Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

    Hej,
    GT5 to moja pierwsza przygoda z konsolami - nigdy nie lubiłem samochodówek ze względu na realizm, a raczej jego brak.... W GT5 póki co jest dobrze!

    No ale do rzeczy. Zbieram głównie auta sprzed lat '90 tych. Brakuje mi w tej grze:
    - takiej jakby "książki serwisowej" w której można by widzieć, kiedy był zmieniony olej itp.
    - możliwości przeglądu auta w serwisie (z raportem to i to naprawić).

    O ile sama zmiana oleju wydaje się prosta - zmienić przy zakupie z giełdy, to jednak nie wiem:

    Jak i kiedy wykonywać pozostałe naprawy?
    Czy jest to napisane gdzieś wprost - np. musisz naprawić zawieszenie, czy wyremontować silinik, czy muszę się tego sam domyślić? Domniemywać po spadku mocy, spadku przyczepności na zakrętach itp?

    Pozdrawiam,
    Corson_skyu

    Komentarz


    • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

      jeżeli kupiłeś auto z dużym przebiegiem to napewno musisz zrobić remont silnika, a wymiana oleju jest obowiązkowa widać to po spadku mocy auta i trzeba taką wymianę robić co jakiś czas, szczególnie często jak jeździmy jednym autem długo.

      Komentarz


      • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

        Zamieszczone przez FlyJackie
        Mam pytanie: Ogólnie jestem nowy z seria GT. I w zawodach dla poczatkujacych, kupilem pare autek potem sprzedalem za grosze. I jestem bez kasy. A wyscigi juz przeszedlem najprostsze i mam 4 lvl. Jest jedna kilka ktorych nie moge przejsc gdyz nie mam pieniedzy na dobry samochod, do kazdego potrzeba praktycznie innego. Jak zdobyc pieniadze? Te wyscigi yarisow to masakra, kupilem sobie sportowego yarisa za 10 000, i dalej mnie na prostej biora wszyscy. Jakies rady dla laika?
        Poprzechodź trochę wyścigów Specjalnych - całkiem dobrze jak na początek płacą. Wyścig Yarisów jest całkiem trudny, ale przy odrobinie samozaparcia można go wygrać na zakrętach nawet seryjnym Yarisem.
        http://najalternatywniej.blogspot.com/
        keep calm & carry on
        digart - lastfm
        ---
        REGULAMIN FORUM ]

        Komentarz


        • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

          Zamieszczone przez Emre
          Zamieszczone przez ClayMore
          Chodzi Ci o te z lat 80 czy wczesniej?? Te z przed 80 robiłem Lambo Countachem bodajże
          przejechanie tego Countach'em jest niewykonalne... straciłem tylko 200 tys. dzięki Twojej radzie...

          Corvette po tunie na maksa też nie daje rady... a auta, które tam startują kosztują po 20 mln....
          Ojoj małe nieporozumienie
          Dopiero przedwczoraj odblokowałem eksperta i zobaczyłem wyścig, o który CI chodzi
          Ja COuntachem przechodziłem inny wyścig o podobnej nazwie bodajże w początkującej albo zawodowej klasie, więc Soz za zmyłke ;d
          btw. Countacha można wygrać w wyścigu zabytkowych aut sportowych z przed 79roku nie trzeba go kupować;d
          Ale nie polecam go ciężko się nim jeździ ;P

          Komentarz


          • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

            Panowie, takie pytanie:
            DFP GT działa z GT5, więc analogicznie zwykłe DFP też powinno, ALE czy może ktoś mi to potwierdzić na 100%?

            Komentarz


            • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

              Ja mogę. Sam gram, zero problemów, zresztą jest w opcjach uwzględnione - można sobie skonfigurować.
              http://najalternatywniej.blogspot.com/
              keep calm & carry on
              digart - lastfm
              ---
              REGULAMIN FORUM ]

              Komentarz


              • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                Działa

                Komentarz


                • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                  To fajnie, dzięki.

                  Komentarz


                  • Martinella Wojciechowska............

