Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

    Natomiastja jestem typem człowieka, który chcę wszystko zmierzyć zważyć i usystematyzować. Mimo iż intuicyjnie czułem, które wozy dobrze przyspieszają, to pragnąłem zobaczyć twarde dane. Np. które auto w klasie 380 PO ma najlepsze przyspieszenie? Wiadomo że podczas wyścigu liczy się pokonywanie zakrętów, ale nic nie wkurza bardziej niż konkurencja odjeżdżająca na prostej.

    Wyniki opublikuję, gdy zbiorę odpowiednią próbkę danych, ale już teraz mogę powiedzieć, że dla wozów z 380 PO przyspieszenie 0-100 km/h może różnić się nawet o 2,5 sekundy.

    PS. W sumie to jeżeli ktoś nie ma speed testu a interesują go osiągi danego auta a to może mi je udostępnić, a ja je przetestuję. Bimbak - podziel się ze mną swoją Miatą :-)


    PS. Mercedes SL600 po full tuningu przyspiesza do setki szybciej niż fabryczny Veyron i osiąga prędkość maksymalną o 25 km/h wyższą.

    Komentarz


    • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

      Tor do testów jest spoko Ale najbardziej mnie rozczarowują osiągi nowego GTR R35 Black Edition katalogowo ma 2,8sec 0-100km/h v-max 315km/h w GT5 robi 0-100km/h 3,48sec v-max 324 km/h na seryjnych ustawieniach opony Sportowe miękkie tylko olej wymieniłem moc 560km nawet Spec 09 jest minimalnie szybszy do setki 3,33sec.

      Komentarz


      • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

        Zamieszczone przez T_ D_I
        Tor do testów jest spoko Ale najbardziej mnie rozczarowują osiągi nowego GTR R35 Black Edition katalogowo ma 2,8sec 0-100km/h v-max 315km/h w GT5 robi 0-100km/h 3,48sec v-max 324 km/h na seryjnych ustawieniach opony Sportowe miękkie tylko olej wymieniłem moc 560km nawet Spec 09 jest minimalnie szybszy do setki 3,33sec.
        Pewnie na wyścigowym miękkich osiągnie wyniki zbliżone do katalogowych (tak samo w przypadku aventadora, czy V12 vantage). Być może producent też testuje seryjne auta na "nieseryjnych" oponach, a w opisie podaje najlepszy wynik. W sumie Polophony miało dużo czasu na przygotowanie nowych aut (GTR, Aventador, Aston Martin) więc mieliby czas na wyeliminowanie takich rozbieżności na seryjnych oponach (tym bardziej, że GTR to pupilek gry).Tym bardziej, że katalogowe dane dotyczące przyśpieszenia zamieszczają w opisach aut w grze.

        Poza tym dziwią mnie osiągi Mclarena F1 na standardowych ustawieniach w grze - V max tylko ok. 340 km/h zamiast ponad 380 katalogowo. Chyba że znów producent testował seryjne auto na specjalnie ustawionej skrzyni biegów i taki wynik poszedł w świat i się przyjął. Bo różnica 40 km/h w przypadku tak znanego auta była by dość dużą wpadką w grze.

        Komentarz


        • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

          Tia i dlaczego seryjny Veyron ma moc 1050 KM a osiąga jedynie 395 zamiast 407 km/h przy mocy 1001 KM?

          Komentarz


          • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

            Testy 0-100 km/h przeprowadzacie na skrzyni automatycznej czy manualnej?
            1% experience 99% luck

            Dj Brabus

            Grzegorz Skarbek
            http://www.autogaleria.pl

            Komentarz


            • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

              Seryjnym Veyronem 1000 km bez zmiany oleju osiągnąłem ok 403 km na głównej płaskiej prostej pokonując pełne okrążenie. Na odcinku pochyłym było jeszcze więcej. A z drugiej strony ile tych seryjnych veyronów rozpędziło się w realu do 400 km/h. Poza tym 12 km prostej... ja do pracy tyle dojeżdżam dwupasmówką, w sumie jest bardziej prosta niż krzywa ale są ograniczenia do 70 km/h i fotoradary i przejścia dla pieszych. W sumie przydałby się w tej grze w ramach trofeum jakiś wybiegający na trase jeleń (np. na Deep Forest do zaliczenia.

