Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Zamieszczone przez Whity
Mam pytanie . Jakim samochodem najlepiej przejechać Historic Challange ? Mam na koncie 3 miliony z groszami (takie ferrari P3/4 kosztuje 20 mil.) co więc polecacie ?
Off topic . Kupiłem shelby cobrę za 530 000 cr. jest strasznie szybka na prostych jednak jak wiekszosc starych amerykanskich aut nie skreca . Wie ktos moze jak okiełznać bestię ; > ? Za odp. z góry THX : )
Ja przejechałem Camaro 69 bodajże z modami wyścigowymi ale ciężko było bardzo nawet, ale wykonalne to jest jak najbardziej
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Jakim samochodem przejechać GT Championship (klasa zawodowa)? Najlepiej gdyby auto dobrze trzymało się drogi i miało dobre hamulce
Dzisiaj próbowałem Audi R8 5.2, ale to auto wg mnie jest przeznaczone do prostych bo ma bardzo wczesne hamowanie przez co dużo osób mnie wyprzedzało na zakrętach. Możliwe, że mam złe ustawienia w takim razie prosiłbym o podanie jakie powinienem mieć i jak je ustawić bo nigdy się w to nie bawiłem.
Proszę o w miarę szybką odpowiedź najlepiej na PSN (dirco_pl), ale jeżeli napiszecie tutaj to też odczytam. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
No to panowie dalszy ciąg mojego mini poradnika czym jeździć wyścigi ( wrzucam z poprzednim żeby była całość ) w B- specu tylko kilka wyścigów się różni od A-Spec także wypiszę to potem bo już wszystkiego nie pamiętam.
A-Spec Beginner
Sunday Cup: Civic Type R (EK) 98
FF Cup: Civic Type R (EK) 98
FR challenge: Nissan Sileighty 98
European Classic Car Championship: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 '65
World Classic Car Series: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 '65
Light weight cup: Mitsubishi Minica Dangan ZZ '89
Vitz race: Toyota VITZ Euro Sport Edition '00
World Compact: Civic Type R (EK) 98
Japanese Classics: Nissan Skyline 2000GT-B (S54A) '67
A-Spec Amateur
Clubman Cup: Civic Type R (EK) 98
European Hot Hatch Championship: RenaultSport Clio Renault Sport V6 24V '00
NR-A Roadster Cup: Mazda MX- 5 Miata SR-Limited (NA, J) '97
Sport Truck Race: Ford SVT F-15 Lighting '03
Japanese 90's Challenge: Nissan Sileighty 98
Tous France Championship: RenaultSport Clio Renault Sport V6 24V '00
Festival Italia: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V Sportronic '98
Classic Muscle Car Championship: Chevrolet Camaro Z28 '69
Supercar Nostalgia Cup: Lamborghini Countach LP400 '74
A-Spec Professional
Mini Challenge: Mini Mini Cooper S '07
Muscle Car Championship: Chevrolet Camaro Z28 '69
Supercar Festival: Lamborghini Countach LP400 '74
la Festa Cavillino: Ferrari 458 Italia '09
British Lightweight: Lotus Elise 111R '04
Lamborghini Exclusive: Lamborghini Countach LP400 '74
GT World Championship: Mazda Murai Concept '08
Lupo GTi Cup: Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) ‘03 (S)
Sports Car Cup 80's Festival: Nissan Skyline GT-R (R32) '89
A-Spec Expert
Tuning Car Grand Prix: Pagani Zonda R '09
Schwarzwald League A:
Historic Racing Car Cup: Lamborghini Countach LP400 '74 ( to był póki co chyba najgorszy wyścig, ale da się tym autem go przejechać - skutkuje technika objęcia na chama 1 miejsca na pierwszym zakręcie i potem trzymać się żeby ten "Ciapral" albo Toyota nas nie wyprzedziła - zarówno Deep Forest jak i Lazurowe Wybrzeże )
