Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

    Witam!

    Widzę że nikt jeszcze nie stworzył próby czasowej na tym nie wiarygodnym, pięknym i ekscytującym torze jakim jest właśnie północna pętla toru Nurburgring. Więc mam taki pomysł. W dziale poświęconym GT4 jest próba czasowa stworzona właśnie na tym torze, więc czemu by nie kontynuować tego? Czy ewentualnie byli by chętni, aby po ścigać się z czasem, a potem wrzucić swój czas na forum?

    Stworzyłbym listę podobną do tej: http://www.granturismo.pl/forum/viewtop ... &sk=t&sd=a

    A tak by się wrzucało czasy:
    - Podać dokładny czas
    - Podać markę i model samochodu
    - Podać czy samochód jest seryjny, czy modyfikowany, jeśli modyfikowany napisać dokładną MOC w KM
    - Podać rodzaj skrzyni biegów na jakiej uzyskaliśmy dany czas
    - Podać rodzaj/kombinację opon na jakiej uzyskaliśmy dany czas
    - Ważne! Podać czy był włączony ABS i TCS (reszty ułatwień nie trzeba podawać)
    - Podać tryb w jakim czas został uzyskany Szybka gra/GT Life
    - Podać rodzaj kontrolera na jakim czas został uzyskany

    Tylko wpisy zawierające wszystkie wyżej wymienione parametry zostaną dopisane do listy.

    Więc jak Zainteresowany jest ktoś

    A tymczasem zaczynam tworzyć listę czasów!

    Nurburgring Nordeschleife

    Auta seryjne:

