Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czym i ile jezdzisz?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czym i ile jezdzisz?

    Podobny temat jest w OT chyba, ale nie chodzi mi jakie auto ma tata, mama czy wujek, tylko jakim autem Wy ujezdzacie na codzien i ile km rocznie przejezdzacie. DO tego, napiszczcie czym gracie w GT - chcialbym zobaczyc czy istnieja jakies zalezosci miedzy dosiwadczeniem w realu a wirtualnym. Ja zaczynam:
    VW Passat 1.8T benzyna, 150KM, +- 20000km, sixaxis (wkrotce Logitech DP GT)
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

  • #2
    Re: Czym i ile jezdzisz?

    BMW 530D Shadowline M pack 2003 Manual 231 bhp / 490 nM + golf mk3 GTI 8V 120 km (bmka zrobilem w ostatnie dwa miesiace 24 000 km )

    czasem tor poznań / porsche cayman S / GT2 2008 / e46 M3 / Audi S3 2008 ( kurs z kier. wyscigowym ) Mercedes C63 AMG 2009 / CL AMG 2008

    GT5 -(logitech G25 ) F430 /F599 / M3 / Vette Tuned

    Komentarz


    • #3
      Re: Czym i ile jezdzisz?

      spier**** :wink:


      (w tym dobrym zanczeniu)
      "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

      Komentarz


      • #4
        Re: Czym i ile jezdzisz?

        jeśli chodzi o Tor Poznań to samochody kolegów z roboty , w zaleznosci od tego ktory mi odstapi prowadzic tym jade, róznie to bywa

        Komentarz


        • #5
          Re: Czym i ile jezdzisz?

          Audi A4 Avant 1.9tdi 130ps świetne auto polecam,rocznie robię ok.20-30tys, a w pracy Iveco Eurocargo 12tonowe tzw resorak lol

          Komentarz


          • #6
            Re: Czym i ile jezdzisz?

            Temat do kasacji, lub scalania postów z już istniejącym takim samym tematem.

            Pozdro!

            Komentarz


            • #7
              Re: Czym i ile jezdzisz?

              @dziki - Audi to moja ulubiona marka aut, tylko, ze akurat ja wole benzyne niz TDI. Ale nie dyskutujmy o gustach
              @ Lukas - nie, tematu nie mozna wykasowac. Bo ten ktory istnieje zawalony jest wpisami o autach rodzicow itp, z reszta mi chodzi tylko i wylczanie o uzytkownikow GT5, bo to zupelnie inna gra niz GT4 i chce sprawdzic zaleznosci miedzy prawdziwym a wirtualnym uzywaniem auta - jak z reszta napisalem na poczatku.
              "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

              Komentarz


              • #8
                Re: Czym i ile jezdzisz?

                [quote="MichuV12"]@dziki - Audi to moja ulubiona marka aut, tylko, ze akurat ja wole benzyne niz TDI. Ale nie dyskutujmy o gustach
                ja też wolę benzynę,ale mój portfel toleruje tylko diesla,no chyba , żę instalacja gazowa ,której to właśnie ja nie uznaję jako paliwo do samochodu.

                Komentarz


                • #9
                  Re: Czym i ile jezdzisz?

                  dziki - przy Twoim rocznym przebiegu, benzynowiec tak wiele drozej by CIe chyba nie kosztowal, chociaz tez nie wiadomo kiedy odbije komus szajba i benzyna bedzie po 5 zeta.
                  Poza tym, diesel jest tez chyba ciut drozszy w utrzymaniu (tak mi sie wydaje), ale tak czy owak, 131PS to juz ma odejscie, ktorego ani 1.6 ani 1.8 benzyna nie ma (bo o tych myslalem porownujac ceny utrzymania benzyny i diesla).
                  Co do LPG to mam tak samo - nie toleruje tego w samochodach. Na gaz sa kuchenki a nie auta
                  "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Czym i ile jezdzisz?

                    Zamieszczone przez MichuV12
                    131PS to juz ma odejscie, ktorego ani 1.6 ani 1.8 benzyna nie ma
                    Polecam przejechać się jakąś Hondą Civic 1.6 V-TEC czy 1.8 V-TEC :wink: Diesel owszem, ma lepszą elastyczność... Ale takie Audi z Hondą ( 1.6 czy 1.8 ) szans raczej nie ma :wink: ( tym bardziej biorąc pod uwagę masę samochodów :wink: ) jeśli mówimy o samochodach tego samego typu ( gabaryty, klasa ) to się zgadzam, silniki Diesla w większości zapewniają lepsze osiągi i mniejsze koszty związane z paliwem, jeśli chodzi o silnik z niższej półki. :wink:

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Czym i ile jezdzisz?

