Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

    Na to czekałem. Nareszcie wbiję pozostałe 4 poziomy A-Spec. A La Sarthe i Nurb 24h to bardzo przyjemne configi, więc możliwość zapisu na nich jeszcze bardziej mnie raduje
    I may be slow but I'm still ahead of you.
    Mój kanał Youtube: SasekPL

    Komentarz


    • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

      To jeszcze zapytam, jakie czasy kręcą przeciwnicy w wyścigu Nurburgring 4h? Bo się zastanawiam nad autem, skoro i tak mam jechać 4h, to chociaż niech to będzie auto co daje trochę frajdy. Na razie Suzuka 1000 przede mną, tam tylko japońskie auta?

      Ktoś poleca coś podobnego do Minolty, nawet lepszego, co nie zjada opon tak jak ona i nie chla benzyny tyle, na Suzukę 1000 oczywiście, czyli japończyk jakiś nismo xanavi GT-R czy może ten xanavi Z ?

      Audi R10 TDI dobrze jeździ w porównaniu z Minoltą, oczywiście na inne wyścigi?

      Komentarz


      • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

        Zamieszczone przez Nuttie
        To jeszcze zapytam, jakie czasy kręcą przeciwnicy w wyścigu Nurburgring 4h? Bo się zastanawiam nad autem, skoro i tak mam jechać 4h, to chociaż niech to będzie auto co daje trochę frajdy. Na razie Suzuka 1000 przede mną, tam tylko japońskie auta?

        Ktoś poleca coś podobnego do Minolty, nawet lepszego, co nie zjada opon tak jak ona i nie chla benzyny tyle, na Suzukę 1000 oczywiście, czyli japończyk jakiś nismo xanavi GT-R czy może ten xanavi Z ?

        Audi R10 TDI dobrze jeździ w porównaniu z Minoltą, oczywiście na inne wyścigi?

        Najszybsze auto jakie tam się pojawiło to:

        BNR34 SKYLINE GT-R N1 base '06, przynajmniej ja tak miałem, który robi okrążenie w granicach 9 min, na spokojnie przejedziesz to autem o mocy 400-500 HP, jeżeli zaś chciałbyś trochę adrenaliny, to powinieneś wziąć auto w okolicach 300 HP. Jadąc race car 500 HP, kręcisz czas poniżej ośmiu minut.

        pozdrawiam
        A-Spec - 0lvl / B-Spec - 1lvl

        Komentarz


        • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

          Zamieszczone przez Nuttie
          To jeszcze zapytam, jakie czasy kręcą przeciwnicy w wyścigu Nurburgring 4h? Bo się zastanawiam nad autem, skoro i tak mam jechać 4h, to chociaż niech to będzie auto co daje trochę frajdy. Na razie Suzuka 1000 przede mną, tam tylko japońskie auta?

          Ktoś poleca coś podobnego do Minolty, nawet lepszego, co nie zjada opon tak jak ona i nie chla benzyny tyle, na Suzukę 1000 oczywiście, czyli japończyk jakiś nismo xanavi GT-R czy może ten xanavi Z ?

          Audi R10 TDI dobrze jeździ w porównaniu z Minoltą, oczywiście na inne wyścigi?
          w ciagu 4h przejezdzaja ok 25okrazen, max to bylo 27. wiec wychodzi cos ok 9 min. napewno przyjemniejsze niz suzuka i duzo szybsze
          A spec= 37 lvl
          B spec= 40 lvl

          Komentarz


          • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

            Dzięki za info, ja jeżdżę swoim ulubionym Audi RS6 (969 KM), tyle, że to ciężki kloc i opony z przodu zjada, ale skoro przeciwnicy kręcą czasy ok 9 minut to spoko, ja RS6 jadę poniżej 7 minut, ale z uwagi na to że opony trzeba będzie oszczędzać to będę musiał zlikwidować negatyw i trochę wolniej jechać, może i ABS włączę, liczę na czasy koło 7:30, a zatem jakbym nawet zmieniał opony co okrążenie to i tak dam radę. Chociaż planuję co 2 kółka te opony wymieniać, bo i tak będą przegrzane.