    05:51,342 – Toyota GT-ONE Race Car (TS020) ’99 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06:21,064 – Pagani Zonda R ’09 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06:21,900 – Pagani Zonda LM Race Car [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06:28,439 - Castrol TOM'S SUPRA '97 [MT, seria, Wyścigowe-Miękkie, TCS:OFF ABS:1; Szybka Gra; Driving Force GT] - Marcino24PL
    06:36,961 – Ford(AU) 2000 Ford Falcon XR8 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06:37,257 – Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) ’06 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06:37,863 – Mazda RX-7 LM Race Car [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    06.38,464 - Castrol TOM'S SUPRA '97 [MT, seria, Wyścigowe-Miękkie, TCS:OFF ABS:1; Trening; G27] - hlorek
    06:39,259 - BNR34 SKYLINE GT-R N1 base '06 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Szybka Gra; Driving Force GT] - Marcino24PL
    06:39,547 – DENSO SARD SUPRA GT ’00 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:01,937 - Bugatti Veyron 16.4 '09 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:02,720 – Autobacs ARTA Garaiya (Super GT) ’08 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:02,925 – Honda S2000 LM Race Car [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.04.486 - BNR34 SKYLINE GT-R N1 base '06 [MT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; Szybka Gra; Pad] - aRchiJWP
    07:05,476 – RE Amemiya Amemiya AsparaDrink RX7 (Super GT) [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.11.389 - Cusco Dunlop Subaru Impreza '08 [AT; Seria; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07.12.970 - Honda S2000 LM Race Car [AT; Seria; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:14,424 - Lamborghini Murcielago LP670-4 SV [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:14,707 - Audi R8 5.2 FSI quattro Chrome Line [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:14,903 – GT by Citroen ROAD CAR [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:18,838 – Dodge Viper SRT10 ACR ‘ 08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.19.786 - Audi Le Mans Quattro '03 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:22,111 – Saleen S7 ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:23,590 - Ferrari 458 Italia '09 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:23,626 – Jaguar XJ220 ’92 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:24,544 - Nissan GT-R '07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:25,374 - Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:25,778 - Ferrari Enzo [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:26,061 – Trial Celica SS-II (ZZT231) ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.26.704 - IS 200 GT-1 Race Car '04 [AT; Seria; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:26,783 – Mercedes-Benz SLS AMG ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
    07:27,438 – Audi Nuvolari Quatro ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:27,490 - McLaren MP4-12 '10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07.28.567 - Nissan GT-R '08 [AT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; Szybka Gra; Pad] - tata_arek
    07:28,987 - Merc-Benz SLR McLaren (19 inch Wheel Option) '09 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07.29.009 - Nissan GT-R Spec V '09 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07.29.491 - Merc-Benz SLS AMG '10 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07.32.961 - Merc-Benz SLR McLaren '03 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07.33.238 - Ferrari F430 '06 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:33,971 – Lamborghini Countach LP400 ’74 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:36,067 - Merc-Benz SL65 AMG (R230) '04 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    07:36,572 – Cizeta V16T ’94 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:37,662 – Pagani Zonda C12 ’00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:38,804 – Lotus Esprit Sport 350 ’00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:38,942 – BMW M3 GTR ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:40,667 – Spyker C8 Laviolette ’01 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:41,006 – Audi RS6 Avant ’08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:43,823 – Chevrolet Camaro SS ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:46,091 – Callaway C12 ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.46.507 - Opera Performance S2000 '04 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:47,030 – TVR Tamora ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.47.715 - Ferrari California '08 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:47,648 – BMW M3 ’04 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:49,551 - Chevrolet Corvette Z06 (C5) '04 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
    07.50.050 - Chevrolet Camaro SS '10 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life;l Pad] - GTManiac
    07:51,414 - Mercedes-Benz C 63 AMG '08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
    07.53.057 - RUF RGT '00 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07.55.072 - Merc-Benz SL 65 AMG (R230) '04 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:55,118 – Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP ’07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.55.174 - Maserati Gran Turismo S '08 [AT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    07:55,453 - Alfa Romeo Giulia TZ2 carrozzata da ZAGATO CN.AR750106 '65 [AT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; GT Life; Pad] - tata_arek
    07:55,491 – Jaguar XKR Coupe ’99 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:55,855 – Subaru Impreza Sedan WRX STI (18inch BBS) ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.58.240 - Audi RS6 Avant '08 [AT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:OFF; GT Life; Pad] - Nuttie
    07:58,789 – Subaru Impreza WRX STI ’07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07:58,973 – Honda NSX ’99 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:00,443 – Honda NSX Type S ’97 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:01,141 – Subaru Impreza Sedan WRX STI Spec C Type RA ’05 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.01.259 - Nissan Fairlady Z (Z34) '08 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:01,360 – Subaru Impreza Coupe Z22-STI Version ’98 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:02,538 – Subaru Impreza Sedan WRX STI Version ’00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.03.959 - Jaguar XKR Coupe '99 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.04.574 - Subaru Impreza Sedan WRX STI spec c Type RA '05 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.04.734 - Audi RS4 '01 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.10.242 - Subaru Impreza Sedan WRX STI '10 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:10,399 – Caterham Seven Fireblade ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:11,427 – Spoon Integra Type-R (DC2) ’99 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.13.365 - Mitsubishi Lancer Evolution X GSR P.P. '07 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:13,667 – Tesla Motors Tesla Roadster ’08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:15:465 – Dodge Viper GTS '02 [MT; Seryjny; Sportowe-twarde; TCS:OFF ABS:1; GT Life; Logitech G25] - grzesiek _bols
    08.19.302 - Alfa Romeo Brerra Sky Window 3.2 JTS Q4 '06 [AT; Seria; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; Szybka Gra; Pad] - GTManiac
    08:25,765 – Toyota Modelista Celica TRD Celica TRD Sports M (ZZT231) ’00 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.26.219 - Audi TTS Coupe '09 [AT;Seria;Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.26.756 - Mazda RX-8 Type S '07 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:28,749 – Mercedes-Benz SL500 (R129) ’98 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.31.377 - Honda Integra Type R (DC5) '04 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:36,383 – Mitsubishi FTO GP Ver R ’99 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:37,328 – Mercedes-Benz 190E 2.5 – 16 Evolution II ’91 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.39.494 - Merc-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II '91 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.41.020 - Ford Focus ST '06 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:43,337 – Honda S800 RSC Race Car ’68 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:44,355 – Lotus Elise ’96 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:45,400 – Mitsubishi 3000GT SR(J) ’96 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:46,510 – Plymouth Cuda 440 Six Pack ’71 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.48.511 - Honda Accord Euro-R '02 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08:55,208 – Mazda 323F ’93 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08:56,294 – Volkswagen Bora V6 4Motion ’01 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    09:03,322 – Alfa Romeo 166 V6 24V Sportronic ’98 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    09:11,666 – Spoon CRZ [AT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; GT Life; Dualshock 3] - tata_arek
    09:17,060 – Suzuki Swift Sport ’05 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    09:18,530 - Peugeot 206 CC [AT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:OFF; GT Life; Pad] - tata_arek
    09.55.211 - Nissan 12SR '07 [AT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:OFF; GT Life; Pad] - tata_arek
    10:23,197 - Daihatsu OFC-1 Concept '07 [MT; Seryjny; Komfortowe-Srednie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
    16:47,059 – Citroen 2CV Type A ’54 [MT; Seryjny; Komfortowe-Średnie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88