              Komentarz


              • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                na automacie. Nie sądzę abym na manualu przy takich osiągach miał lepsze wyniki. Zasadniczą różnice robią opony nawet wyłączenie TCS nie zmienia zauważalnie osiągów

                Komentarz


                • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                  Wpierw 2 razy na automacie, potem próbuję poprawić czas na manualu. Udaje się, ale rzadko. Zależy od samochodu. W niektórych moc znacznie spada zanim osiągnie się maksymalne obroty - dla tych opłaca się ręcznie zmieniać biegi przy maksymalnych obrotach.

                  TCS należy zawsze wyłączać. Lekkie buksowanie kół pomaga szybciej wejść na obroty.

                  Komentarz


                  • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                    Zrobiłem test V12 Vantage na oponach seryjnych i wyniki są bardzo wierne względem podanych przez producenta. Różnice przyspieszenia do 100 to góra 0,3-0,4 sekundy. Prędkość właściwie taka sama co podana przez producenta. Natomiast nowy GTR jest rzeczywiście zdecydowanie wolniejszy niż podają.
                    Ech, no i przekonałem się, że jestem jednak wolniejszy od automatu. Pierwsze dla biegi w niektórych samochodach ciężko utrafić, automat wstrzeliwuje się idealnie. Dlatego na setkę mam czas nieco wolniejszy, ale już na kilometr wyprzedzam automat manualem dość znacząco.

                    Komentarz


                    • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                      Zamieszczone przez Londevin
                      Zrobiłem test V12 Vantage na oponach seryjnych i wyniki są bardzo wierne względem podanych przez producenta. Różnice przyspieszenia do 100 to góra 0,3-0,4 sekundy.
                      Ja V12 Vantage bez zmiany oleju, bez tuningu i standardowe opony sportowe twarde uzyskałem na automacie tylko 4,9 co przy fabrycznych 4,2 daje dużą rozbieżność, na sportowych miękkich było chyba 4,4 jedynie wyścigowe biją katalogowe osiągi.

                      Komentarz


                      • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                        No tak, ja zmieniłem olej. Miałem coś koło 4,5-4,6. Powinni to jednak uporządkować, jaki sens jest wrzucać do zwykłej hondy civic slicki po to tylko, by zmierzyć prędkość. Pomiar powinien się odbywać przy seryjnym ogumieniu.

                        Się rozbujaliście chłopaki. Wracajcie do tematu albo posypią się warny, no! kyjgel

                        Komentarz


                        • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                          wg mnie kolejny tor jaki by dali w dlc to będzie abu dhabi

                          Komentarz


                          • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                            Zamieszczone przez kmieciu4ever
                            TCS należy zawsze wyłączać. Lekkie buksowanie kół pomaga szybciej wejść na obroty.
                            Z tego co mi wiadomo, buksowanie kół zawsze jest niepożądane, szczególnie przy przyspieszeniach

                            Kupiłem paczkę atu i Route X. Długo nie testowałem, ale Aventador nadrabia wszelkie braki z nawiązką, świetne auto

                            Komentarz


                            • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                              Ale TCS Ci, nie pomaga szybciej ruszyć, buksowanie z umiarem jest ok, a trakcja dławi samochód.
                              Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

                              A Spec - 40 level
                              B Spec - 40 level
                              60 x Gold
                              http://www.mygranturismo.net/29102 - garaż

                              Komentarz


                              • Re: DLC do GT5 - spekulacje, nowinki i inne

                                Proszę czytaj uważnie czyjeś posty. Nie napisałem ani zdania o TC, ani tym bardziej że pozwala mi szybciej ruszyć A co do buksowania zdania nie zmieniam, ruszenie bez pisku jest najbardziej efektywne (naturalnie w aucie, które wyposażone jest w przyzwoity silnik)

                                Na Route X przydało by się kilka wolniej jeżdżących pojazdów - na prostych idzie usnąć :mrgreen:

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X