Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #61
    Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

    Busisko dobrze jednak zauważył, że Lancer Evolution III GSR '95 jest diablo szybki. Ma najlepszy współczynnik momentu obrotowego do masy w klasie do 20 000 Cr. Do tego ma krótką skrzynię biegów (vmax 245) i napęd na cztery koła.
    Ze startu zatrzymanego rozpędza się jak rakieta. Jednak proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców . Na autumn ring lepsze czasy wykręcam FTO, VITZem i INtegrą. Na oponach komfortowych każdy dodatkowy kilogram spowalnia na zakręcie. Lancer moim zdaniem genialnie się prowadzi: wchodzi zakręty szybciej niż FF, łatwiej go opanować niż FR, ale gdy się przesadzi, to po prostu leci bokiem. Nie jest przy tym podsterowny ani nadsterowny - po prostu wszystkie koła wpadają naraz w poślizg i równo lecimy na zewnątrz zakrętu.

    Sasek kiedyś zorganizował wyścig lancerów i jechało się genialnie - 12 okrążeń i ani razu nie wyleciałem z trasy. Jeżeli się trochę przesadziło z prędkością na zakręcie, wystarczył lekki poślizg bokiem aby ją wytracić.

    tata_arek - umyj to auto :-) Nie wiem czy to ma jakiś wpływ na prowadzenie samochodu, ale napewno nikły.

    Komentarz


    • #62
      Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

      ja w moim zmienilem kolor bo tez to nie ma zadnego wplywu P

      Komentarz


      • #63
        Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

        Wczoraj wieczorem wyhaczyłem Subaru IMPREZA Sedan WRX STi Version II '95. Waga o 20 kg niższa niż Lancer moment obrotowy o 20Nm wyższy. Jedyne co mnie powstrzymuje przed jego użyciem, to że zostanę objechany. Koszt 18,794 - starczyło tylko na olej, filtr i katalizator. 290KM po tuningu. Ale będzie obciach gdy dojadę ostatni najmocniejszym samochodem :-)

        Komentarz


        • #64
          Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

          Lancer Evolution III GSR '95 - 300iles koni
          PSN: LogiTivePL
          Gry:
          GT5
          CoD : MW3 - 78lvl .
          Kill Zone3
          za niedługo CoD: BO ;-)

          Komentarz


          • #65
            Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

            Miał być "nostalgiczny wyścig", a tu już moce rzędu 300 km... Ja tam skromnie w CR-X'ie mam ich 180, ale moja zaletą jest waga(985 kg) i prowadzenie niczym gokart. Bez żadnych wspomagaczy nie sposób zacząć buksować przodem w zakręcie.
            Jeszcze mam mam około jeszcze 3,5 k kr luzu to może coś jeszcze zmienię w nim.
            Najwyżej zgarnę jakiegoś Lancer'a albo Imprezę. Jadę czysto "for fun".

            Robię userbar'y na zamówienie. Chętnych zapraszam na PW.
            Na Xbox Live znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .

            Komentarz


            • #66
              Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

              KaMiL3K - ustaw wóz tak, żeby mieć mniej niż 300 KM - taki będzie limit w pokoju. Jeżeli będziesz miał 301, to nie będziesz w stanie dołączyć do gry.

              W CR-X'ie mam ich 180, ale moja zaletą jest waga(985 kg). Bez żadnych wspomagaczy nie sposób zacząć buksować przodem w zakręcie.
              Jak ja jadę CRXem to buksuję na każdym zakręcie, palę laczki i po 3 okrążeniach są już do wymiany. Być może za mocno skręcam kierownicą...

              Miał być "nostalgiczny wyścig", a tu już moce rzędu 300 km.
              Szponek - w ramach solidaryzowania się z Tobą pojadę Toyotą MR2 Spyder (6MT) '02. Po tuningu 184 KM / 980 kg. Niech se lancery wyrywają do przodu, a ja postaram się wyprzedzić Ciebie. Dla mnie tym samochodem jeździ się najprzyjemniej, a przecież o to chodzi w grze. Wczoraj na dobranoc zrobiłem nim 16 okrążeń non stop bez zmiany opon - zużywa je bardzo delikatnie i równomiernie.

              Komentarz


              • #67
                Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                Jak ja jadę CRXem to buksuję na każdym zakręcie, palę laczki i po 3 okrążeniach są już do wymiany. Być może za mocno skręcam kierownicą...
                Jak ja jadę na padzie to bez problemów...

                Szponek - w ramach solidaryzowania się z Tobą pojadę Toyotą MR2 Spyder (6MT) '02. Po tuningu 184 KM / 980 kg. Niech se lancery wyrywają do przodu, a ja postaram się wyprzedzić Ciebie. Dla mnie tym samochodem jeździ się najprzyjemniej, a przecież o to chodzi w grze. Wczoraj na dobranoc zrobiłem nim 16 okrążeń non stop bez zmiany opon - zużywa je bardzo delikatnie i równomiernie.
                Leć czym chcesz. Ale jak już tak bardzo nalegasz na MR2 to wsiadaj w MR2, pokażemy im, że moc to nie wszystko.
                Ja tam wierzę w VTEC'a, który mnie nie zawiedzie.

                Robię userbar'y na zamówienie. Chętnych zapraszam na PW.
                Na Xbox Live znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .

                Komentarz


                • #68
                  Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                  Z tego co wiem, na kierownicy można mocniej skręcić koła (900 stopni obrotu), niż na padzie. Można dzięki temu zyskać trochę czasu na krętych trasach przy niskich prędkościach, ale kosztem zużycia opon. Przy danej prędkości zawsze jest określony maksymalny bezpieczny kąt skrętu. Gdy skręcam mocniej a samochód z napędem na przód jedzie takim samym torem, tylko opony zaczynają dymić. Dlatego wolę napęd na tył, bo tam mocniejszy skręt kierownicą inicjuje poślizg, więc z trasy nie wylatuję, tylko ewentualnie mnie obraca bokiem.

