Re: [Turniej] Nostalgiczny wyścig samochodów używanych.
Panowie! Skończcie z tym przechwalaniem, kto ma dłuższego. Możecie się zmierzyć na kolejnym EVENcie. Tam zasady są trudne do obejścia, bo jest tylko moc, waga i crc. W moim turnieju każdy może zyskać nieuczciwą przewagę montując lepsze zawieszenie, rozpórki, krótszą skrzynię biegów, remontując silnik i przywracając sztywność zawieszenia. Liczę jednak na fair play. Nie chcę po turnieju słyszeć narzekań, że ktoś wygrał, bo złamał zasady. Dlatego zwycięzca odda swój samochód ostatniemu i chciałbym aby ta osoba potwierdziła na forum, że samochód był zgodny z zasadami.
Dift to jazda pokazowa. Natomiast kontrolowany poślizg z jednoczesną kontrą kierownicą pozwala na pokonanie zakrętu do 15% szybciej ( na asfalcie ) . Tak twierdzi Sobiesław Zasada, który wymiatał w rajdach zanim ktokolwiek z nas był nawet w planach rodziców. Poczytaj sobie tutaj: http://free.of.pl/w/warda/arty/posli...e_zakrety.html. Dotyczy to w większym stopniu rajdów na śliskich nawierzchniach, ale także jazdy na asfalcie. Obejrzyj sobie, jak jeżdżą po Tsukubie seryjnymi samochodami na seryjnych oponach.
Wracając do GT5: opony komfortowe IMHO świetnie symulują zachowanie seryjnego samochodu na drodze. Jadąc tylnionapędowcem praktycznie na każdym zakręcie możemy sterować gazem. Dla mnie jest to jednak trudniejsze niż w rzeczywistości. Na co dzień jeżdżę Mazdą MX-5 i poślizgi wyczuwam własnym "tyłkiem", tzn. poprzez przeciążenia boczne. W grze przeciążeń nie czuć, a nie ma czasu aby patrzeć na wskaźniki. Dlatego nadal lepsze czasy osiągam wozami FF niż FR, natomiast emocje i satysfakcja z jazdy jest nieporównywalnie większa przy FR.
Ten Lancer jest o niebo łatwiejszy w prowadzeniu niż 2x słabszy samochód FR. Jeżeli Sasek jako jedyny pojedzie wozem FR bez asyst i wygra, to zyska u mnie wielki szacunek. Mnie również korci, żeby pojechać autem z napędem na tył, np. 250 -konnym SKYLINE GTS-t. Wg opisu to jedno z najlepiej prowadzących się samochodów w roku 1990. Na razie nie potrafię nim zrobić 5 okrążeń bez kraksy, ale ostro trenuję.
BTW radzę wam sprawdzić, jak wybrany przez was pojazd radzi sobie online na poszczególnych trasach. Zachowanie samochodu diametralnie się zmienia w porównaniu do trybu practise w GT Life, a co ciekawe asfalt na poszczególnych trasach oferuje inną przyczepność. Jadąc na wyścigowych oponach tego nie czuć, ale na komfortowych trzeba uważać. Największa przyczepność jest na Trial mountain, a najgorsza chyba na Autumn Ring.
Menu GT5>>>Świat GT>>>społeczność>>>xywka znajomego>>>Gra w toku (ta mała kropka nad filiżanką)
Panowie! Skończcie z tym przechwalaniem, kto ma dłuższego. Możecie się zmierzyć na kolejnym EVENcie. Tam zasady są trudne do obejścia, bo jest tylko moc, waga i crc. W moim turnieju każdy może zyskać nieuczciwą przewagę montując lepsze zawieszenie, rozpórki, krótszą skrzynię biegów, remontując silnik i przywracając sztywność zawieszenia. Liczę jednak na fair play. Nie chcę po turnieju słyszeć narzekań, że ktoś wygrał, bo złamał zasady. Dlatego zwycięzca odda swój samochód ostatniemu i chciałbym aby ta osoba potwierdziła na forum, że samochód był zgodny z zasadami.
Drift zarówno w wyścigach jak i w dzisiejszych rajdach jest najbardziej niepożądany.
Wracając do GT5: opony komfortowe IMHO świetnie symulują zachowanie seryjnego samochodu na drodze. Jadąc tylnionapędowcem praktycznie na każdym zakręcie możemy sterować gazem. Dla mnie jest to jednak trudniejsze niż w rzeczywistości. Na co dzień jeżdżę Mazdą MX-5 i poślizgi wyczuwam własnym "tyłkiem", tzn. poprzez przeciążenia boczne. W grze przeciążeń nie czuć, a nie ma czasu aby patrzeć na wskaźniki. Dlatego nadal lepsze czasy osiągam wozami FF niż FR, natomiast emocje i satysfakcja z jazdy jest nieporównywalnie większa przy FR.
Mój Lancer jak wcisnę gaz na zakręcie to jest bokiem
BTW radzę wam sprawdzić, jak wybrany przez was pojazd radzi sobie online na poszczególnych trasach. Zachowanie samochodu diametralnie się zmienia w porównaniu do trybu practise w GT Life, a co ciekawe asfalt na poszczególnych trasach oferuje inną przyczepność. Jadąc na wyścigowych oponach tego nie czuć, ale na komfortowych trzeba uważać. Największa przyczepność jest na Trial mountain, a najgorsza chyba na Autumn Ring.
PS. Wie ktoś jak znaleźć pokój online w którym aktualnie gra mój znajomy? Pewien szwab potrafił to robić a ja nie wiem jak. Czyli np. Bumier jest online i ja chcę go znaleźć, gdzie gra. Czy da się tak zrobić a jeśli tak to jak to zrobić?
Komentarz