    Auta modyfikowane:

    06.31.127 - MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 [AT; 997KM; Wyścigowe-Średnie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    06.49.320 - Audi RS6 Avant '08 [AT; 969KM; Wyścigowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life (podczas wyścigu); Pad] - Nuttie
    06.51.765 - MINE'S BNR34 SKYLINE GT-R V-Spec N1 Base '00 [AT; 638KM; Wyścigowe-Średnie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    06.56.380 - Nissan Clasonic Skyline GT-R Race Car '93 [AT; 597KM; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    06:59,684 – Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU Impreza ’08 [MT; 360KM; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    07.02,757 - Honda S2000 '01 [MT, 431KM, Wyścigowe-Średnie, TCS:OFF ABS:1; Trening; G27] - hlorek
    07.18.263 - Honda Civic Type-R '04 [AT; 398KM; Wyścigowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; G27 ] - hlorek
    07:25,487 – Caterham Seven Fireblade ’02 [MT; 257KM; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
    08.05.355 - Peugeot 106 Rallye '03 [AT; 214KM; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.14.320 - Citroen C4 Coupe 2.0 VTS '05 [AT; 205KM; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
    08.42.520 - Mini Cooper S '05 [AT; 205KM; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac



    Nurburgring Nordschleife Typ V

    Auta seryjne:

    08:42,831 - Tommykaira ZZII '00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    08:46,400 - Art Morrison Corvette '60 [MT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    08:53,720 - 1970 Ford Mustang Trans-Cammer [MT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    09:43,995 - Nissan Fairlady Z Version S (Z33) '07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    10:18,429 - Audi TT Coupe 3.2 quattro '03 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88
    10:39,487 - Chevrolet Corvette Coupe (C2) '63 [MT; Seryjny; Komfortowe-Twarde; TCS: OFF ABS: 1; Trening; kontroler: Driving Force GT] - Sasek88

    Auta Modyfikowane:

    07.55.431 - Nissan GT-R '07 [MT; Full tuning; Wyścigowe Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; G25] - grzesiek_bols

    Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

  • #2
    Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

    No, w końcu ktoś to za mnie zrobił.. Świetny pomysł.
    Wprowadziłbym tylko zakaz podawania czasów uzyskanych online, bo można tam ścinać zakręty.
    I ewentualnie zdjęcie na potwierdzenie, ale to najwyżej na żądanie.
    http://najalternatywniej.blogspot.com/
    keep calm & carry on
    digart - lastfm
    ---
    REGULAMIN FORUM ]

    Komentarz


    • #3
      Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

      No to może zacznę wstawiać jakieś czasy. To na początek:

      07.55.174 - Maserati Gran Turismo S '08 [AT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad]
      08.14.320 - Citroen C4 Coupe 2.0 VTS '05 [AT; 205KM; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad]
      08.42.520 - Mini Cooper S '05 [AT; 205KM; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad]

      Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

      Komentarz


      • #4
        Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

        7:28,567
        Nissan GT-R '07
        samochód z szybkiej gry, więc seryjny
        AT
        Przód i tył- Sportowe Twarde
        tylko ABS na 1
        szybka gra
        Dualshock 3

        Mogłem pojechać szybciej, ale na Galgenkopf złapałem pobocze i mnie obróciło , ale i tak jestem dumny, bo wpadło trofeum

        EDIT:
        9:55,211
        Nissan 12SR '07
        seryjny
        AT
        Komfortowe Miękkie
        ABS off, TCS off
        GT Life
        Dualshock 3

        Komentarz


        • #5
          Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

          6:49:32
          Audi RS6 Avant '08
          Max tuning - 969KM (dodatki aero ale bez tylnego spojlera)
          AT
          Przód i tył - Wyścigowe Miękkie
          TCS - OFF
          ABS - 1
          Schwarzwald League B, klasa extremalna z przeciwnikami.
          Dualshock 3

