Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zawody sezonowe - wyścigi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

    Nurba czym jechałeś? Ja na lajcie złotko sobie Nissan'em GT-R33 TC zaliczyłem za pierwszym razem jeszcze z minutą zapasu Przecież dozwolone są tylko Twarde Jeżeli go nie masz to pożycz od kogoś Chaprrala 2J, zrobisz jeszcze lepszy czas. Na SPA polecam Peugeota 905 Race Car, zaliczyłem za drugim razem na złoto z zapasem 10 sekund
    Koniec przygody z forum: 08.10.2012 16.00

    Komentarz


    • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

      Do 600 PO Nurburning wybrałem GT-R N24 Schulze Motor Sports. Też zrobiłem na złoto. A propo SPA to nie znam w żadnym szczególe tej trasy od strony technicznej (czytaj: mam problemy z przejechaniem trasy, często nie wchodzę w zakręty, nie wiem gdzie należy hamować z jaką siłą) i po prostu ponad srebro się nie wybiję. Spróbuję Peugotem. Ostatnio też zauważyłem na pewnym filmiku z GT5 fajnego Peugota 908 HDi FAP, jeździł ktoś nim?

      Komentarz


      • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

        Jeżeli miałby polecić najlepszy samochód jakim przechodzę wyścigi do 600 PO, to tylko BMW McLaren F1 GTR Race Car '97. Tego Forda GT co zazwyczaj jedzie jako pierwszy dogadania się zazwyczaj w połowie dystansu
        I may be slow but I'm still ahead of you.
        Mój kanał Youtube: SasekPL

        Komentarz


        • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

          Właśnie często podczas wyścigów 650 PO kiedy jeździłem zdławioną Minoltą na pierwszym miejscu zawsze jeździł McLaren. Spróbuję, przejadę na testa jeszcze raz Nurba może uda mi się wykręcić lepszy czas i wyżej skoczyć w rankingu

          Komentarz


          • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

            Zamieszczone przez Impact
            Do 600 PO Nurburning wybrałem GT-R N24 Schulze Motor Sports. Też zrobiłem na złoto. A propo SPA to nie znam w żadnym szczególe tej trasy od strony technicznej (czytaj: mam problemy z przejechaniem trasy, często nie wchodzę w zakręty, nie wiem gdzie należy hamować z jaką siłą) i po prostu ponad srebro się nie wybiję. Spróbuję Peugotem. Ostatnio też zauważyłem na pewnym filmiku z GT5 fajnego Peugota 908 HDi FAP, jeździł ktoś nim?
            Jeździłem nim ale o wiele lepszy bdzie tu "Audi Race Car 01" ze standardowych
            A-Spec-40
            B-Spec-40

            Komentarz


            • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

              Yellow Hatem też jechałem i innymi odmianami. A propos już tematu GT-R. To nie dość, że mam ,,półtora miliona'' cywilnych to jeszcze mam jakieś ,,pięćset'' off-roadów typu Yellow Hat itp.

              Dobra a wracając do tematu Audicą nie próbowałem ani Peugotem, jutro zobaczę czym wykręcę lepszy czas. Ale tak jak mówię dla mnie SPA to dosyć ciężki tor technicznie. Trzeba na nim znaleźć optymalny tor jazdy, a ja jestem przyzwyczajony do przecinek, które miały miejsce w Super GT kiedy to na SPA 750 PO latałem podkręconą na fulla Minoltą :-)

              Komentarz


              • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                Na Spa 908 jest troszkę za wolne. Lepsze czasy wykręciłem Minoltą.

                Komentarz


                • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                  Dzięki Halfpipesaur, przypomniałeś mi o Minolcie, o której zapomniałem. Moja ma chyba 1040KM i 730 PO czy jakoś tak także tylko PO się zrzuci i na pewno dojadę. A pro po SPA zrobiłem na brąz z nudów Evo X, z filtrem powietrza wsadzonym, oponami wyścigowymi miękkimi oraz z kolektorem dolotowym.

                  Komentarz


                  • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                    Zamieszczone przez Halfpipesaur
                    Na Spa 908 jest troszkę za wolne. Lepsze czasy wykręciłem Minoltą.
                    Zależy jak miałeś go ustawionego, Minoltą zrobisz czas na złoto męcząc się ogromem mocy na tylnej osi, 908 zrobisz jeszcze lepszy czas i każdy zakręt pokonasz z łatwością (czytaj większą precyzją). Moim zdaniem wszystkie "płaskie" Le Mans'y mają zbyt dużo mocy aby poprowadzić je tak precyzyjnie jak te nowsze pokroju 908, Audi R10, Pescarolo itp.

