Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

    Nurburgring typ V
    07.55.431 - Nissan GT-R '07 [MT; Full tuning; Wyścigowe Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; G25]
    Najlepszy czas jaki udało mi się osiągnąć jadąc 4H endurance.

    Komentarz


    • #47
      Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

      Nurburgring Nordschlaife:
      8:45,400 – Mitsubishi 3000GT SR(J) ’96 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:55,118 – Nissan Skyline Coupe 370GT Type SP ’07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      6:59,684 – Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU Impreza ’08 [MT; 360KM; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      8:43,337 – Honda S800 RSC Race Car ’68 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      8:10,399 – Caterham Seven Fireblade ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:25,487 – Caterham Seven Fireblade ’02 [MT; 257KM; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      6:21,900 – Pagani Zonda LM Race Car [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:27,438 – Audi Nuvolari Quatro ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:55,491 – Jaguar XKR Coupe ’99 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:41,006 – Audi RS6 Avart ’08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:55,855 – Subaru Impreza Sedan WRX STI (18inch BBS) ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      7:58,789 – Subaru Impreza WRX STI ’07 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      8:01,141 – Subaru Impreza Sedan WRX STI Spec C Type RA ’05 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      8:02,538 – Subaru Impreza Sedan WRX STI Version ’00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      8:01,360 – Subaru Impreza Coupe Z22-STI Version ’98 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
      I may be slow but I'm still ahead of you.
      Mój kanał Youtube: SasekPL

      Komentarz


      • #48
        Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

        No już myślałem, że zapomniano o moim wątku . Za niedługo też jakieś nowe czasy wpisze.

        Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

        Komentarz


        • #49
          Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

          Zamieszczone przez GTManiac
          No już myślałem, że zapomniano o moim wątku . Za niedługo też jakieś nowe czasy wpisze.
          Ostatnio mniej śmigam. Głównie online siedzę.
          I may be slow but I'm still ahead of you.
          Mój kanał Youtube: SasekPL

          Komentarz


          • #50
            Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

            08.01.259 - Nissan Fairlady Z (Z34) '08 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.39.494 - Merc-Benz 190 E 2.5 - 16 Evolution II '91 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            07.12.970 - Honda S2000 LM Race Car [AT; Seria; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.04.734 - Audi RS4 '01 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.48.511 - Honda Accord Euro-R '02 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            06.31.127 - MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 [AT; 997KM; Wyścigowe-Średnie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.26.756 - Mazda RX-8 Type S '07 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.04.574 - Subaru Impreza Sedan WRX STI spec c Type RA '05 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.13.365 - Mitsubishi Lancer Evolution X GSR P.P. '07 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
            08.05.355 - Peugeot 106 Rallye '03 [AT; 214KM; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac

            Czas Hondą S2000 był wykręcony na starym oleju, więc nie wykluczam poprawki za jakiś czas, natomiast przejazd Subaru to poprawka czasu

            Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

            Komentarz


            • #51
              Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

              Kolejna paczka :mrgreen:

              27.04.2011

              6:21,064 – Pagani Zonda R ’09 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              6:36,961 – Ford(AU) 2000 Ford Falcon XR8 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              6:37,257 – Nissan XANAVI NISMO Z (SUPER GT) ’06 [MT; Seryjny; Wyścigowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:14,903 – GT by Citroen ROAD CAR [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:18,838 – Dodge Viper SRT10 ACR ‘ 08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:22,111 – Saleen S7 ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:23,626 – Jaguar XJ220 ’92 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:26,061 – Trial Celica SS-II (ZZT231) ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:36,572 – Cizeta V16T ’94 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:37,662 – Pagani Zonda C12 ’00 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:38,942 – BMW M3 GTR ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:43,823 – Chevrolet Camaro SS ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:46,091 – Callaway C12 ’03 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:47,030 – TVR Tamora ’02 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:47,648 – BMW M3 ’04 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              7:58,973 – Honda NSX ’99 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:00,443 – Honda NSX Type S ’97 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:13,667 – Tesla Motors Tesla Roadster ’08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:25,765 – Toyota Modelista Celica TRD Celica TRD Sports M (ZZT231) ’00 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:28,749 – Mercedes-Benz SL500 (R129) ’98 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:36,383 – Mitsubishi FTO GP Ver R ’99 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:37,328 – Mercedes-Benz 190E 2.5 – 16 Evolution II ’91 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:46,510 – Plymouth Cuda 440 Six Pack ’71 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:55,208 – Mazda 323F ’93 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              8:56,294 – Volkswagen Bora V6 4Motion ’01 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              9:03,322 – Alfa Romeo 166 V6 24V Sportronic ’98 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              9:17,060 – Suzuki Swift Sport ’05 [MT; Seryjny; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force GT] - Sasek88
              I may be slow but I'm still ahead of you.
              Mój kanał Youtube: SasekPL

