1997 E11 Toyota Corolla 1.4 G6 225 000km
skrzynia 6 biegów fabryczne fotele ala kubełki
inna deska bardzo fajnie wykończona nie jak w podtawowych seriach
i full opcja 2 air bagi el. szyber dach kilmatyzacja ABS el. szyby i lusterka
kolor czarna perła ładny tylko dlaczego tak szybko sie kurzy :/ i brudzi
oczywiście jedyne właściwe nadzwozie w tym aucie 3 drzwiowe
z przeróbek mechanicznych hamulce tzn tarcze brembo wentylowane i w sumie całe nowe zawieszenie ale seria
w środku jakieś tam stare radio Sony ale nowe głośniki JBL GT5(powaga tak sie nazywa seria tych głośników) przód 2 drożne 135W tył elipsy 3 drożne 210W też JBL GT5 , wzmacniacz 4 drożny JBL 400W , i tuba JBL około 600W
jestem bardzo zadowolony auto bardzo sprawne ma długa dwójke dobre 100km/h robie na niej łatwo spod świateł dużo mocniejsze auta killować a obrotomierz kończy sie na 8000...
6 bieg fajny na trasie redukuje hałas i spalanie a w sumie już przy 100 można go wbić.
1997 E11 Toyota Corolla 1.4 G6 225 000km
skrzynia 6 biegów fabryczne fotele ala kubełki
inna deska bardzo fajnie wykończona nie jak w podtawowych seriach
i full opcja 2 air bagi el. szyber dach kilmatyzacja ABS el. szyby i lusterka
kolor czarna perła ładny tylko dlaczego tak szybko sie kurzy :/ i brudzi
oczywiście jedyne właściwe nadzwozie w tym aucie 3 drzwiowe
z przeróbek mechanicznych hamulce tzn tarcze brembo wentylowane i w sumie całe nowe zawieszenie ale seria
w środku jakieś tam stare radio Sony ale nowe głośniki JBL GT5(powaga tak sie nazywa seria tych głośników) przód 2 drożne 135W tył elipsy 3 drożne 210W też JBL GT5 , wzmacniacz 4 drożny JBL 400W , i tuba JBL około 600W
jestem bardzo zadowolony auto bardzo sprawne ma długa dwójke dobre 100km/h robie na niej łatwo spod świateł dużo mocniejsze auta killować a obrotomierz kończy sie na 8000...
6 bieg fajny na trasie redukuje hałas i spalanie a w sumie już przy 100 można go wbić.
Też tam jestem zarejestrowany, ale napisałem tylko posta i koniec. Ale Twoja Corolla rzeczywiście godna uznania. Corollka która jest w mojej rodzinie jest z 1998 roku (1.4 16V), wyposażenie identyczne jak Twoje, tylko tyle że bez szyberdachu i jasne wnętrze. Kolor to bardzo jasna wiśnia metalik, a co najlepsze to 124tyś przebiegu :mrgreen: Więc przed nią jeszcze wiele kilometrów, chociaż autko 11 letnie Szkoda że skrzynia "5" bo szóstego biegu bardzo brakuje. No i 100% seria, bezwypadkowa (jedynie mała stłuczka przy parkowaniu). Wiem że brzmi jak anons handlarza z giełdy, ale autko nie do sprzedania za żadne skarby Jedynie co mnie rozczarowuje to zbyt miękkie zawieszenie. Jak dotąd żadnej awarii poza przepaloną żarówką postoju.
Koledzy z Corolla Clubu chyba mają niedługo jakiś zlot o ile się nie mylę :wink: Kumpel ( Stryju, chyba taki login ma ) ma taką Corollę E9 1.8 DLX chyba ( nie pamiętam dokładnie ). Całkiem dobrze zadbana... Na niezłych felgach... Autu jednak brakuje mocy... :wink: Z tego co wiem ma fotele z wersji GTi ( ? ) Auto bardzo żywotne i bezawaryjne
Biesiadnik troche fotek.. ;] Silnik skatowany troche, ale nic nie buczy jak cos, aaa zapi*erdala jak szalony ;] Mysle nad uturbieniem tego, albo swapem na b18c4, bo ten nie wiem czy dlugo pozyje... No i przedni zderzak musze wymienic, bo nik szalony. e podoba mi sie. Ale zanim trafi na warszat musze cos zastepczego dorwac ;] W takim stanie autko zakupione, i w takim jezdze narazie, brak funduszy no i pomyslu narazie, ale mysle zeby pojsc w JDM ;] Nawet nie czuje potrzeby przerejstrowania jej jeszcze
-->W innych miastach mówią o nas "TO EKIPA CO SKAKAŁA..."<--
Fajna Tylko wymień koniecznie ten zderzak :wink: I dbaj o nią Jak ją zajedziesz to ja Cię dojadę :mrgreen: :wink: He he, JDM jest przereklamowany :wink:
He he he ona juz jest dojezdzona troche.. Widac pod maska.. Ten swap na b18 mi chodzi po glowie caly czas... ;] Zderzak zmienie jak trafi na warsztat, juz, to lakiernik, felga wszystko ;] Bede wrzucal info jak cos
-->W innych miastach mówią o nas "TO EKIPA CO SKAKAŁA..."<--
Honda zacna, tylko widać że lekko wyr*chana przez życie Ale dobrze że środek czarny, bo szary taki nie bardzo.
Swap na b18? Pomysł świetny, i taki rozwojowy. Po dobrych modach ponoć będziesz mógł grać w lidze >200KM Ale na pierwszy ogień to bym sprawił sobie porządne zawieszenie i hamulce.
JDM, fakt przereklamowany, ale mało jest takich typowo JDM'mowskich furek. Rób auto pod siebie, tylko nie mieszaj zbyt stylów, bo wyjdzie kicz :wink:
Moja padaka to Golf MK3 1.9 TD (nie mylić z TDI) myśl konstrukcyjna powojenna
W dowodzie całe 75KM ale mój jakiś taki szybszy 90KM TDI wciąga dolotem.
Możecie sobie go nawet obejrzeć
Ogólnie szrocik jakich mało, ale lubie swoją furkę, za niezawodność, za niskie spalanie, za świetną trakcję (!), za sprzęt grający, za ciemne szyby i no i że jest moja http://www.polskajazda.pl/Samochody/Vol ... Golf/16454
Jakby była kasa to bym sobie kupić Civic'a EK4 albo Integre albo albo hehe biesiadnik bedzie wiedział dlaczego
Rocznie robie 30-40 tys. km, tj. robiłem jak jeździłem do szkoły codziennie, a teraz chyba (jeżeli matura okaże się zdana ) na studia, więc furka może być rekreacyjnie a co za tym idzie może jakąś szybką? A może uda się kupić moto
No mniejsza, ja gram na Sixaxisie raz czarnym raz srebrnym (ten to DUALSHOCK3)
Zawsze kochałem motoryzację, jeździłem już na długo przed prawkiem, najfajniejsze są zakręty
Komentarz