Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ciekawe samochody

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez Spoon
    Chaparral ten kanciasty, bodajże 2J (?). Jedno z lepszych fur w grze, po maxymalnym tuningu może równać się z minoltą i innymi takimi (jak dla mnie to jest nawet lepszy). TVR T350C, zakochałem się w tym wozie, po skasowaniu sejwa śmigam prawie tylko nim .
    Sa lepsze od Chaparrala 2J aale za to TVR to jest potwór jechac nim ez zadnych assistantów to nie lada wyzwanie ciekawe czy jest 'gorszy' od Yellow Birda....tego drugiego z ciekawośći chyba wygram jeszcze raz,bo go sprzedałem.... aale CTR2 tez taki diabelski jest??

    Komentarz


    • #47
      Raczej nie. A co do TVR, to nie aż taki potwór, no może poza Speed 12 z doładowaniem .
      Honda

      Komentarz


      • #48
        Griffith 500 jest całkiem milutki
        narancs alternativa

        Komentarz


        • #49
          Sama klasyka
          Nissan 300zx - po maxymalnym runingu daje rade,chyba najszybsze auto na 170 tys. (jechałem 370km/h)
          Poza tym zastanawiam się czy Aston Martin V8 Vantage jest ciekawym autem... Widuje go w komisie. Opłaca się kupywać np do przejechania Astona??
          http://www.rajdowefoty.ovp.pl - poszukuję moderatora! Pilne!

          Komentarz


          • #50
            Zamieszczone przez sienio29
            Sama klasyka
            Nissan 300zx - po maxymalnym runingu daje rade,chyba najszybsze auto na 170 tys. (jechałem 370km/h)
            Poza tym zastanawiam się czy Aston Martin V8 Vantage jest ciekawym autem... Widuje go w komisie. Opłaca się kupywać np do przejechania Astona??

            Jesli chcesz go miec dla siebie i sie delektowac jazda to tak ale do przejechania Astot Martin festival chyba najlepsza jest DB9. Najtansza i chba najlepsza z Astonów (moj ulubiony ) Ale dla satysfakcjiu warto go miec

            Komentarz


            • #51
              Zamieszczone przez szymoniec
              Griffith 500 jest całkiem milutki
              Griffith 500 w kolorze Flip Flop Yellow jest kochany... właśnie go zdobyłem! HURRA!


              A co do TVR'ów - gdyby były lepsze hamulce i trochę czulszy układ kierowniczy - były by idealne... mam kilka TVR'ek w swoim garażu (2xGriffith, Tuscan Speed 6, Cerbera Speed 12 (wygrana,kolor specjalny)) i wszystkie to spoko woziki.

              Komentarz


              • #52
                Zamieszczone przez The_Stig
                Ciekawe dla mnie:

                Hondy:
                CRX EF8 - mały i dziki 1.6 VTEC, silnik B16A2 - 160 koni w serii... do tego 980kg wagi. Czego chcieć wiecej na poczatek ? Po tuningu na max 240 koni powoduje, że autko lata.

                NSX - niesamowity dzwięk V6-stki w VTEC'u, zawieszenie zestrojone przez Ayrtona Senne... nic dodać nic ująć.

                S2000 - 120 koni z litra pojemności, czyli najbardziej wysilony silnik Hondy, F20C. Niesamowicie się kręci i świetnie się prowadzi, super roadster.

                Integra - super wóz, w wersji DC5 dwulitrowy silnik z S2000, świetnie się wkręca, w modelu DC2 nieśmiertelny B18C. Szybki i lekki, jeden z lepszych FF w grze.

                Prelude - elegancki i sportowy, 2.2 litrowy VTEC H22 też nieźle daje rade, po tuningu to świetny FF, interceptoR .

                Civic - szkoda, że w grze brak 4-tej generacji ale i tak 5-tka daje rade , silnik ten sam co w CRce czyli "pocket rocket" 6-stka też super, B16B jeszcze bardziej wyżyłowany, 7-ka nie za fajna, sporo urosła ale motor typowy dla Hondy - ta wersja dobrze się prowadzi, do tego dobrze zestrojona potrafi zaskoczyć posiadaczy bardziej wyrafinowanych wózków.