            A ABS to w ogóle w czymś pomaga, tzn. jeżeli chodzi o oszczędność opon, czy może tylko zapobiega przegrzewaniu podczas hamowania? Ktoś ma jakieś doświadczenie?

            Da radę gdzieś włączyć np. w "treningu" żeby auto zjadało opony i zużywało paliwo, żebym zobaczył co ile faktycznie będę musiał zmienić opony z uwagi na ich zużycie, bo z przegrzaniem będę walczył tak jak napisałem wyżej. Żeby nie było potem sytuacji takiej jak miałem na Indy 500, gdzie na szybkich ustawieniach Minolta zjadała mi opony w 14-15 okrążeń do zera i musiałem pitstop zaliczać, co oczywiście spowodowało, że nie byłem w stanie wygrać wyścigu. Dopiero po zmianie ustawień opony zużywały się mniej i mniej też się nagrzewały. B oto chyba idzie w parze, no nie? Im bardziej czerwona opona tym szybciej się zużywa?

            Komentarz


            • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

              Zamieszczone przez Nuttie
              Dzięki za info, ja jeżdżę swoim ulubionym Audi RS6 (969 KM), tyle, że to ciężki kloc i opony z przodu zjada, ale skoro przeciwnicy kręcą czasy ok 9 minut to spoko, ja RS6 jadę poniżej 7 minut, ale z uwagi na to że opony trzeba będzie oszczędzać to będę musiał zlikwidować negatyw i trochę wolniej jechać, może i ABS włączę, liczę na czasy koło 7:30, a zatem jakbym nawet zmieniał opony co okrążenie to i tak dam radę. Chociaż planuję co 2 kółka te opony wymieniać, bo i tak będą przegrzane.

              A ABS to w ogóle w czymś pomaga, tzn. jeżeli chodzi o oszczędność opon, czy może tylko zapobiega przegrzewaniu podczas hamowania? Ktoś ma jakieś doświadczenie?
              Ja mam doswiadczenie w redbulu na nurburgringu jedynie. jesli CI zalezy na czasie to na redbulu wyciagniesz ok 5:30 na okrazenie (wliczajac w to pare wiekszych bledow, jadac caly czas dobrze bez wypadania zejdziesz ponizej 5 minut. opony zmienane razem z paliwem po 4 okrazeniach.
              A spec= 37 lvl
              B spec= 40 lvl

              Komentarz


              • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                Zamieszczone przez xCiuchciax
                Zamieszczone przez Nuttie
                Dzięki za info, ja jeżdżę swoim ulubionym Audi RS6 (969 KM), tyle, że to ciężki kloc i opony z przodu zjada, ale skoro przeciwnicy kręcą czasy ok 9 minut to spoko, ja RS6 jadę poniżej 7 minut, ale z uwagi na to że opony trzeba będzie oszczędzać to będę musiał zlikwidować negatyw i trochę wolniej jechać, może i ABS włączę, liczę na czasy koło 7:30, a zatem jakbym nawet zmieniał opony co okrążenie to i tak dam radę. Chociaż planuję co 2 kółka te opony wymieniać, bo i tak będą przegrzane.

                A ABS to w ogóle w czymś pomaga, tzn. jeżeli chodzi o oszczędność opon, czy może tylko zapobiega przegrzewaniu podczas hamowania? Ktoś ma jakieś doświadczenie?
                Ja mam doswiadczenie w redbulu na nurburgringu jedynie. jesli CI zalezy na czasie to na redbulu wyciagniesz ok 5:30 na okrazenie (wliczajac w to pare wiekszych bledow, jadac caly czas dobrze bez wypadania zejdziesz ponizej 5 minut. opony zmienane razem z paliwem po 4 okrazeniach.

