Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5
Witam
Jestem tu nowy więc na początek witam wszystkich fanów GT
Mam pytanie odnośnie ustawień jazdy ... Gram na kierownicy z wyłączonymi wszystkimi "wspomagaczami" i na manualnej skrzyni... ale coś dziwnego zauważyłem przy hamowaniu skrzynią biegów..
otóż: przy hamowaniu "konsola" jak by z automatu wciska sprzęgło .. biegi spadają do jałowych... wiec cała idea hamowania biegami pada. Coś nie tak ustawiłem ... idzie to wyłączyć ??
Nie wiem czy mnie dobrze rozumiecie ale można to sprawdzić np. na szutrach : rozpędzić się do np. 150 km/h wcisnąć hamulec na maksa zredukować do 1 biegu i puścić hamulec... na liczniku około 100, 1 wbita a auto zachowuje się jak by ktoś trzymał sprzęgło... toczy sie mimo że 1 wbita... trzeba nacisnąć gaz żeby spowrotem wróciło do normy... Dziwne to.
Mi to osobiście przeszkadza bo nie idzie z dużej prędkości shamować sie pomagając sobie skrzynią biegów... auto jak biegi spadną momentalnie wpada w poślizg i pozamiatane.
HELP
Pozdro
Witam
Jestem tu nowy więc na początek witam wszystkich fanów GT
Mam pytanie odnośnie ustawień jazdy ... Gram na kierownicy z wyłączonymi wszystkimi "wspomagaczami" i na manualnej skrzyni... ale coś dziwnego zauważyłem przy hamowaniu skrzynią biegów..
otóż: przy hamowaniu "konsola" jak by z automatu wciska sprzęgło .. biegi spadają do jałowych... wiec cała idea hamowania biegami pada. Coś nie tak ustawiłem ... idzie to wyłączyć ??
Nie wiem czy mnie dobrze rozumiecie ale można to sprawdzić np. na szutrach : rozpędzić się do np. 150 km/h wcisnąć hamulec na maksa zredukować do 1 biegu i puścić hamulec... na liczniku około 100, 1 wbita a auto zachowuje się jak by ktoś trzymał sprzęgło... toczy sie mimo że 1 wbita... trzeba nacisnąć gaz żeby spowrotem wróciło do normy... Dziwne to.
Mi to osobiście przeszkadza bo nie idzie z dużej prędkości shamować sie pomagając sobie skrzynią biegów... auto jak biegi spadną momentalnie wpada w poślizg i pozamiatane.
HELP

Pozdro
Komentarz