Próba czasowa, samochody rajdowe wyprodukowane od 1990 roku. z napędem na cztery koła: Eiger Nordwand Short Course
Okres dostępności: 23.02.2012 04:00 - 08.03.2012 04:00
Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Próba czasowa na Eiger Nordwand Short Course dla samochodów rajdowych z napędem na cztery koła, zbudowanych od roku 1990. Dozwolone są opony sportowe/miękkie lub słabsze.
Próba czasowa 350 PO: 100 Kart Space I
Okres dostępności: 23.02.2012 04:00 - 08.03.2012 04:00
Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Próba czasowa na torze Kart Space I dla samochodów o osiągach do 350 PO. Dozwolone są opony komfortowe/miękkie lub słabsze.
Próba driftu nr 30
Próba driftu, samochody rajdowe wyprodukowane od 1990 roku. z napędem na cztery koła: Eiger Nordwand K Trail/odwrócony
Okres dostępności: 23.02.2012 04:00 - 08.03.2012 04:00
Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Próba driftu na torze Eiger Nordwand K Trail/odwróconym dla samochodów rajdowych z napędem na cztery koła wyprodukowanych od roku 1990. Do udziału w zawodach wymagane są opony szutrowe.
Wyjątkowo łatwe te zawody. Złoto wpadało za drugim lub trzecim razem, na próbę w Eiger wybrałem się Fordem Focusem WRC' 08, do driftu Subaru Impreza WRC ' 10.
Kart Space machnołem Suzuki Swiftem a drift na SSR5 Art Morrison Corvette.
To wyścig w klasie B-spec na torze Deep Forest Raceway. Wybór opon ograniczony jest do Sportowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 400 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 10 lub wyższa.
Cape Ring Inside Course 500 PO / 7 okrążeń
1.: Cr.223 800 2.: Cr.136 200 3.: Cr.119 700
To wyścig w klasie B-spec na torze Cape Ring Inside. Wybór opon ograniczony jest do Sportowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 500 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 20 lub wyższa.
Suzuka Circuit 650 PO /10 okrążeń
1.: Cr.519 900 2.: Cr.316 500 3.: Cr.278 000
To wyścig w klasie B-spec na torze Suzuka Circuit. Wybór opon ograniczony jest do Wyścigowych/Twardych lub słabszych, a tuning może osiągnąć maksymalnie 650 PO. Zalecany poziom kierowcy dla tego wyścigu to klasa 30 lub wyższa.
Mam rządzę pojeździć osobiście, a oni dają sam bspec, w dodatku nudny jak flaki z olejem. 1mln za 10 kółek na Suzuce...czyli jakieś pewnie 20min jazdy boba, albo i więcej, nawet to zarobek mały, całe szczęście, że bez wysiłku.
Próba czasowa rozgrywana na Grand Valley East Section dla japońskich samochodów drogowych zbudowanych do 1979 roku włącznie. Dozwolony jest tuning do 370 PO, dozwolone są opony komfortowe/średnie lub słabsze.
Próba driftu na torze Suzuka Circuit dla japońskich samochodów drogowych zbudowanych do 1979 roku włącznie. Dozwolone są opony komfortowe/miękkie lub słabsze.
Komentarz