Jak dla mnie padaka organizacyjna.. wielki chaos.. Wygrał cichy45, ale chyba tę rundę trzeba potraktować jako trening i wszystko dokładnie ustalić na przyszły tydzień..
Hmm na jakiej zasadzie dzialaja kwalifikacje w tej grze, bo bylem czwarty a startowalem z ostatniej pozycji. No i trzeba ustalic ze 250 koni to 250 i ani jednego wiecej, bo panowie tam w tych Silviach troche wiecej mieli
Tak bylo, tylko ze ktos tam po wymianie oleju mial 251 koni... I zrobilo sie wyjatek dla takiej osoby. A chyba nie po to byl tydzien czasu zeby wszystko ogarniac na ostatnia chwile
Jechalem silvia 256km i 1225kg . Stało sie tak gdyz kupujac ja mialem rowno 250 po pewnym czasie jezdzenia spadla moc do 243 wiec bylo ok. Jak zmienilem olej zrobilo sie 255 . Wpadłem na pomysł ze ja pokatuje troche offline wiec moze spadnie, a tu dupa bo zrobilo sie 256 . Nastepnym razem bedzie lepiej
Hmm na jakiej zasadzie dzialaja kwalifikacje w tej grze, bo bylem czwarty a startowalem z ostatniej pozycji. No i trzeba ustalic ze 250 koni to 250 i ani jednego wiecej, bo panowie tam w tych Silviach troche wiecej mieli
Noo, ja za to startowałem ustawiony bokiem do drogi.. :mrgreen:
Jak na pierwszy wyścig w GT5 nie było źle. Trochę głupio, że nie ma kwalifikacji, a admin nie może w każdej chwili uruchomić wyścigu, bądź wolną jazdę. Na początku ktoś odpalił wyścig i był bajzel.
Zakładając temat turnieju/wyścigu, z góry podajemy wszystkie dane do wyścigu. Najlepiej w takiej kolejności:
1. Typ samochodu. (rodzaj: muscle car, egzotyczne itp, napęd na którą oś, bądź dowolnie)
2. Moc maksymalna. (nie ma, że ktoś się nie zmieści, trzeba spełnić wymogi, wystarczy brać furę słabszą o te pare koni od wymaganej, aby później nie było nadwyżek)
3. Waga minimalna.
4. Tor.
5. Ilość okrążeń.
6. Kwalifikacje bądź ich brak.
7. Ustalenie zasad. (linia włączona/wyłączona, kontrola poślizgu wł/wył, trakcja wł/wył itd
Co do wyścigu. Nie wiem dlacego, mimo iż zrobiłem najlepszy czas, startowałem jako 3-ci. Cichy wygrał bo mnie trącił na ostatnim zakręcie i spin. Głupotą jest włączanie wszelkich rodzajów kar. Ktoś mnie stuknął w tył i samochód przez kilka sekund sam jechał... Idiotyzm. Kary powinno się rozpatrywać po wyścigu, po obejrzeniu powtórki. I wtedy ocenić, czy kierowca zachował się prawidłowo czy nie. Czy go wykluczyć z końcowego wyniku czy nie. Po za tym trzeba połowę nauczyć zasad CRC. Każdy kto chce się porządnie pościgać powinien je znać: http://pl.lfsmanual.net/wiki/Zasady_CRC .
Dalej. Jak już robić wyścig. To niech on trwa co najmniej te 20 minut. 5 okrążeń to śmiesznie mało...
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Hmm na jakiej zasadzie dzialaja kwalifikacje w tej grze, bo bylem czwarty a startowalem z ostatniej pozycji. No i trzeba ustalic ze 250 koni to 250 i ani jednego wiecej, bo panowie tam w tych Silviach troche wiecej mieli
Moja miała 248KM chcesz wyślę ci screena. Po za tym miałem tuning skrzyni biegów i zwiększony docisk
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Komentarz