w ogóle przy hamowaniu często jest najwięcej do zyskania,
Właśnie oglądam i analizuję ten przejazd, i patrząc na wskaźniki wciśnięcia gazu i hamulca dochodzę do wniosku, że jesteś znakomitym kierowcą - Tylko pogratulować umiejętności
Dzięki, ale to poprostu kwestia treningu, zresztą widać to po ewolucji czasów w tym turnieju, ja na początku nie wierzyłem, że można zejść poniżej 1'42.500
W GT4 gram chyba od 2 lat, w tym przerwa z pół roku
Dzięki Koleshiya , ale jak doczytałem to robiłes te czasy jadąc na kierownicy a ja robiłem to na padzie . Jazda na kierownicy wydaje mi sie trudniejsza niż na padzie bo trzeba mieć dobrą koordynację ruchów a na padzie to tylko palcami ruszasz . Jeżeli małbym jechać na kierownicy teraz to musiałbym chyba z kilka miesięcy siedzieć i szlifować aby osiągnąć taki czas jaki teraz zrobiłem a tym bardziej osiągnąć Twój czas . A ty od jak dawna jedziesz w GT4 na kierownicy ?
Pozdro dla Wszystkich Fanow Gier z Serii Gran Turismo !!!!!
Kierownice miałem po jakichś dwóch tygodniach od kupna PS2, czyli powiedzmy, że od początku. Mama chciała pojeździć sobie :mrgreen: więc kupiła. Ale na padzie też grywam, tak dla odmiany itp. albo jak się ścigam z kimś w dwie osoby (rzadko).
Logitech Driving Force EX, czyli nie jakaś z kosmosu :wink: ale niezła. Tylko przy kierownicy problemem jest pozycja odpowiednia, przydałby się jakiś kokpit I może brakuje troche tych 900st obrotu.
I tak tego nie wykorzystasz. Teraz dla mnie w różnych simach 270* to max.
No możliwe, ale przy driftach byłaby większa zabawa. Albo na torze z pachołkami, ciasnym.
Tak poza tym: ja wyjeżdżam jutro i jeżeli okaże się, że wygrałem , to niech osoba z drugim czasem w kolejności ustala warunki kolejnej odsłony turnieju :wink:
Komentarz