                Reszta:

                Hachiroku - trueno AE86, kultowe autko w Japoni, dobre do driftu. Całkiem konkretny silniczek 4A-GE: 20 zaworów, 2 wałki (bez problemu wyciska 200 koni). Samochodzik lekki i do tego tylnionapedowy Lubie nim jeździć, po prostu klasyk

                Lancer - poezja, silnik 4G63 to niezła baza do dalszych modów, choć paliwożerna daje rade w połączeniu z turbem garetta, swietne prowadzenie, przyspieszenie, jeden z niewielu sedanów który może stanąć obok porsche. Nowsze wersje lancera już nie tak dzikie jak IV/V/VI, bardziej skomplikowane zawieszenie sterowane kompem świruje gdy zwiekszamy moc ale i tak kocham EVO

                Impreza - mniej techniczna, bardziej prosta, model 22B wymiata, mechaniczny dyfer daje rade przy wyższych mocach i bardziej lubi latac bokami i perfidnie palić gume niż lancer ale wybrać między dwoma ciężko dlatego lepieć mieć obydwa

                Supra - po prostu "torque monster", brutalna moc i dobre prowadzenie, przy wyższych mocach pali nawet slicki na 3-cim biegu (!) Rzędową szóstkę 2JZ-GTE powinni odlać w brązie !

                Skyline - "son od godzilla" komputer na kółkach, bardziej lubie wersje R33 (400R) i R32 ale R34 Mines'a też nieźle kopie po dupie ! Silnik bez trudu znosi tuning do 1200 koni ale w grze można go podciągnąć do "tylko" 850 :/ szkoda.

                Zonda - silnik z merca i włoski projekt - idealne połączenie ? Dla mnie tak, choć nie brzmi tak jak Ferrari to jednak znaczek AMG gwarantuje niezawodność Szybki i zajmujący w prowadzeniu :wink: Swietny wygląd i zerowa praktyczność - taki ma być supersamochód

                Ford GT - legenda le mans, typowy amerykański bezkompromisowy bolid, fachowy silnik i moment obrotowy, który zrywa asfalt. Do tego przyczpeność godna nasladowania.

                S7 - Californijski superbolid, szybki i trudny do opanowania ale przyjemność wielka z prowadzenia silnik forda.

                Delta integrale - legenda rajdów, wbrew opiniom całkiem dobry wózek.

                Yellow Bird - nie dla chłopców, Porsche Turbo w wersji hardcore tylko dla profesjonalistów ! Pokłon dla Waltera Rohla za jazde tym bolidem na 'ringu... cholernie trudne w prowadzeniu, daje zajecie nawet przy hamowaniu z powodu uciekajacego tyłka.


                i wiele wiele innych...
                Miło poczytać wreszcie wypowiedź kogoś kto sie zna :wink: (też jestem fanem Hondy)

                Komentarz


                • #53
                  [quote=Cr@sh]
                  Zamieszczone przez "The_Stig":2ykwcqdw
                  Ciekawe dla mnie:

                  Hondy:
                  CRX EF8 - mały i dziki 1.6 VTEC, silnik B16A2 - 160 koni w serii... do tego 980kg wagi. Czego chcieć wiecej na poczatek ? Po tuningu na max 240 koni powoduje, że autko lata.

                  NSX - niesamowity dzwięk V6-stki w VTEC'u, zawieszenie zestrojone przez Ayrtona Senne... nic dodać nic ująć.

                  S2000 - 120 koni z litra pojemności, czyli najbardziej wysilony silnik Hondy, F20C. Niesamowicie się kręci i świetnie się prowadzi, super roadster.

                  Integra - super wóz, w wersji DC5 dwulitrowy silnik z S2000, świetnie się wkręca, w modelu DC2 nieśmiertelny B18C. Szybki i lekki, jeden z lepszych FF w grze.

                  Prelude - elegancki i sportowy, 2.2 litrowy VTEC H22 też nieźle daje rade, po tuningu to świetny FF, interceptoR .

                  Civic - szkoda, że w grze brak 4-tej generacji ale i tak 5-tka daje rade , silnik ten sam co w CRce czyli "pocket rocket" 6-stka też super, B16B jeszcze bardziej wyżyłowany, 7-ka nie za fajna, sporo urosła ale motor typowy dla Hondy - ta wersja dobrze się prowadzi, do tego dobrze zestrojona potrafi zaskoczyć posiadaczy bardziej wyrafinowanych wózków.