                    Panowie witam ponownie macie pojęcie jak usawić M.Wojciechowską w roli pilota w specjalnych rajdach bo tam tylko jakiś facet się wydziera ?????

                    Komentarz


                    • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                      chyba tego nie da sie zmienic,... tzn nie szukałem specjalnie ale tak mi sie wydaje

                      Komentarz


                      • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                        Witam,
                        chyba doszedłem do momentu (A-spec 12lvl, B-spec 8lvl), kiedy czas zabrać się za tuning aut - zwłaszcza w B-spec są szybsi.

                        Co radzicie? Jakie zmiany (remont/tuning) dają najlepsze efekty (przyrost mocy, Vmax, przyspieszenia na niskich obrotach, lepsze wchodzenia w zakręty) wg. bardziej doświadczonych graczy? Starajmy się, proszę - uwzględnić stosunek korzyści/ceny (chodzi mi o to, zeby przeciwnicy nie dostawali też wiekszych mocy na starcie).

                        Co sądzicie o takiej kolejności:

                        - wymiana oleju
                        - remont silnika
                        - remont zawieszenia
                        - rozkład siły hamowania
                        - skrzynia w pełni konfigurowalna

                        Pozdrawiam.

                        Komentarz


                        • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                          Remont silnika jest chyba najmniej ważny, wyskakuje po 300km
                          Remont karoserii poprawia prowadzenie się auta i jeśli coś robię z autem to zaczynam właśnie od tej naprawy.
                          Olej wymieniam tylko jak kupuję auto z aukcji.
                          A-Spec- 40 lvl
                          B-Spec- 40 lvl

                          Komentarz


                          • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                            W myśl "więcej = lepiej" (choć nie zawsze) - turbo do wysokich obrotów, odchudzanie, filtry sa dosyc tanie i skuteczne.

                            Komentarz


                            • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                              Do 17 lvl A-spec niewiele kombinowałem przy tuningu. Jak dla mnie największa różnice w prowadzeniu dają opony - czasem wystarczy zmienić gumy i kroisz przeciwnika spokojnie.
                              A tak to, odchudzanie, filtr powietrza, katalizator (wtf)? Zyskasz parę KM i stracisz parę kg.
                              Generalnie staram się seryjnymi furami jeździć jak najdłużej ewentualnie zmieniam opony, bo lekkim dłubaniu czasem przeciwnik nie ma w ogóle szans.
                              Problem zaczyna się z B-specem - strasznie lami na niektórych torach i trzeba mu dać przewagę w postaci mocnego samochodu.

                              Polecam też auta ze stajni Amuse Z33, czy BNR34 Mine'sa jeden kosztuje 100K drugi 200K, ale bez robienia przy nich czegokolwiek są już potworami na miękkich sport gumach. Można nimi powalczyć w całkiem poważnych i dochodowych wyścigach - wyścig dla japońców w przed ostatniej klasie to spokojnie Amusem objedziesz. RX7 ReAmemiya też daje radę W większości z nich masz w pełni regulowany zawiech, spojlery, skrzynie konfigurowalna i parę innych "dodatków" w cenie samochodu. Co najważniejsze jak dla mnie są to premium fury i mają widok kokpitu.

                              Zamieszczone przez saruto
                              Olej wymieniam tylko jak kupuję auto z aukcji.
                              w nowych furach też daje to efekt w postaci paru dodatkowych KM. w każdej trzeba wymienić olej na początku - nowa, używka nie ma znaczenia


                              pozdrawiam

                              Komentarz


                              • Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5

                                Zamieszczone przez JiMi
                                Zamieszczone przez saruto
                                Olej wymieniam tylko jak kupuję auto z aukcji.
                                w nowych furach też daje to efekt w postaci paru dodatkowych KM. w każdej trzeba wymienić olej na początku - nowa, używka nie ma znaczenia


                                pozdrawiam
                                Szczerze przyznam, że tego nigdy nie sprawdzałem. Dzięki za wyprowadzenie z błędnego myślenia
                                A-Spec- 40 lvl
                                B-Spec- 40 lvl

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X