System zniszczeń - racja, chwała im za to. Autka się "rysują" i "brudzą". Plus z Premium'ów można "zdjąć maskę, zderzak i spoiler". Rewolucja, przełom, w GRID'zie (sprzed... dwóch lat?) można było sprasowankę z auta zrobić, a w tej ch**owej Forzy ganc to samo, co w nowym GT5...
W GT4 nie można było nawet maski zgiąć w GT5 po raz pierwszy wprowadzono zniszczenie których na początku w ogóle miało nie być. Masz rację w obu grach zniszczenia są, różnica jest pomiędzy ilością aut i grafiką. Jeśli chcesz mieć 1000aut każdy w idealnym widokiem z kokpitu i chcesz na szybie widzieć każdą rozjechaną muszkę a z auta robić akordeon to się obudź. To Japończycy ale też ludzie.
Zamieszczone przez BelegU$
Szeroko pojęty tunning - tak jak rzekł drift-r - nic pewnego. Nawet moja analiza screen'a z GTAuto nie daje pewności... nikt nie potwierdził swapów silnika/napędu, więc nie wiemy, co dostaniemy... daj Boziu, żeby pokazali tym wredotom z Turn10, jak się robi "prawdziwy, podobający się graczom tunning".
Nawet jeśli nie poprzekładamy silników to tuning od zawsze był mocną i wręcz nierozerwalną częścią serii.
Zamieszczone przez BelegU$
Zupełnie nowa fizyka - to tak, jak by się BMW chwaliło, że nowa Seria 5 E60 ma "całkowicie nowe, lepsze prowadzenie" niż E28. Zdziwił bym się, gdyby tego NIE ZMIENILI...
No i każde z tych 1000aut zostało osobno przetestowana dzięki czemu odznaczają się różnicami w prowadzeniu w grze. Tak wiem dwie pozostałe gry też to mają. Ale opracuj fizykę dla 100aut a dla 1000? Mała różnica hyyy? To kolejny kawał dobrej roboty.
Zamieszczone przez BelegU$
Edytor torów - znów przytakuję drift-r'owi - pic na wodę. Spodziewałem się, że będę mógł stworzyć sobie własne Przełęcze... a tu raptem mogę "wygenerować" losowo trasę, wybierając ilość zakrętów i różnicę wysokości... AAALE, gówniana Forza i takiego "ficzera" nie miała, więc chwała PD i Kaziowi, że "idealny, najlepszy symulator dla fanów motoryzacji" ma taki "idealny, wspaniały i rozbudowany edytor tras"...
Okaże się w praktyce tak czy owak to zawsze coś nowego.
Zamieszczone przez BelegU$
Zabawa online - HURRRRA! W XXI wieku, w erze wszechobecnych MMO i czasach, gdy Multiplayer jest czymś tak oczywistym jak single, dostajemy go wreszcie w GT5! Forza, F1'10 i GRID tego nie miały!! JUUUPI! Teraz to im dopiero pokażemy!!
GT4 (w praktyce) nie miało online a w GT5 jest już szeroko zakrojony progress na tym polu. Więc na plus.
Do tego małe wsparcie 3D,Headtracking, zmienne warunki dnia i nocy a także zmiany pogodowe.
Porównaj GT4 a GT5,zanotuj fakt że ta druga została napisana od pierwszej linii kodu. Zobacz ile wymagało to pracy i wysiłku a także ile nowości w stosunku do starszych odsłon zostało wprowadzonych.
I za to szanuje PD bo gdyby ulegli naciskom to dostałbyś po 2latach podpicowane GT5P z 200autami,30trasami a gra nazywała by się "Gran Turismo 4ipół."
Krótko mówiąc:http://www.youtube.com/watch?v=roawvmwkd_M
Mówisz, że system zniszczeń nie pasi. Dla ponad 1000 samochodów lepszy taki niż żaden. W GRIDzie, F1 czy innych od Codies miałeś tylko po kilka samochodów, w porównaniu do ilości ich w GT5. Forza ma system zniszczeń oparty na z góry zaprogramowanych zniszczeniach samochodu, w zależności z jaką prędkością i pod jakim kątem uderzysz samochodem w inny lub ścianę, system ten wrzuci z góry zaprogramowane uszkodzenie. Czyli innymi słowy nie ważne jak uderzysz, maxymalne wgniecenie będzie takie samo jak poprzednio, a każda kolizja będzie wyglądała tak samo z takim samym i w tym samym miejscu wgnieceniem. W GT5 zobaczymy, aż 6 różnych systemów zniszczeń, zależnych od opcji jaką ustawimy. Od braku zniszczeń, poprzez wybór poziomu trudności: easy, medium, high, oraz tryb gry standard i symulacja. Zakładam, że połączenie dwóch ostatnich, czyli hard i symulacja spełni nasze oczekiwania. A nie wątpię, że GT5 obyłoby się bez wgnieceń samochodów.