              Komentarz


              • #52
                Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                07.19.786 - Audi Le Mans Quattro '03 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
                08.03.959 - Jaguar XKR Coupe '99 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
                07.50.050 - Chevrolet Camaro SS '10 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life;l Pad] - GTManiac
                08.31.377 - Honda Integra Type R (DC5) '04 [AT; Seria; Komfortowe-Miękkie; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
                07.46.507 - Opera Performance S2000 '04 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac
                07.33.238 - Ferrari F430 '06 [AT; Seria; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:ON; GT Life; Pad] - GTManiac

                Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

                Komentarz


                • #53
                  Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                  Tak sie jedzie po ringu

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                    ja jutro cos wsadze... nie ukrywam NN to moj ulubiony tor... przejechalem na nim baaaaardzo duzo kilometrow w roznych grach no i 2 koleczka w realu ... wiec mysle ze trzeba cos zadzialac

                    EDIT:
                    7:26,783 – Mercedes-Benz SLS AMG ’10 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
                    7:49,551 - Chevrolet Corvette Z06 (C5) '04 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
                    7:51,414 - Mercedes-Benz C 63 AMG '08 [MT; Seryjny; Sportowe-Twarde; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18
                    10:23,197 - Daihatsu OFC-1 Concept '07 [MT; Seryjny; Komfortowe-Srednie; TCS:OFF ABS:1; Trening; Driving Force PRO] - fi3ldy18

                    Merc C63 jest po prostu extra!... trzeba super uwazac zeby bokiem nie poleciec... jazda na zyletki, to jest to

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                      Jak ja tu dawno nie zaglądałem... Prawie 2 miesiące . osa54, wrzucaj co masz i kręć nowe czasy. Dostanę konsole z naprawy w poniedziałek to też coś pojadę i podam czas.

                      Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: [Próba czasowa] Nurburgring Nordschlaife

                        spoko spoko... dzisiaj tez sie cos wrzuci :]

                        Komentarz


                        • #57
                          Najszybsze samochody do 650PO

                          Jako że uwielbiam trasę Nordschleife to najchętniej tam farmie kasę, szczególnie że można wyciągnąć milion w niecałe 7 minut
                          postanowiłem spisywać jakie czasy osiągam różnymi samochodami, podczas wyścigu w Wyzwanie online nr 4 A-spec.
                          niektóre trochę przerabiam, niektóre osłabiam by mogły wystartować.

                          6:41,107 Bentley Speed 8 Race Car '03 PO:650
                          6:49,429 Nissan Fairlady Z Concept LM Race Car PO:644
                          6:55,028 Honda RAYBRIG NSX '06 PO:599
                          6:56,488 Vauxhall Astra Super Touring Car '00 PO:592
                          7:03,596 Toyota 2011 Kyle Busch #18 CAMRY PO:645
                          7:03,628 Amuse S2000 GT1 Turbo PO:620
                          7:06,382 Chevrolet 2011 Jimmie Johnson #48 IMPALA PO:645
                          7:06,559 Audi A4 Touring Car '04 PO:583
                          7:08,161 Toyota Castrol TOM'S SUPRA '01
                          7:08,934 Honda RAYBRIG NSX '00
                          7:09,994 Honda ARTA NSX '00
                          7:11,073 Nissan FALKEN☆GT-R Race Car '04 PO:585
                          7:12,822 Nissan R89C Race Car '89 PO:650
                          7:28,980 Amuse Carbon R (R34) '04PO:574
                          Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce '09

                          Każdy samochód ma ustawione spojlery na maksymalny docisk. Jeśli posiada wtedy za dużo PO na wystartowanie to ustawiam balast: tak by wyśrodkować ciężar(50:50), a jesli dalej ma za mało ograniczam moc do 650PO.
                          Oczywiście podczas wyścigu dużo się dzieje, mogę jechać w tunelu, mogę się oprzeć w zakręcie, mogę walnąć kogoś lub wylecieć podczas próby wyprzedzania. Dlatego będę jeździł po kilka razy i uśredniał czasy przejazdu
                          Myślę, że każdego dnia gdy będę grał będę jechał i wrzucał nowy czas, możecie mi podrzucać pomysły jakim samochodem jeszcze próbować.

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X