                  Szponek - napisz jaką będziesz miał moc po tuningu, mi w CR-X SiR '90 wyszło 194 KM.

                  Komentarz


                  • #69
                    Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                    Hmmmmmm... to mówicie, że jedziecie słabszymi ale lżejszymi... Zrobiłem 8 kółek Autumn Ringa w Twoim lobby, Kmieciu i tam rzeczywiście jest kompletnie inna przyczepność. Co tylko mnie uradowało bo w normalnej próbie czasowej auto miałem podsterowne straszliwie i mnie to drażniło a tutaj miła niespodzianka, czasem udawało mi się brać wszystkie szybkie zakręty driftem. Nie straciłem kontroli nad autem nawet przez sekundę. Miód, to będzie istna zabawa. Po 8-śmiu okrążeniach jazdy czysto wyścigowej nie zjechałem opon w 1/4.
                    Robert, trzymaj się!!! ;((

                    Komentarz


                    • #70
                      Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                      Hehe równie dobrze możesz trenować w swoim lobby - warunki będą takie same, jeżeli założysz opony komfortowe miękkie. Moje odczucia są takie, że online zwiększa się nadsterowność . Co ma swoje dobre i złe strony. FF i 4WD stają się łatwiejsze do wprowadzenia w zakręt, a FR, MR i RR aż za łatwo obrócić. Dobrze, że jedziesz Lancerem, bo Skylinem byś sobie ja padzie nie poradził.

                      Komentarz


                      • #71
                        Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                        Nie rób sobie jaj. Często jeżdżę 700-konnym Diablo po Nur w deszczu na sportówkach miękkich bez TCSa a Skylinem bym sobie nie poradził?
                        Robert, trzymaj się!!! ;((

                        Komentarz


                        • #72
                          Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                          no czyli nie pojade bo niemozna czesci odinstalowac gdybys wiedzial.
                          PSN: LogiTivePL
                          Gry:
                          GT5
                          CoD : MW3 - 78lvl .
                          Kill Zone3
                          za niedługo CoD: BO ;-)

                          Komentarz


                          • #73
                            Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                            No to trzeba było czytać od początku temat, było napisane, że maks. 300 KM.
                            Co do driftu w Lancer'ze to jest to raczej power slide'ing.
                            Tylko, że Nomad ma nieco lepszy docisk i oponki jakie trzeba.
                            A i specyfikacja mojego CR-X'a:

                            1990 Honda CR-X SiR
                            Pojemność: 1595 cm3
                            Moc: 196 KM/8000 RPM
                            Moment obrotowy: 174 Nm/ 7500 RPM
                            Waga: 986 kg
                            Stosunek moc/waga: 5,03 KM/ 1 kg
                            Długość: 3800 mm
                            Szerokość: 1675 mm
                            Wysokość: 1270 mm
                            Przebieg: 66 044,9 km

                            "VTEC kicks your asses!"

                            A co to się stało Busisko, że się taki grzeczny zrobiłeś?

                            Robię userbar'y na zamówienie. Chętnych zapraszam na PW.
                            Na Xbox Live znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .

                            Komentarz


                            • #74
                              Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                              Zamieszczone przez KaMiL3K
                              no czyli nie pojade bo niemozna czesci odinstalowac gdybys wiedzial.
                              Można - nie można tylko tuningu silnika.
                              http://najalternatywniej.blogspot.com/
                              keep calm & carry on
                              digart - lastfm
                              ---
                              REGULAMIN FORUM ]

                              Komentarz


                              • #75
                                Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.

                                Wracając do rozkminy normalnego tematu. Najbardziej boli mnie w GT5, że trzeba było kupować absurdalne auta, żeby przechodzić grę, np. pikapa, Lambo Gallardo itp. Nie mówiąc już o historycznym cup'ie z furami za 20 000 000... To jest tragedia z tym zbieraniem kasy na speedway'u... Kiedyś się wygrywało furę w evencie i było ok. Na Red Rock Valley Speedway brało się niezawodne Escudo i z autami klasy Le Mans na 5 kółkach zarabiało się 50.000+TVR Speed 12 za 500.000 sprzedaż. 550.000 Cr na jeden wyścig, miód. Teraz trzeba czekać tydzień na sezonowe eventy, w których już niestety nie ma walki. Pamiętam jak 8 lat temu, grałem w GT2 i miałem tam swoją ukochaną Mazdę 323 GT-R, sedanika z 177 KM silnikiem 4WD. Tym autem naprawdę można było wiele zdziałać w przeróżnych wyścigach z dużymi nagrodami. Wygrywałem nim z Fordem GT40 w Rome Circuit, z Shelby Cobrą Coupe na Grindelwaldzie a nawet z potworami z wyścigów Turbo (TRD 3000GT, Mine's Lancer Evo V itp.) na Deep Foreście i Special Stage Route 5. To była satysfakcja. Szkoda, że nie ma tego auta w GT5. Przydałby się też piękny Nissan Sunny/Pulsar GTi-R. To było cudeńko. Np. BMW serii 7 też był zajebisty.

                                A co tu teraz mamy... 3 roczniki Mini Coopera S... żeby był tysiaczek samochodzików.

                                Cieszy bardzo pojawienie się Lambo ale przydałoby się Porsche i więcej legend Ferrari: 288 GTO, Testarossa, 550, 575M Maranello, F50... reszta to odgrzewanie GT2 z GT4 (Tank Car oraz takie super furki jak Xantia albo Tigra...)
                                Robert, trzymaj się!!! ;((

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X