
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Turniej na luzie - GT2 [Dyskusja]
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ProDriver Zobacz postaNie poszło najlepiej, ale pierwszy czas jest
Komentarz
-
Zamieszczone przez Aba Zobacz postaPojadę klasykiem ,,coś podejrzane te wasze czasy"Ale jeśli będziesz żądał jakiegoś dowodu, to na pewno jakieś nagranie się znajdzie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Olo699 Zobacz postapoważnymi ludźmi z doświadczeniem
Aba, na spokojnie, wyczuwaj limity, opóźniaj coraz bardziej hamowanie, wtaczaj ten samochód w zakręty, niech przód pracuje. Operuj gazem, użyj go do stabilizacji auta na wyjściach. Ja też na początku kręciłem 1.01 i czasy chłopaków wydawały mi się nie do doścignięcia, a dziś zszedłem do 59.0 i pewnie jeszcze urwę co nieco.
No i przede wszystkim wypracuj sobie idealną linię jazdy, bo na tym torze jest tylko jedna. To co kręcą chłopaki, czyli 58.xxx jest jak najbardziej do zrobienia, tylko jeden ustrzeli to po 5 okrążeniach a drugi po 50. Kwestia treningu. Ściemę zacznę podejrzewać, jak zejdą do 56.xxx
Ostatnio edytowany przez C5R; 28.03.2021, 21:14.
Komentarz
-
W przypadku Rome Circuit jest taka specyficzna sytuacja, że do uzyskania dobrego czasu konieczne jest nie tylko bieżące okrążenie, ale również poprzednie; musisz perfekcyjnie wyjść na prostą startową, by zacząć okrążenie z jak najwyższą prędkością.
Jeżeli sknoci się ostatni zakręt, do kosza idzie nie tylko obecne, ale i następne okrążenie, które rozpocznie się ze zbyt niską prędkością, która wygeneruje dużą stratę już w pierwszym sektorze. A tu nie ma gdzie jej nadrobić.
Ogólny czas pojedynczego kółka determinują dwa kluczowe i trudne punkty: trzeci i ostatni zakręt. Trzeba pokonać je perfekcyjnie, na grubość lakieru od wewnętrznej bandy w wierzchołku wirażu, by jak najmocniej zacieśnić moment przejścia przez szczyt, a co za tym idzie móc szybciej zacząć prostować koła, co korzystnie wpływa na przyśpieszenie na wyjściu z zakrętu.
Ja swój czas 0:58.5 zrobiłem cudem, czyniąc jednorazowy wyskok. Wczoraj i dzisiaj regularnie kręciłem czasy od 0:59.1 do 0:59.3, a tylko dwa razy otarłem się o 0:58.7, co nadal jest czasem gorszym od mojego obecnego rekordu. Myślę, że możliwy max dla zwykłego śmiertelnika to 0:58.2, a dla JISAW'a okolice 0:57.7
Stockowym Audi bez ustawień nie zrobi się tutaj 0:56... chyba, że jednak nie doceniam JISAW'a.
Komentarz
-
Taaa zaro Toyo 0:10.001 zrobie XD
Zamieszczone przez Aba Zobacz posta,,coś podejrzane te wasze czasy"No ale dobra znajcie moje dobre serce
Mam zapisaną powtórką z tamtego przejazdu. Robię je zawsze dla siebie aby sprawdzać na chłodno jak jade i przycisnąć jeszcze mocniej
Mam zamiar jeszcze poprawić ten czas
Macie przejazd może się czegoś nauczycie hehe
Suchar że ja pierdole XDDDDD
Komentarz
-
Spokojnie, żartowałem z tym cytatem. Trzeci zakręt jest naprawdę loterią w moim wykonaniu. Robiąc swoje najszybsze okrążenie miałem maksa 177km/h. A w jednym z dużo wolniejszych okrążeń 186km/h, więc ostatni zakręt ma kolosalne znacznie.
Ale nie łatwo jest wrócić do GT2 po jakiś 17 latach przerwy. Chociaż powiem że jest fun i banan na twarzy również. Niestety niemam zbyt czasu żeby sobie przysiąść dłuższą chwilę, ale spróbuję jeszcze. Pad nie taki, i cały czas byłem pewien że grafika jest dużo lepsza. Powiem wam że jak odpaliłem GT2 w zeszłym tygodniu (po tych 17 latach przerwy) menu ok, ale jak włączyłem time trial... i zobaczyłem co jest na tv... zresetowałem konsolę... Potem myślę "kurde Robert, to tak wygląda". A pamiętam jak zachwycałem się grafiką z bratem. Tam aż widać znaczki i napisy na samochodach... Poprzednio tą S2000 to dopiero po przejechaniu 5 okrążeń udalo mi się pojechać prosto, a co dopiero jakąś linie wyścigową trzymać o punktach hamowania nie wspominając. Prowadzenie w GTS na PS4 to bajka. Ale nie faje połowy frajdy jak GT2.
Zamieszczone przez JISAW Zobacz postaU Ciebie nawet auta nie widać i nie ma pewności czy jedziesz tym samym
Ostatnio edytowany przez Aba; 28.03.2021, 23:38.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Aba Zobacz postaSpokojnie, żartowałem z tym cytatem. Trzeci zakręt jest naprawdę loterią w moim wykonaniu. Robiąc swoje najszybsze okrążenie miałem maksa 177km/h. A w jednym z dużo wolniejszych okrążeń 186km/h, więc ostatni zakręt ma kolosalne znacznie.
Ale nie łatwo jest wrócić do GT2 po jakiś 17 latach przerwy. Chociaż powiem że jest fun i banan na twarzy również. Niestety niemam zbyt czasu żeby sobie przysiąść dłuższą chwilę, ale spróbuję jeszcze. Pad nie taki, i cały czas byłem pewien że grafika jest dużo lepsza. Powiem wam że jak odpaliłem GT2 w zeszłym tygodniu (po tych 17 latach przerwy) menu ok, ale jak włączyłem time trial... i zobaczyłem co jest na tv... zresetowałem konsolę... Potem myślę "kurde Robert, to tak wygląda". A pamiętam jak zachwycałem się grafiką z bratem. Tam aż widać znaczki i napisy na samochodach... Poprzednio tą S2000 to dopiero po przejechaniu 5 okrążeń udalo mi się pojechać prosto, a co dopiero jakąś linie wyścigową trzymać o punktach hamowania nie wspominając. Prowadzenie w GTS na PS4 to bajka. Ale nie faje połowy frajdy jak GT2.Ja tez na poprzedniej rundzie musiałem sporo jeździć aby znowu załapać w jakimś stopniu GT2
Przesiadka ze współczesnych ścigałek jest problematyczna. Ja na Tahiti zrobiłem ponad 400 okr żeby sie w miarę ogarnąć z ta gra
Z tym padem tez mam problem bo to sterowanie 0-1 sprawia mi problemów. Co widac na powtórce
chce delikatnie skręcić i staram sie szybkim klikiem skręcić to auto jeb skręca z całej pizdy i teraz weź wyrównaj XD
Komentarz
Komentarz