Choć jestem fanem GTR-a to tym razem już moje nerwy puściły Pomijam już fakt że to n-ty GTR ale przecież to jest kopia GT-R N24 Schulze Motor Sports, który dostaliśmy rok temu za darmo. Po drugie primo - skoro GT86 i bliźniaczy Scion też były za free to do cholery dlaczego mamy płacić za to samo auto tylko ze znaczkiem Subaru Przegięcie, PD uprawia jakiś sobie tylko zrozumiały rodzaj kabaretu. Jedynie ta Honda jest jakimś powiewem świeżości, pierwszym po 9 miesiącach od ostatniego ciekawego DLC z samochodami. Żenua pełną gębą...
Choć jestem fanem GTR-a to tym razem już moje nerwy puściły Pomijam już fakt że to n-ty GTR ale przecież to jest kopia GT-R N24 Schulze Motor Sports, który dostaliśmy rok temu za darmo. Po drugie primo - skoro GT86 i bliźniaczy Scion też były za free to do cholery dlaczego mamy płacić za to samo auto tylko ze znaczkiem Subaru Przegięcie, PD uprawia jakiś sobie tylko zrozumiały rodzaj kabaretu. Jedynie ta Honda jest jakimś powiewem świeżości, pierwszym po 9 miesiącach od ostatniego ciekawego DLC z samochodami. Żenua pełną gębą...
W sumie dobrze piszesz, polać mu... i tak pewnie zakupię
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Choć jestem fanem GTR-a to tym razem już moje nerwy puściły Pomijam już fakt że to n-ty GTR ale przecież to jest kopia GT-R N24 Schulze Motor Sports, który dostaliśmy rok temu za darmo. Po drugie primo - skoro GT86 i bliźniaczy Scion też były za free to do cholery dlaczego mamy płacić za to samo auto tylko ze znaczkiem Subaru Przegięcie, PD uprawia jakiś sobie tylko zrozumiały rodzaj kabaretu. Jedynie ta Honda jest jakimś powiewem świeżości, pierwszym po 9 miesiącach od ostatniego ciekawego DLC z samochodami. Żenua pełną gębą...
Subaru jest płatne może tym bardziej dlatego, że Scion i Toyota były bezpłatne (czyli płacisz raz za trzy bliźniacze auta).
I w sumie wyjdzie na to, że żadnego auta nie dostaliśmy za darmo (za drugieo schultze trzeba płacić), jak na razie poza naklejkami z GT Academy
Patrząc na DLC do GT5 bardzo obawiam się o listę aut w GT6. Nie widać aby coś zmieniło się w kwestii myślenia PD (dalej dostajemy duplikaty aut pod inną marką i kolejne zbędne GT-R).
Sama lista aut w GT5 to ok. 1100 pozycji z czego ponad 800 to standardy, auta z GT4 wszystkie z przełomu wieku (np mercedesy, bmw, audi itp). Z premium aut kompletnie nowych w serii jest na oko może z 60 (nie liczę nascarów i GT500) reszta to wersje premium z GT4). W zasadzie brak aut powyżej 2008 r.(Forza ma aktualny line-up praktycznie wszystkich pospolitych marek - mercedes, audi, bmw, peugot, renault itp plus oczywiście modele starsze) i w takim tempie pracy PD wątpię aby dodało dużą i zróżnicowaną liczbę nowych aut w GT6 (gdyby mieli ich masę to było by to odczuwalne w postaci DLC do GT5, tym bardziej jeśli nowa część miałaby wyjść już na PS4).
Po co się wysilać, skoro GT ma monopol na "dobrą grę wyścigową" na PS3? Większość i tak to kupi, a kilku "krzykaczy" niezadowolonych z kolejnego GT-Ra zawsze się znajdzie.
Po co się wysilać, skoro GT ma monopol na "dobrą grę wyścigową" na PS3? Większość i tak to kupi, a kilku "krzykaczy" niezadowolonych z kolejnego GT-Ra zawsze się znajdzie.
Po to aby uniknąć tego, że przy nowym rozdaniu (kolejnej generacji konsol) część dotychczasowych klientów wybierze ofertę konsoli od konkurencji, proste prawa rynku, jeśli PD nie zacznie się do nich stosować to za jakiś czas może się obudzić z ręką w nocniku.
W standardowych jak jest 800 aut, to oznacza, że musi także być wiele nowych, na przykład Jaguar XFR '10, poza tym Subaru trochę się różni od Toyoty i Sciona, nie tylko znaczkiem ale także kształtem grilla.
W standardowych jak jest 800 aut, to oznacza, że musi także być wiele nowych, na przykład Jaguar XFR '10, poza tym Subaru trochę się różni od Toyoty i Sciona, nie tylko znaczkiem ale także kształtem grilla.
właśnie nowe standardy w stosunku do GT4 to tylko ten Jaguar, Veyron i dwa razy Countach. Ponadto nie ma żadnych innych standardów z rocznika 2005 i wyżej (po wydaniu GT4)
Poza tym szukanie różnic pomiędzy BRZ, GT86, a FRS to szukanie na siłę jakichkolwiek plusów, a w zasadzie to przejaw rozpaczy
Jeśli zaś chodzi o łatkę, przyniesie ona ze sobą następujące poprawki:
1. W menu sieciowego wyścigu pojawi się opcja "Wyłącz kolizje".
2. ID graczy będą pokazywane nad prowadzonymi przez nich samochodami, w trakcie oglądania trwających w Sieci wyścigów.
3. Reakcja pedału sprzęgła w kierownicach "G25 Racing Wheel", "G27 Racing Wheel", "T500RS" oraz "TH8RS" została skorygowana.
4. Tempo zużycia opon w wyścigach wytrzymałościowych zostało spowolnione (nie dotyczy formuł).
5. Wartość oporu powiterza podczas wprowadzania zmian w ustawieniach aerodynamiki została zwiększona.
6. Autopilot został dostosowany do unikania kolizji na torze Tsukuba.
7. Zmieniono nieco charakterystykę sterowania, po zmianie wysokości zawieszenia.
właśnie nowe standardy w stosunku do GT4 to tylko ten Jaguar, Veyron i dwa razy Countach. Ponadto nie ma żadnych innych standardów z rocznika 2005 i wyżej (po wydaniu GT4)
Jest jeszcze Mazda Furai i Lexus IS 200 GT-1 Race Car.
Komentarz