                      Wiedzialem, ze Biesiadnik sie idezwie hehe.
                      Wiec tak: mowilem o tych 1.6 i 1.8 jakie przewazaja na drogach czyli majace moc 110 dla 1.6 i 130 dla 1.8.
                      Wiem, ze sa stare Hondy 1.6 o mocy 160KM ale takie silniki zyja 10 razy krocej niz tdi Po prostu - cos za cos. Gdybym byl sam to pewnie jezdzilbym jakims Civiciem ktory kreci to 8 tysiecy, ale ze mam zone i dziecko, to mam i rodzinne kombi, ale na szczescie mam akurat chyba najlepszy silnik jaki montowany byl w Passatach czyli 1.8T - za nieduze pieniadze mozna zawirusowac go do 180KM, przy wymianie IC i turbiny na K04 (tej z Audi TT) mozna podejsc pod 250KM a przy budzecie siegajacym 10000pln taki Passat spokojnie wyciagnie 300KM bez wiekszej szkody i zagrozenia dla silnika
                      "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Czym i ile jezdzisz?

                        Nie ma to jak 300KM z napędem na przód, szarpałoby nim jak dziką świnią ;]


                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Czym i ile jezdzisz?

                          No szarpaloby, ale jak umie sie jezdzic to idzie oswoic taka swinie
                          Moj pierwszy samochod (moj, nie taty, dziadka czy wujka) to byl Opel Omega A z napedem na tyl hehe. Raz mi zmrozilo krew w zylach jak wpadlem w poslizg w zimie, Jezu, m<yslalem, ze skasuje auto stojace na parkingu, ale jakos podswiadomie 8bo wiedzy jeszcze jako takiej ani tymbardziej doswiadczenia nie mialem) wymanewrowalem, ze nic sie nie stalo (a bylo to przy 60kmh an sniegu)... to byly czasy.

                          I skoro w takiej Omedze (115KM) dobrze mi sie jezdzilo, to nie wiem jakie to uczucie jechac jakims Nissmo, ktory ma 500KM...
                          "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Czym i ile jezdzisz?

                            TrochÄ™ siÄ™ OT robi ale trudno :wink:
                            Co do żywotności silników Hondy zgodzić się nie mogę :wink: Uwierz mi że nie jedna taka szlifierka przeżyje TDI :wink: Mówisz coś za coś... Jeżeli silnik od podstaw jest konstruowany na wysokie obroty, to nie widzę przyczyny dla której jego żywotność miała by być mniejsza :wink: 1.8 T, zacny silniczek Tylko pogratulować Ale dłubiąc w silniku często trzeba zmieniać większość podzespołów :wink: Poza tym chciał byś jeździć autem 300KM z seryjną skrzynią biegów :wink:
                            Możemy się przenieść do oddzielnego wątku...

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Czym i ile jezdzisz?

                              Wysokoobrotowe silniki mają tyle plusów, ile minusów. Np. kto codziennie dojeżdżając do pracy/szkoły/zakupy kręci silnik powyżej 4tyś obr/min? Poza tym jeśli ktoś powie że te silniki są oszczędne to zadrwię prosto w twarz. Chyba że nie przekraczamy 2,5tyś obr/min, to tak, ale to dzięki zmiennym fazom rozrządu (VTEC, VVT-i,itd.) ale nie ma co liczyć wtedy na w miarę dynamiczną jazdę. Ostatnio dużo jeżdżę dużo Corollą z silnikiem GD4E, 86Km to niby nie dużo, jednak przy niewielkiej masie nie jest zawalidrogą i potrafi pokazac pazur :mrgreen: . 115 konny Passat B5 nie mógł mi uciec na autostradzie. Zresztą Passatów nienawidzę okropnie, po prostu auto dla tych którzy nie mają pomysłów na to jaki samochód sobie kupić. A tyle jest ciekawszych alternatyw...Avensis, niech już będzie ta Vectra (C), Mondeo...Choć trzeba przyznać że 1,9 TDI (wyłącznie wersja 90konna) jest silnikiem która nas wszystkich przeżyje.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X