Re: Wasze auto
sqad-wiem co to nadsterowność. Ale nadal mi to nic nie wyjaśnia. Owszem dociążając przód unikasz podsterowności (uślizgu przodu) ale tył jest lżejszy przez co tylnia oś ma mniejszą przyczepność.
Idąc tym tropem to w takim przypadku właśnie w zakrętach tył auta powinien być bardziej nerwowy.
Ale to Ty miałeś Hondę. Ja opieram się na teorii...myślałem że prawidłowej.
sqad-wiem co to nadsterowność. Ale nadal mi to nic nie wyjaśnia. Owszem dociążając przód unikasz podsterowności (uślizgu przodu) ale tył jest lżejszy przez co tylnia oś ma mniejszą przyczepność.
Idąc tym tropem to w takim przypadku właśnie w zakrętach tył auta powinien być bardziej nerwowy.
Ale to Ty miałeś Hondę. Ja opieram się na teorii...myślałem że prawidłowej.
Komentarz