Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

    R390 + Special Stage = super połączenie. Przejechałem się trochę i muszę przyznać, że jest to event, w którym chyba będzie mi się jeździło najlepiej. Szczerze mówiąc, to brakowało mi szybkiego bolidu na ulicznym torze, by dosłownie zasuwać milimetry od barierek. Taka jazda mi się podoba. Poza tym dobry pomysł z coraz mocniejszymi wozami w miarę kolejnych eventów.

    Komentarz


    • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)



      Holly Mother! Ależ to szybkie :mrgreen:

      Komentarz


      • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

        Ta Fura Jest Fałszywa!! Chciała się rzucać na zakrętach przed kółkiem wylotowym na autostradę a jednak tego nie robi! BUUUuuuuuuuu! Ale jeśli chodzi o pozostałe zakręty to zachowuje się podobnie do walca drogowego... nic go nie odklei od asfaltu
        mój czas to: http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 20827.jpg/
        Chciałbym mieć GT5

        Komentarz


        • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

          Ale trzeba mieszać skrzynią w tym bolidzie. Oto czas, prawdopodobnie jeszcze do poprawki:

          Komentarz


          • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

            Prawda to, szybko "nakręca" silnik i wysoko zaczyna bieg. Teraz to już naprawdę można poczuć się jak w Formule 1, jeśli jedzie się na manualnej skrzyni.

            Komentarz


            • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

              Moja poprawka :wink:


              Komentarz


              • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                Widzę, że się zorientowałeś :wink:

                Komentarz


                • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                  [youtube:1to74nx9]http://www.youtube.com/watch?v=nAZCgGNiUDI[/youtube:1to74nx9]


                  Komentarz


                  • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                    JISAW, dzięki za otwarcie oczu. W ogóle nie spojrzałem na krzywą momentu i mocy. Poprawka:

                    Komentarz


                    • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                      JISAW, ty skurczybyku :mrgreen:

                      Zanim wyjechałem na tor, przeglądałem wykres. Ale podczas jazdy taka się ze mnie gapa zrobiła, że nie połapałem się, że R390 zaczyna bieg od 6000 rpm, a więc od momentu, w którym wykres spada.

                      Komentarz


                      • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                        Kilka błędów, ale ogólnie szybciej.

                        Komentarz


                        • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                          Moje wpisowe:

                          I takie małe pytanko. Jak odczytywać wykres, aby wiedzieć, kiedy zmieniać bieg? Bo próbowałem i nie potrafię tego rozkminić. A widzę, że kilka osób potrafi.

                          Komentarz


                          • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                            Zamieszczone przez Olo699
                            I takie małe pytanko. Jak odczytywać wykres, aby wiedzieć, kiedy zmieniać bieg? Bo próbowałem i nie potrafię tego rozkminić. A widzę, że kilka osób potrafi.
                            Na wykresie poziomo masz pokazane rpm od najmniejszego do największego, a w środku wykresu linię, która kieruje się ku górze w miarę wzrostu obrotów, oznacza ona moc silnika. W przypadku R390 idzie w górę aż do 6000 rpm, przy których się przełamuje i zaczyna kierować w dół. Czyli w tym momencie wiemy, że maksymalną moc silnik osiąga przy 6000 rpm, a potem stopniowo maleje. W przypadku tego typu krzywej mocy trzeba mieć oczy szeroko otwarte, by zauważyć, czy przy kręceniu do odcięcia wóz nie zaczyna biegu w momencie, kiedy krzywa mocy zaczyna spadać (tak jak ma to miejsce w R390). Zatem jeśli w obecnym wozie kręcimy do odcięcia, jedziemy teoretycznie na niższej mocy, niż wrzucając wyższy bieg przy 6000 rpm. JISAW chyba jako jedyny wykazał się teraz przytomnością umysłu. Gdyby nie jego replay, to możliwe, że nadal kręciłbym do samego końca skali.

                            Komentarz


                            • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)




                              Nie trzeba nawet na wykres patrzeć (zresztą seria GT nie ma normalnych wykresów krzywych momentu i mocy tylko jakieś nie wiadomo co...) wystarczy obserwować przyspieszanie samochodu i kiedy w miarę wzrostu prędkości obrotowej silnika od pewnego momentu zaczynamy wolniej przyspieszać a zaraz po zmianie biegu szybciej przyspieszamy to najprawdopodobniej za wysoko zmieniamy bieg. Jeśli chodzi o moment zmiany biegu to trzeba znaleźć złoty środek żeby i na początku i na końcu biegu wykorzystywać jak najwięcej potencjału silnika. A właśnie z wykresu krzywych momentu obrotowego i mocy odczytujemy w zakresie jakich obrotów silnik osiąga największą sprawność. I dzięki temu wiemy że diesla nie ma sensu kręcić pod odcięcie a japońską dwuwałkową rzędową czwórką nie jeździ się na zakresie obrotów 1,5-3 tys. :wink:

                              Komentarz


                              • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series 2 (GT2WRS2)

                                Wycisnąłem jeszcze trochę:

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X