Trofeo Gallardo: Lamborghini Gallardo LP 560-4 '08
MR Sports Cup: Pagani Zonda R '09
Turbo Race: Pagani Zonda R '09
Japanese Championship: Mazda Murai Concept '08
Gran Turismo All Stars:
Polyphony Digital Cup: Pagani Zonda R '09
A-Spec Extreme
NASCAR Series: Chevrolet Dale Earnhardt Jr #88 Impala '10
Schwarzwald League B: Audi R8 5.2 FSI quattro ‘09
Like The Wind: Minolta 88C-V '89 / Mazda Furai Concept
Super GT Series: Minolta 88C-V '89 / Mazda Furai Concept
DTM Series: Lexus IS-F Racing Concept '08
Dream Car Championship: Minolta 88C-V '89
American Championship: Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
European Championship: Ferrari 458 Italia '09
Formula GT: Formula Gran Turismo
Jeśli ktoś chce pomocy pisać wiem że b spec sprawia więcej trudności jak a spec ale wszystko się da zrobić ja b speca juz ukończyłem zostały mi tylko endurance w a spec. Polecam tą stronę z ustawieniami samochodów:
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Zamieszczone przez Quazal
Jakim samochodem przejechać GT Championship (klasa zawodowa)? Najlepiej gdyby auto dobrze trzymało się drogi i miało dobre hamulce
Dzisiaj próbowałem Audi R8 5.2, ale to auto wg mnie jest przeznaczone do prostych bo ma bardzo wczesne hamowanie przez co dużo osób mnie wyprzedzało na zakrętach. Możliwe, że mam złe ustawienia w takim razie prosiłbym o podanie jakie powinienem mieć i jak je ustawić bo nigdy się w to nie bawiłem.
Proszę o w miarę szybką odpowiedź najlepiej na PSN (dirco_pl), ale jeżeli napiszecie tutaj to też odczytam. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Ja to Mazdą RX-7 93' przejechałem^^ Moje 2 auto w grze. Co prawda każdego wyścigu nie wygrałem ale turniej na 1. miejscu
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Jakim samochodem przejechać Like A Wind? Minolta jest nie do zdobycia (na giełdzie 15 MILIONÓW T.T) a Mazdą Furai Concept z poradnika nie daję rady na IndianaPolis
Czy macie jakieś inne sposoby samochodami do wygrania,lub do 1.000.000 CR?
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Cóż,Zonda by była najlepsza,bo jest do wygrania.
@2up
A-spec,ale w B-spec gram regularnie.
Edit1
Próbowałem ACR'ką i lipa. ACR nie skręca,przez co na zakrętach tracę 3-4 sekundy. Więc 3x4 to 12,a jeszcze gorzej to wypada potem bo 12x4 to aż 48 sekund.
Furai by była dobra,gdyby nie to że nie ma wystarczająco dużo mocy,ale skręca bajecznie.
Edit2
Zonda nie wypali,bo jest słabsza od Bugatti.
Sęk w tym że Bugatti też leży [-(_)-]
Re: Jakim samochodem przejechać wyścig? - pytania i odpowied
Osobiście przeszedłem to Chevroletem Corvette ZR1 RM full tuning (http://www.mygranturismo.net/car_sheet.php?id=130). Miałem problemy na Indy, ale gdy włączyłem od nowa wyścig to zmieniła się lista startowa i wyszło tak, że lepsze samochody były na końcu. Zanim się przebiły ja już miałem dużą przewagę
Tylko pokombinuj przy ustawieniach, żeby był nadsterowny np. stabilizator 1/7 i kąt wychylenia kół - przód zero, a tył na maxa minus. Docisk z tyłu jak najsłabszy, z przodu też zmniejsz. Nie zapomnij o ustawieniu skrzyni. Kup gumy za 36 000.
Tym autem dodatkowo można przejść wiele wyścigów, więc warto je mieć.
Komentarz