Po 1 dlaczego nie ma test rund dla zdobycia pozycji startowej ?
Po 2 dlaczego w czołówce startujących są zawsze te najszybsze złomy...
Po 3 dlaczego mimo przewagi masa/konie ten idiota przegrywa...
Po 4 dlaczego ma wieczny problem z wyprzedzaniem
Po 5 dlaczego kiedy przeciwnik ślizga się jak na lodzie nie zwalnia (WTF?)
Po 6 dlaczego kiedy daję komendę wyprzedź idiota hamuje ? rzadko kiedy najczęściej przy opcji (przyśpiesz) wyprzedza tak jak powinien ?
Po 7 dlaczego ma problem z dotrzymaniem kroku czołówce a kiedy już ją wyprzedzi ucieka im o gigantyczny dystans ?
Po 8 dlaczego jak ja prowadzę te auto co on mam w GIGANTYCZNĄ żeby nie powiedzieć wręcz śmieszną przewagę nad przeciwnikiem a ten idiota ledwie na 5te wskakuje ?
Po 9 dlaczego zasraniec driftuje a nie pokonuje normalnie zakrętów (tak daje mu zwolnij nie leci na max)
Po 10 Co to za zapyziała strzałeczka przy kierowcy raz w górę raz w dół albo poziomo ?
Po 11 ZEPSULI TĄ GRĘ!! za mało marek w salonach za mała lista aut używanych i w ogóle skąd ja mam brać auta do tych wyścigów !!?? Skoro ani na używkach ani w salonach nic... czym najlepiej przejechać ten wyścig ?
Po 12 Wie ktoś gdzie zdobyć Toyotę GT-One Race Car ??
Po 13 gdzie zniknęły ustawienia skrzyni biegów ? bo zawieszeniem się bawić mnie nie rajcuje...
Po 14 nie tego się spodziewałem po takim długim czasie przesunięciach... GT4 wyszło im lepiej :/
Co do pytania w temacie to muszę przyznać, że masakrycznie, wsadziłem tego mojego pożal się Boże kierowce w impreze 99' prawie 400KM i wpakowałem w ten pierwszy wyścig w tej drugiej klasie, nie pamiętam nazw i 2 pierwsze wyścigi spoko, ale na 3cim się zakręcił ze 2 razy i został tak w tyle, że już nie miałem siły na to patrzeć :/
Trzeba w jakiś szczególny sposób hodować tą roślinkę, żeby nauczyła się lepiej brać zakręty i wyprzedzać na początku wyścigu jak należy. Bo przecież nawet jak wsadziłem go w ferrari kontra jakieś golfy, hondy accord itp. to nie potrafił wygrać:/ jak dla mnie to trochę za dużo aut napakowali do wyścigów, na wąskich trasach się gubi ten kierowca
Ludzie myślcie czasem tak jak np ja myślę tylko czasem i udało mi się wygrać w experckiej wyścig tych klasyków świeżo co wygranym jaguarkiem SPROSTUJĘ MOŻE
Czy wy zaczynaliście pierwsze wyścigi w Ferrari czy 400 konym Subaru? nie robil;iście postępy to Kz dawał wam wyścigi z coraz lepszymi furami :0 WYCIĄGNIJCIE Z TEGO WNIOSKI!
Wcześniej mojemu kierowcy dawałem samochód 2 razy lepszy jak dla mnie i nie potrafił wygrać tego wyścigu bo był dla niego samochód za ciężki do opanowania a nie przeciwnicy Teraz wygrał ostatni wyścig w klasie experckiej i się cieszę bo pewnie dostanę 2 autka POWODZENIA I WYTRWAŁOŚCI!! !!! ! !! ! ! ! ! ! ! ! !
A-spec- 39 B-spec- 36
D.Brown - 35 Bardzo opanowany
H.Schumacher - 32 Średnio opanowany
T.Dickerson - 31 Średnio porywczy
I.Bass - 31 Bardzo porywczy
O.Nowak - 33 50 / 50
B.Barrios - 31 Średnio opanowany
Czyli radzisz, żeby na początek nie wsadzać naszego kierowcy do zbyt mocnych aut ?
Zastosuję się do Twoich rad i będę dawał mu na początek auta mało co mocniejsze od przeciwników
Szczerze mówiąc to zaczynałem karierę od salonowego Civica i mój driver tez nim zaczynał i szło mu dobrze ale jak dałem mu na 2 levelu Nissana Skyline'a NISMO o mocy ponad 600 KM to przegrał z tymi samymi przeciwnikami, z którymi dawał sobie radę w Civicu. Jak widać masz rację i będę się stosował do Twoich uwag
Wszystko zależne jest od wyczucia odpowiedniego momentu. Nie można go ciągle poganiać, kazać mu wyprzedzać itd. A co do tego, że dajecie mu lepszy samochód a on nie potrafi wygrać to nie wiem... Mi się udaje słabszymi, albo równymi wygrywać. Najtrudniejszy na razie był dla mnie NASCAR na Grand Valley Speedway. Za 3cim razem udało mi się złoto wywalczyć, ponieważ kazałem mu jechać wolniej i oszczędzał opony, po czym zacząłem atakować, gdy przeciwnicy już mieli nieźle zużyte. :mrgreen:
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Może jakaś forma? Albo morale? Jak go wsadziłem do Gallardo i wygrał mi wyścig o 1 okrążenie to nagle mu strzałka spadła, ale teraz znowu mam zieloną..
Śmiem twierdzić, że ów strzałeczki to jednak morale. Po zatrudnieniu dwóch innych kierowców u "lidera" pokazała się niebieska strzałka po ukosie w dół.
Co do samego B-Spec...fajny tryb gdy chce się w spokoju wypić kawę albo w międzyczasie skorzystać z komputera. Nie używam żeby nabić kasy, bardziej jestem za poziomem (uwielbiam RPG).
Pozdrawiam
Mam pytanie o ustawienia strategii pitów dla B-Specy:
Pit-In strength level - od Off do 90
Macie moze wskazowki co do tego ? Czy 90 oznacza ze przy pierwszej lepszej okazji zjedzie a Off to bedzie jechal i jechal i jechal i siusial w kombinezon jak Clarkson w 24h wyścigu BMW E46 ? ;P
... raz wsiądziesz w BMW i nie ma już dla ciebie odwrotu ...
Mam pytanie o ustawienia strategii pitów dla B-Specy:
Pit-In strength level - od Off do 90
Macie moze wskazowki co do tego ? Czy 90 oznacza ze przy pierwszej lepszej okazji zjedzie a Off to bedzie jechal i jechal i jechal i siusial w kombinezon jak Clarkson w 24h wyścigu BMW E46 ? ;P
Dokładnie tak to wygląda. Na Off będzie jechał, aż psychika padnie. Czyli dopiero wtedy, gdy zielony i niebieski pasek zejdzie. Na 90 to zjedzie jak będzie miał mniej niż 90% zielonego paska. Czyli praktycznie po kilku okrążeniach.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Komentarz