                  Reszta:

                  Hachiroku - trueno AE86, kultowe autko w Japoni, dobre do driftu. Całkiem konkretny silniczek 4A-GE: 20 zaworów, 2 wałki (bez problemu wyciska 200 koni). Samochodzik lekki i do tego tylnionapedowy Lubie nim jeździć, po prostu klasyk

                  Lancer - poezja, silnik 4G63 to niezła baza do dalszych modów, choć paliwożerna daje rade w połączeniu z turbem garetta, swietne prowadzenie, przyspieszenie, jeden z niewielu sedanów który może stanąć obok porsche. Nowsze wersje lancera już nie tak dzikie jak IV/V/VI, bardziej skomplikowane zawieszenie sterowane kompem świruje gdy zwiekszamy moc ale i tak kocham EVO

                  Impreza - mniej techniczna, bardziej prosta, model 22B wymiata, mechaniczny dyfer daje rade przy wyższych mocach i bardziej lubi latac bokami i perfidnie palić gume niż lancer ale wybrać między dwoma ciężko dlatego lepieć mieć obydwa

                  Supra - po prostu "torque monster", brutalna moc i dobre prowadzenie, przy wyższych mocach pali nawet slicki na 3-cim biegu (!) Rzędową szóstkę 2JZ-GTE powinni odlać w brązie !

                  Skyline - "son od godzilla" komputer na kółkach, bardziej lubie wersje R33 (400R) i R32 ale R34 Mines'a też nieźle kopie po dupie ! Silnik bez trudu znosi tuning do 1200 koni ale w grze można go podciągnąć do "tylko" 850 :/ szkoda.

                  Zonda - silnik z merca i włoski projekt - idealne połączenie ? Dla mnie tak, choć nie brzmi tak jak Ferrari to jednak znaczek AMG gwarantuje niezawodność Szybki i zajmujący w prowadzeniu :wink: Swietny wygląd i zerowa praktyczność - taki ma być supersamochód

                  Ford GT - legenda le mans, typowy amerykański bezkompromisowy bolid, fachowy silnik i moment obrotowy, który zrywa asfalt. Do tego przyczpeność godna nasladowania.

                  S7 - Californijski superbolid, szybki i trudny do opanowania ale przyjemność wielka z prowadzenia silnik forda.

                  Delta integrale - legenda rajdów, wbrew opiniom całkiem dobry wózek.

                  Yellow Bird - nie dla chłopców, Porsche Turbo w wersji hardcore tylko dla profesjonalistów ! Pokłon dla Waltera Rohla za jazde tym bolidem na 'ringu... cholernie trudne w prowadzeniu, daje zajecie nawet przy hamowaniu z powodu uciekajacego tyłka.


                  i wiele wiele innych...
                  Miło poczytać wreszcie wypowiedź kogoś kto sie zna :wink: (też jestem fanem Hondy)[/quote:2ykwcqdw]

                  Ja także.
                  NO VTEC-NO FUN

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: jak zdobyc f1 wie ktos

                    F1 - nic dodac nic ujac a skąd mam go wzionsc kombinowalem na ruzne sposoby i niewiem jak je zgarnoc a bardzo mi na nim zalezy pomocy plis
                    siema jestem tu nowy ale konsole mam odkąd pamiętam pozdrawiam

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: Ciekawe samochody

                      słownik kup, ona tam jest!
                      narancs alternativa

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: Ciekawe samochody

                        postaraj się z pisownią.F1 można zdobyć w Nurburgring 24H,A mój ulubiony samochód to Honda NSX

                        Komentarz


                        • #57
                          Re: Ciekawe samochody

                          Jakie znacie samochody z automatyczna skrzynią?? zdr

                          Komentarz


                          • #58
                            Re: Ciekawe samochody

                            Simson S51 i F117

                            Komentarz


                            • #59
                              Re: Ciekawe samochody

                              DAF 55 z 1967
                              narancs alternativa

                              Komentarz


                              • #60
                                Re: Ciekawe samochody

                                - Ikarus 280 AUT
                                - Scania L.143
                                - Większośc Solarisów i Neoplanów

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X