Żeby te próby driftu i time triale miały sens. Powinni dawać większe ograniczenia. Moim zdaniem są nudne bo albo widzę Nissana 390r albo Chaparrala 2J. Drift to samo, przeważa ciągle Cerbera.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Krótko i na temat z mojej strony:
Próba Czasowa 1979 : Toyota 2000GT
Próba Czasowa SPa 750 PO : Toyota 7 z turbiną
drift 1979 : Toyota 2000GT (podrasowana)
drift SPA : Art Morrison Corvette
To wyścig dla samochodów drogowych o osiągach do 400 PO. Wybór opon nie jest limitowany, a nagrody specjalne przyznawane są za zajęcie minimum trzeciego miejsca.
Cape Ring Outside Course 500 PO / 3 okrążenia
1.: Cr.312 000 2.: Cr.190 200 3.: Cr.167 100
To wyścig dla samochodów drogowych o osiągach do 500 PO. Wybór opon nie jest limitowany, a nagrody specjalne przyznawane są za zajęcie minimum trzeciego miejsca.
Nürburgring Nordschleife 650 PO / 1 okrążenie
1.: Cr.500 000 2.: Cr.304 400 3.: Cr.267 400
To wyścig dla samochodów o osiągach do 650 PO. Wybór opon nie jest limitowany, a nagrody specjalne przyznawane są za zajęcie minimum trzeciego miejsca.
Za wygranie wszystkiego kupon na samochód
Są też nowe auta w salonie kolekcjonerskim
EDIT: 22.03.2012 r.
Próba czasowa nr 32
Próba czasowa na odwróconej Special Stage Route 5 dla włoskich samochodów drogowych
Próba czasowa odbywająca się na odwróconej Special Stage Route 5 dla włoskich samochodów drogowych. Tuning dozwolony jest do 600 PO a opony ograniczone są do sportowych/twardych lub gorszych.
Mamy dzisiaj nową aktualizację wyścigów sezonowych:
PRÓBA CZASOWA NR 33: Niemieckie samochody do 560 PO: Próba czasowa Deep Forest Raceway
Próba czasowa na torze Deep Forest Raceway dla niemieckich samochodów drogowych do 560 PO. Dozwolone są opony sportowe/twarde lub słabsze.
- Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Próba czasowa do 500 PO London City Course
Próba czasowa na torze London City Course dla samochodów do 500 PO. Dozwolone są opony komfortowe/miękkie lub słabsze.
- Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
PRÓBA DRIFTU NR 33: Niemieckie samochody: Próba driftu Tsukuba Circuit
Próba driftu na Tsukuba Circuit dla samochodów niemieckich. W tych zawodach nie ma ograniczeń tuningu.
- Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Próba driftu Grand Valley Speedway (odwrócony)
Próba driftu odbywająca się na Grand Valley Speedway (odwrócony). Nie ma ograniczeń opon i tuningu.
- Złoto: Cr.250 000 Srebro: Cr.150 000 Brąz: Cr.100 000
Już się za nie wziąłem. Na razie wszędzie jest srebro a potem nie miałem czasu żeby wszystko poprawiać. Kierownica w naprawie i już zapomniałem jak jeździ się na padzie. Nagrody są przyzwoite i nawet opłaca robić się te zawody sezonowe.
Ja nie mogę sobie dać w poprzedniej próbie driftu na Rome City - za żadne skarby świata nie mogę się dopasować do żadnego auta. Próbuję Enzo, ale jak wyjdzie pierwszy sektor, tak schrzanię drugi... Nie mam kierownicy, wszystko na padzie.
Natomiast w tej obecnej, zarówno niemieckiej na Tsukubie jak i zwykłej na Grand Valley, testuję moją nową, tajną broń - M3:
Lata wyśmienicie, już po pierwszym próbach na Tsukubie mam ponad 14 000 pkt...
Ja na Rome City leciałem albo Alfą 8C albo jakąś Ferrarką albo jeszcze czymś innym dokładnie nie pamiętam ale pamiętam, żeby nauczyć się driftować porządniej Alfą musiałem trochę czasu poświęcić.
Ja nie mogę sobie dać w poprzedniej próbie driftu na Rome City - za żadne skarby świata nie mogę się dopasować do żadnego auta. Próbuję Enzo, ale jak wyjdzie pierwszy sektor, tak schrzanię drugi... Nie mam kierownicy, wszystko na padzie.
na padzie przecież o wiele prościej się driftuje niż na kierce
Ja nie mogę sobie dać w poprzedniej próbie driftu na Rome City - za żadne skarby świata nie mogę się dopasować do żadnego auta. Próbuję Enzo, ale jak wyjdzie pierwszy sektor, tak schrzanię drugi... Nie mam kierownicy, wszystko na padzie.
na padzie przecież o wiele prościej się driftuje niż na kierce
Ja bym tak nie stwierdził w ogóle na padzie nie umiem driftować i wczoraj przez jakieś półtorej godziny się uczyłem. Jak dla mnie o wiele łatwiej jest na kierownicy niż na padzie ale to oczywiście moje zdanie.
na padzie przecież o wiele prościej się driftuje niż na kierce
Ja bym tak nie stwierdził w ogóle na padzie nie umiem driftować i wczoraj przez jakieś półtorej godziny się uczyłem. Jak dla mnie o wiele łatwiej jest na kierownicy niż na padzie ale to oczywiście moje zdanie.
Hah ja mam dokładnie odwrotnie - pytanie jeszcze na jakiej kierce driftujesz? bo na tych profesjonalnych (nie żadne pokroju DFP czy DFGT) rzeczywiście jest jak należy
Komentarz