Re: Pytania i odpowiedzi odnośnie GT5
kyjgel ma rację. Właśnie przeciążenia powodują wrażenia z jazdy. Pojeździłem w realu na torze kartingowym moją Mazdą Mx-5. Pisk opon na granicy przyczepności, przeciążenia takie że pasażerce komórka którą nagrywała wypadła z ręki podczas hamowania do zakrętu. Do tego ryk silnika na odcince, nierówności toru, kontry przy wyjściu z zakrętów - CZAD!
Potem sobie to obejrzałem. Obraz HD 30 fps. Nuda jakbym po bułki jechał. Silnik słychać tylko czasami. Z resztą sami oceńcie:
http://www.youtube.com/watch?v=I8Xpe54- ... ature=plcp
Natomiast w realu czułem że jadę na 101% swoich możliwości i adrenalina była pompowana litrami do żył.
W GT5 niemal na każdym zakręcie ma się 1-1.5 G przeciążenia. Wiecie jakie to jest uczucie w rzeczywistości? trudno sięgnąć gałki biegów żeby zredukować.
kyjgel ma rację. Właśnie przeciążenia powodują wrażenia z jazdy. Pojeździłem w realu na torze kartingowym moją Mazdą Mx-5. Pisk opon na granicy przyczepności, przeciążenia takie że pasażerce komórka którą nagrywała wypadła z ręki podczas hamowania do zakrętu. Do tego ryk silnika na odcince, nierówności toru, kontry przy wyjściu z zakrętów - CZAD!
Potem sobie to obejrzałem. Obraz HD 30 fps. Nuda jakbym po bułki jechał. Silnik słychać tylko czasami. Z resztą sami oceńcie:
http://www.youtube.com/watch?v=I8Xpe54- ... ature=plcp
Natomiast w realu czułem że jadę na 101% swoich możliwości i adrenalina była pompowana litrami do żył.
W GT5 niemal na każdym zakręcie ma się 1-1.5 G przeciążenia. Wiecie jakie to jest uczucie w rzeczywistości? trudno sięgnąć gałki biegów żeby zredukować.
Komentarz