No to i ja się pochwalę...Od około 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Fiesty MK4 w wersji GHIA czyli krótko mówiąc full wypas Pod maską siedzi szesnastozaworowy silniczek o pojemności 1.25 ZETEC-S (75KM) zaprojektowany we współpracy z Yamahą Pewnie poleci na mnie fala krytyki, ale silniczek ten jest połączony z automatyczną skrzynią (na podwórku 3 auto w automacie).A to jest specyficzny automat inny niż wszystkie ponieważ wrzuca wyższy bieg dopiero po lekkim odpuszczeniu gazu.Dla mnie to jest akurat plus bo niektórzy narzekają, że automat za szybko zmienia biegi a w manualu można piłować do czerwonego pola.Ja mogę wcisnąć gaz w podłogę i odpuścić np przy 4 tyś.Po mieście jeździ się świetnie,małe zgrabne a 75 koników na taką małą budę to jest torpeda.Od 3 tysięcy obrotów budzi się w niej bestia.Jednak jak jechałem w 5 osób to już niestety tej mocy brakuje troszeczkę.Samochód kupiłem za 3400 zł,stan jest bardzo dobry,niema rdzy,zadbany jest na perfekt,od dobrych ludzi przy kasie.Na wiosnę poprzedni właściciel władował 2 tyś i praktycznie jest spokój na długi czas.Wszystkie drobne rzeczy jak płyny eksploatacyjne,świece,wycieraczki,przednie lampy,filtry itp wszystko jest zrobione.Dostałem dwa komplety opon,stare lampy i inne drobiazgi.Jedynie alusy z prawie nowymi oponami kupiłem i jest cacy Z wyposażenia np są takie rzeczy jak- dwie poduchy,elektryczne szyby,elektryczne lusterka,regulowane siedzenia też w elektryce,podgrzewane szyby,sprawna klima,halogeny,wbudowane radio na CD,bagażnik otwierany od środka przyciskiem,spryskiwacz na tylną szybę też jest i coś tam jeszcze... Jestem bardzo zadowolony z tego okazyjnego zakupu i mam nadzieję, że fura posłuży mi długo w bezawaryjnej jeździe...
A czemu automat koniecznie chciałeś? Bo już kiedyś pisałeś, aż tak się z manualem nie lubisz?
W Suzuki trochę się zmieniło. Skromne Car Audio (Kenwood KDC-U30R, Magnat Car Fit Style 102, Tonsil DT1212, zwrotnice Blaupunkt Velocity, Renegade V8 Ren1200 i Soling CP123), grill wraz z obwódką został pomalowany na czarno, z przodu wylądowały białe kierunkowskazy, z boku cleary i lotka z wersji GTI. Do tego podtlenek LPG . Tu zdjęcie jeszcze bez lotki. Jak widać idealnie niestety dopasowana nie jest - i trudno będzie to zrobić bo jest ona z wersji 3d. Wizualnie co nieco jeszcze zrobić trzeba - pomalować zderzaki, usunąć wgniotę na klapie itd. Po zimie myślę ogarnę temat
O jakiegoś czasu jeżdżę czymś takim, i muszę przyznać, że to naprawdę udane auto.
Całkiem przyjemnie się napędza, nieźle hamuje i fantastycznie skręca. Na początku trochę irytowała mnie pozycja za kierownicą, tzn siedzi się nieco jak w minivanie, ale już się przyzwyczaiłem, i nawet mi się spodobało. Wielkim plusem jest wnętrze z wersji 30th anniversary- fotele recaro naprawdę dają radę.
Za to Hondzina wygląda biednie- ma pedalskie felgi i cała jest poobijana i porysowana. Ale nie mam zamiaru nic z tym robić.
A tak szczerze, to w przyszłym sezonie szukam czegoś rwd napęd an przód chyba jednak nie jest dla mnie
A czemu automat koniecznie chciałeś? Bo już kiedyś pisałeś, aż tak się z manualem nie lubisz?
Nie to, że się nie lubię.Ale po prostu zaraziłem się tym od staruszków Dla mnie jest to przede wszystkim wygoda szczególnie, że jeżdżę głównie po mieście.Co chwile trzeba się zatrzymywać i redukować,a w ogóle jakoś nie widzę nic szczególnego w "targaniu gały" jadąc samochodem :mrgreen: Gdyby to była jakaś sportowa furka, to inna sprawa.Bardzo podoba mi się Alfa 156 i gdybym miał się na taką zdecydować to oczywiście w manualu Już pomijając fakt,że skrzynia Selespeed się bardzo sypie...No i ogólnie pojawia się uśmieszek na mojej twarzy jak nieudolni ludzie cofają się na wzniesieniach o metr do tyłu.Ja sobie staję i mogę wysiąść przybić pionę kierowcy obok a samochód niema prawa się ruszyć Znam kilka osób wśród znajomych którzy po kupnie pierwszego automata zarzekli się, że do manuala nigdy już nie wrócą...
@TomakBanan - masz w rodzinie jakiś komis czy co Co jakiś czas fota z choinkami w tle i co róż inny samochód
Komentarz