                Tak, kolega xCiuchciax ma rację, jeżeli zależy Ci na czasie, to jadąc redbulem 4-ro godzinny wyścig, przejedziesz go szybciej niż innym autem.
                A-Spec - 0lvl / B-Spec - 1lvl

                Komentarz


                • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                  e nie bardzo rozumiem, przecież skoro wyścig trwa 4 godziny to jak mogę go przejechać szybciej? Co najwyżej mogę zrobić więcej okrążeń. Bo to nie jest przecież wyścig na dystans, tylko na czas. Chyba, że ja o czymś nie wiem.

                  Mi chodziło tylko, o to czy dam radę RS6 wygrać ten wyścig, czy muszę jechać jakąś wyścigówką, bo RS6 mi daje wiele frajdy z jazdy. Na tak postawione pytanie, otrzymałem odpowiedź twierdzącą, skoro przeciwnicy kręcą czasy ok 9 minut, to spokojnie mogę wymieniać opony co okrążenie choć będę starał się co dwa.

                  No i jeszcze tylko kwestia nagrzania opon, czy ustawiony negatyw wpływa na zużycie czy na nagrzewanie, czy też na to i na to równocześnie. To samo z ABS, czy jak go ustawię na 10 to opony będą się wolniej nagrzewać i również wolniej zużywać? Wczorajsze testy moje pokazały, że negatyw nagrzewa opony nawet z ABS na 10 ustawionym. Jak nie było negatywu a ABS był wyłączony to udało mi się dojechać do mety na Nurburgringu na białych, a nie czerwonych (różowych) oponach) pytanie tylko ile w tym było mojego hamowania z głową przed zakrętami i nie na maxa. Muszę to posprawdzać na innym krętym torze.

                  Komentarz


                  • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                    Po przejechaniu odpoowiedniej liczby okrążeń można stanąć i czekać do końca wyścigu :wink:

                    Komentarz


                    • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                      faktycznie, tak przecież robiłem przy wyścigu 4h roadsterów, tyle że nie na koniec ale w środku wyścigu nie pauzowałem gry tylko stawałem na poboczu i szedłem na chwilę robić swoje Ale tam po przekroczeniu 4 h trzeba dojechać do mety - pełne kółko, więc jak już stawać to przed linią mety i trzeba wrócić do ps3 na koniec wyścigu.

                      Komentarz


                      • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                        Pamiętaj, zę to nie jest tor Nordschleife, tylko typ V, czyli połączenie Nurburgringu GP/D i Nordschleife, więc czasy są dłuższe o ok. minute/półtorej :wink:

                        Komentarz


                        • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                          Mam pytanie co do 24-ro godzinnych wyścigów, czy jest ktoś kto przejechał któryś z nich i mógłby pochwalić się łupem co do doświadczenia, ile wpada ex? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
                          A-Spec - 0lvl / B-Spec - 1lvl

                          Komentarz


                          • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                            Za Le Mans w A-Spec- 6 milionów, a w B-Spec 2,8 miliona

                            Komentarz


                            • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                              Zamieszczone przez tata_arek
                              Za Le Mans w A-Spec- 6 milionów, a w B-Spec 2,8 miliona
                              To nie za dużo, zwłaszcza, że za 4-ro godzinny po Nurburgring wpada ponad 2 mln, a zatem lepiej przejechać 6 razy po 4h, niż 1 x 24h i wpadnie 2 razy więcej. Wie ktoś może jak wygląda sprawa w Nurburgring 24h?
                              A-Spec - 0lvl / B-Spec - 1lvl

                              Komentarz


                              • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                                Zamieszczone przez stefbet
                                Zamieszczone przez tata_arek
                                Za Le Mans w A-Spec- 6 milionów, a w B-Spec 2,8 miliona
                                To nie za dużo, zwłaszcza, że za 4-ro godzinny po Nurburgring wpada ponad 2 mln, a zatem lepiej przejechać 6 razy po 4h, niż 1 x 24h i wpadnie 2 razy więcej. Wie ktoś może jak wygląda sprawa w Nurburgring 24h?
                                EXP za Nurburgring 24h i tak Ci nic nie daje bo 40 lvl to maks.
                                A-Spec- 40 lvl
                                B-Spec- 40 lvl

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X