Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5
Ja mam pytanie odnośnie elementów aerodynamicznych montowanych w Warsztacie GT. Chodzi mi o te elementy Przód, Tył, przedłużenie. Jest tak, że zmienia się zderzak z przodu, progi, i zderzak z tyłu (dyfuzor dochodzi) ale w ustawienia auta nie ma opcji "aerodynamika" gdzie można ustawić siłę docisku. Moje pytanie brzmi, czy te elementy montowane w Warsztacie GT, które nie uaktywniają opcji "aerodynamika" w ustawieniach auta przed wyścigiem to są tylko elementy ozdobne, czy one rzeczywiście zmieniają docisk auta, ale bez możliwości regulacji co wyłącza opcję "aerodynamika" w ustawieniach? Ktoś to testował? Czy te śmieszne dokładki zderzaka i progów itp. coś dają czy to tylko element wizualny i można się bez niego obejść? Nie mówię o spojlerze tylnym, bo wiem że on coś daje.
W sumie, chyba można sprawdzić po zamontowaniu tych elementów i założeniu spojlera na tył pojawi się opcja aerodynamika. Tam można sprawdzić wartości ustawione domyślnie np. (20/30), po czym zdjąć elementy "ozdobne" ale zostawić spojler, ponownie udać się do ustawień auta i sprawdzić czy wartości domyslne się zmieniły czy nie np. po zdjęciu byłoby 10/20. Dobrze kombinuję?
Ja mam pytanie odnośnie elementów aerodynamicznych montowanych w Warsztacie GT. Chodzi mi o te elementy Przód, Tył, przedłużenie. Jest tak, że zmienia się zderzak z przodu, progi, i zderzak z tyłu (dyfuzor dochodzi) ale w ustawienia auta nie ma opcji "aerodynamika" gdzie można ustawić siłę docisku. Moje pytanie brzmi, czy te elementy montowane w Warsztacie GT, które nie uaktywniają opcji "aerodynamika" w ustawieniach auta przed wyścigiem to są tylko elementy ozdobne, czy one rzeczywiście zmieniają docisk auta, ale bez możliwości regulacji co wyłącza opcję "aerodynamika" w ustawieniach? Ktoś to testował? Czy te śmieszne dokładki zderzaka i progów itp. coś dają czy to tylko element wizualny i można się bez niego obejść? Nie mówię o spojlerze tylnym, bo wiem że on coś daje.
W sumie, chyba można sprawdzić po zamontowaniu tych elementów i założeniu spojlera na tył pojawi się opcja aerodynamika. Tam można sprawdzić wartości ustawione domyślnie np. (20/30), po czym zdjąć elementy "ozdobne" ale zostawić spojler, ponownie udać się do ustawień auta i sprawdzić czy wartości domyslne się zmieniły czy nie np. po zdjęciu byłoby 10/20. Dobrze kombinuję?
Komentarz