Tuning był zawsze dopracowanym elementem serii GT. Wymienne części mechaniczne dla każdego samochodu zawsze były nieźle dopracowane, szczególnie dobrze jeżeli chodzi o samochody japońskie. Teraz ponoć tuning mechaniczny ma być lepiej odwzorowany także dla samochodów europejskich i zachodnich. Tak przynajmniej wypowiadał się jeden z przedstawicieli PD odpowiedzialny za dostarczanie informacji i tworzenie modeli europejskich i amerykańskich samochodów.
Tuning zewnętrzny będzie. Będzie można wymienić maskę, dodać spojler, dodać wide-body, nalepki, lakier, lakier felg, typ felg, racing modyfication, numery startowe itp. Jak na tuning zewnętrzny wystarczy. Przynajmniej jest to potwierdzone dla ponad 200 premium. Co i tak daje chyba 3x więcej albo nawet 4x więcej niż w przeciętnym NFSie, czy innych tego typu podobnym grom. Standardy będą miały tylko racing modyfication, czyli wybór malowania i wide-body do wyścigu z pośród jednego lub kilku dostępnych. Co daje naprawdę dużo zabawy w tuning zewnętrzny. Swapy silników były już dyskutowane od 2008 roku na GT planet więc prawdopodobnie dostaniemy trochę tego.
Fizyka już w Prologu była lepsza niż obecnie w jakiejkolwiek grze na PS3, Xbox360 czy PC. (no może LFS ma lepszą), ale ponoć z wypowiedzi graczy z E3, Gamescom, czy TGS została ona znacznie poprawiona, lepiej czuć samochód i nierówności toru, czuć lepiej pod- i nadsterowność w samochodach. Jak dla mnie opinie Femine i innych z gtplanet wystarczą bo koleś się zna na rzeczy i siedzi w GT od początków 1-ki.
Edytor torów, a raczej Track Creator (czyli kreator torów, bo taka jest oryginalna nazwa), jest po to aby tworzyć tory za pomocą programu wbudowanego w grę. Tworzy on zróżnicowaną siatkę terenu (topografię, która odpowiada za wzniesienia, bądź doliny), tak aby później puścić po niej trasę, z wybranymi przez nas sekwencjami toru. Każdą sekwencję można edytować o częstotliwość zakrętów, jej poziom trudności, wzniesień, pogodę (w tym deszcz i noc). Jak dla mnie to i tak dużo. A program ponoć radzi sobie z tym sprawnie bo z ostatnich filmików widziałem, że będzie więcej niż 7-8 środowisk, a program po sworzeniu trasy praktycznie odrazu potrafi nas wrzucić na stworzony tor. Kaz kiedyś zachwycał się edytorem tras tym z Mod Nation Races. Powiedział też, że ciekawie byłoby wprowadzić to w kolejnych Gran Turismo. Także może nie w 5 ale w 6 będziemy mogli stworzyć tor dokładnie taki jaki chcemy. Dodajmy, że i tak tworzenie torów to pewna rewolucja, bo konkurenci tego nie mają.
Tryb Online jest tak rozbudowany, że zarówno fani A-Spec i B-Spec oraz fani wyścigów długodystansowych dniem czy nocą i w jakich sobie zażyczą warunkach pogodowych, znajdą coś dla siebie. Po za tym chyba jako pierwsi tworzą dział w której może się spotkać cała społeczność graczy. Statystyki Online, TV GT5 i inne to i tak więcej niż daje nam ktokolwiek inny na rynku.
Moim zdaniem czekanie 5-ciu lat na grę, było warte.
ps. sory z ściane tekstu, ale jak ktoś wytrwał to gratuluje
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
No i bardzo ładnie. Ja rozumiem tę całą niecierpliwość i zdenerwowanie, ale jak już czekaliśmy tyle, to i ten miesiąc poczekamy, a za pare miesięcy nikt już nie będzie pamiętał że premiera była przekładana czy coś.
Komentarz