                    PS. Impact, jak się driftuje Integrą? Bo ja driftu FF jeszcze nie opanowałem :mrgreen: Dobrze że na driftowóz wybrałeś 135i :wink: , jak już ją maksymalnie doposażysz to mogę podzielić się swoim settingiem, tylko wiesz musi pluć ogniem
                    Koniec przygody z forum: 08.10.2012 16.00

                    Komentarz


                    • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                      O cholera. Wrzucałem sesję Civic + Integra i napisałem Integrą. Chodziło mi o to, że przeszedłem od razu 135i na brąz a potem poprawiłem na srebro. Ogólnie za SPA się jeszcze nie brałem bo nie mam chęci na GT5, ostatnio pogrywam sobie w Mass Effect 3 i jestem pełen podziwu jak można było stworzyć coś takiego (w pozytywnym znaczeniu). Ale na pewno kiedy już będę się musiał brać za SPA to na pierwszy ogień pójdzie Peugeot.

                      Komentarz


                      • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                        Nowe Sezonówki

                        Wyzwanie ONLINE nr.5 B-Spec

                        Monza Circut 400 PO / 5 okrążeń
                        Okres dostępności: 26.04.2012 05:00 -
                        1.: Cr.178 400 2.: Cr.108 600 3.: Cr.95 400

                        To wyścig w klasie B-spec na torze Monza Circuit. Wybór opon ograniczony jest do Sportowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 400 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 10 lub wyższa.

                        Autumn Ring 500 PO / 5 okrążeń
                        Okres dostępności: 26.04.2012 05:00 -
                        1.: Cr.223 900 2.: Cr.136 300 3.: Cr.119 700

                        To wyścig w klasie B-spec na torze Autumn Ring. Wybór opon ograniczony jest do Sportowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 500 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 20 lub wyższa.

                        Côte d'Azur 650 PO / 10 okrążeń
                        Okres dostępności: 26.04.2012 05:00 -
                        1.: Cr.441 900 2.: Cr.269 000 3.: Cr.236 300

                        To wyścig w klasie B-spec na torze Côte d'Azur. Wybór opon ograniczony jest do Wyścigowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 650 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 30 lub wyższa.

                        Czyli nic ciekawego, ale zawsze trochę hajsu wpadnie
                        Koniec przygody z forum: 08.10.2012 16.00

                        Komentarz


                        • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                          Cholera ostatnich nie wyszlifowałem na złotko a tu kolejne wpadły. B-Spec w takim razie puszczam mojego kierowcę, przynajmniej to nie ja będę musiał szorować po trasach. Ale on mi nabije 882 tyś za jeden wyścig w ciągu zapewne 12 minut a ja w ciągu 12 minut, jestem w stanie narobić kilka milionów ale jak mus to mus. 650 zapewne Mercem lub Fordem, 500 PO jeszcze nie wiem czym a 400 PO to oczywiste, że Prelude.

                          Komentarz


                          • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                            Zamieszczone przez Impact
                            Ale on mi nabije 882 tyś za jeden wyścig w ciągu zapewne 12 minut a ja w ciągu 12 minut, jestem w stanie narobić kilka milionów ale jak mus to mus
                            No to zdecydowanie prawda dlatego bardziej wolę wyzwania A-spec od B-spec który jest niesamowicie nudny, no chyba że ma się dobrego kierowcę a on czasami takie rzeczy robi że warto popatrzeć :wink:
                            Koniec przygody z forum: 08.10.2012 16.00

                            Komentarz


                            • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                              Nom dokładnie jak sunie za tłumem przeciwników a oni za nim i czasami zdarzają się manewry poczwórnego wymijania także jak by ktoś chciał się wbić na piątego to już raczej za bandą bo sam czwarty szoruje lewą stroną o piach :-)

                              Komentarz


                              • Re: Zawody sezonowe - wyścigi

                                Kierowcy SI jeżdżą podobnie do AI jednak z coraz trudniejszym poziomem wyścigów poziom SI idzie w górę w przeciwieństwie do AI bo jeżdżą tak samo w każdym wyścigu A-Spec niezależnie od jego trudności, ale przecież wszyscy znamy AI w GT5
                                Koniec przygody z forum: 08.10.2012 16.00

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X