          Komentarz


          • #6
            Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

            Tak sobie myślę, że może trzeba by uściślić kryterium. Albo lista z całkowicie seryjnymi autami tj. nawet nie można dokupić innych opon, zmienić zawieszenia itd. żeby było tak jak go kupujemy w salonie albo tak jak jedziemy w szybkiej grze (nie każde auto jest w szybkiej grze). Z kolei to wprowadziłoby wymóg kupna nowego całkowicie seryjnego auta, co nie każdemu się podoba. Np. Przy tego typu sprawach kwestia zawieszenia jest dość istotna, albo aktywny dyferencjał. Np. Ja uwielbiam RS6 '08, tyle, że autorzy gry źle wprowadzili standardowe ustawienia rozdziału mocy/momenty na przednią i tylną oś względem seryjnie produkowanego RS6 przez Audi. Tj. w grze jest stosunek 45/55 (4x4), a faktycznie (w rzeczywistości) audi RS6 '08 ma rozdział 40/60 i ja ten rozdział zawsze zmieniam na 40/60 żeby było najbardziej seryjnie, mimo iż gorzej się prowadzi względem 45/55.

            Komentarz


            • #7
              Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

              Moim zdaniem powinien być podział ze względu na rodzaj napędu czyli 4WD, FF , FR , MR i RR. Osoba prowadząca co 2 tygodnie narzucałaby Markę i model samochodu oraz inne kryteria np. punktu ograniczeń, rodzaj opon, czy dopuszczalne są modyfikacje wyścigowe lub tuning itp. Coś na wzór ograniczeń w turniejach organizowanych przez Saska, Kmiecia4ever czy innych organizatorów. Teraz mamy troszkę rozpierduchę i każdy pisze czym jechał i nie ma żadnego porównania naszych umiejętności
              Myślę, że skoro będziemy mieli podział na rodzaj napędów to każdy znajdzie przynajmniej jedno auto w swoim garażu żeby móc się dostosować, zmierzyć z czasem i kolegami z forum

              Mile widziane opinie na ten temat

              Komentarz


              • #8
                Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                temat jak najbardziej mi odpowiada ale... tak jak juz bylo wspomniane powinny byc jakies krytera samochodu bo jeden pojedzie seria, inny autem po modach i czasy beda baaaardzo rozne a nie o to przeciez chodzi


                http://www.facebook.com/profile.php?id=100000260566501

                Komentarz


                • #9
                  Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                  Zwycięzca dwutygodniowego zmagania z czasem w nagrodę mógłby wyznaczyć auto i jego ograniczenia do kolejnej próby czasowej w kategorii napędu, w której był najlepszy

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                    ooo bardzo fajny pomysl


                    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000260566501

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                      Ale tu właśnie chodzi o różnorodność samochodów.. zobaczcie jak to wygląda w dziale GT4. Tu właśnie o to chodzi, żeby wrzucać czasy różnymi autami, na różnych ustawieniach, na różnych oponach, z różnym tuningiem.. trochę mało popularny temat póki co, ale trzebaby go rozkręcić - wrzucajcie co macie, tylko zachowujcie schemat, jak się pojawi trochę czasów to będę dodawał do pierwszego posta.

                      A co do tych Waszych pomysłów - Sasek organizuje coś podobnego, ale i dla Was dział Turnieje stoi otworem.
                      http://najalternatywniej.blogspot.com/
                      keep calm & carry on
                      digart - lastfm
                      ---
                      REGULAMIN FORUM ]

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                        No ja rozumiem, że ten temat jest w ogóle do czasów na Pętli i może niech taki pozostanie. Po prostu taki zbiór czasów uzyskanych na tej trasie. Reszcie pewnie chodzi o ligę na Północnej Pętli, żeby sprawdzić umiejętności, w którą i ja bym pograł Tylko niech kryterium co da auta nie będzie jakieś hardcorowe, tzn. żeby kosztowało nie za dużo Cr.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                          - 7:04,486
                          - BNR34 SKYLINE GT-R N1 base '06
                          - Seryjny
                          - Manualna
                          - przód/tył Sportowe Miękkie
                          - ABS:1 TCS:OFF
                          - Szybka Gra
                          - DFGT

                          a tak o
                          Nissan GT-R SpecV

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                            Proponuje stworzenie dwóch list- jedna byłaby dla aut seryjnch, a gruga dla zmodyfikowanych

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                              rozumiem, że seryjne znaczy W OGÓLE nie modyfikowane, pytanie jaka będzie uczciwość chociaż w sumie jak się podaje czas, to też nikt ne sprawca czy ktoś nie przekłamał o parę sekund

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X