Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NIGHT RIDERS: Zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • NIGHT RIDERS: Zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

    W tym wątku proszę opisywać przewinienia innych wobec nas na wyścigach wraz z propozycjami kar wg regulaminu

    Przypominam, że skargi można składać w czasie 48 godzin po zakończeniu wyścigu. Protest powinien zawierać krótki opis sytuacji spornej, oraz oczywiście wyścig/turniej którego dotyczy. Jeśli zajdzie taka konieczność można dodać filmik z powtórki wyścigu obrazujący sytuację (przez youtube).

    Regulamin kar tutaj

  • #2
    Re: NIGHT RIDERS - zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

    Tuning Masters - 7.6.13 - rahman wracając na tor po poślizgu uszkadza mi samochód (okrążenie chyba 6-te, 4-ty zakręt)

    Komentarz


    • #3
      Re: NIGHT RIDERS - zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

      Obejrzałem to szóste okrążenie i GodISmE ma tutaj troszkę racji, a z drugiej strony można to różnie interpretować. Panowie GodISmE jak i rahman_pilot_v3 obaj wyszli z wyścigu, dlatego nie widzę żadnej kolizji.

      CR-3 Jeżeli kierowca z przodu popełnił błąd stwarzający warunki do bycia wyprzedzonym, to kierowca z tyłu ma prawo zaatakować jego pozycję - z zachowaniem ostrożności - bez względu na wypracowany wcześniej overlap, lub jego brak.

      Np.: Jeżeli kierowca z przodu spóźni hamowanie i pojedzie zakręt szeroko, zostając przy tym zmuszony do zredukowania prędkości itp., upoważnia to kierowcę z tyłu do (próby) wyprzedzenia, niezależnie od istniejącego (lub nie) overlap'u. Mimo tego, kierowca wyprzedzający ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, by manewr przebiegł bezpiecznie.

      Małe błędy kierowcy z przodu mogą nie być wystarczającym usprawiedliwieniem ataku na jego pozycję. To, że wyszedł on z wprawy czy np. został rozproszony, nie daje Ci automatycznie prawa do wyprzedzenia czy miejsca w zakręcie. Twoim obowiązkiem jest ocena, czy jego błąd stworzył sytuację wystarczającą do bezpiecznego wyprzedzania.

      Poniższy teks jest dla kolegi rahman_pilot_v3

      Zasadniczy błąd (Initial Fault)

      IF-1 Jeżeli popełnisz znaczący błąd, a inny kierowca chce tę sytuację wykorzystać, masz ograniczone prawo do odparcia tego ataku. Jeżeli któryś z kierowców musi ustąpić, powinien to być ten, który popełnił błąd.

      Komentarz


      • #4
        Re: NIGHT RIDERS - zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

        Zamieszczone przez GodISmE
        Tuning Masters - 7.6.13 - rahman wracając na tor po poślizgu uszkadza mi samochód (okrążenie chyba 6-te, 4-ty zakręt)
        Proszę zgłaszającego protest o dokładniejszy opis (nie "chyba" okrążenie x, "chyba zakręt y ). No i przede wszystkim jaki przepis CRC został złamany (+ jakie uszkodzenia w samochodzie miał poszkodowany) i pod jaka karę z regulaminu to podlega.

        Zamieszczone przez M-Michalczyk
        Panowie GodISmE jak i rahman_pilot_v3 obaj wyszli z wyścigu, dlatego nie widzę żadnej kolizji.
        Dlaczego? Punkty z generalki zostaną odjęte sprawcy

        Komentarz


        • #5
          Re: NIGHT RIDERS - zgłaszanie skarg i kar po wyścigach

          Kolega Godles najwyraźniej odpuścił temat (zresztą wymagane 48 godzin już dawno minęło) więc jako organizator tego wyścigu po prześledzeniu sytuacji na powtórce nałożyłem na sprawcę następującą karę wg regulaminu:
          "6.3. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (koła/zawieszenie) -4pkt"
          W związku z powyższym wyniki w końcu zostały oficjalnie opublikowane

          Komentarz


          • #6
            NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

            W tym wątku będą informacje o karach nałożonych na zawodnikow biorących udział w turnieju przez organizatora. Tutaj rownież można zgłaszać do rozpatrzenia zauważone incydenty przez innych kierowców. Proszę podać który wyscig(wystarczy s-sprint bądź g-główny) nr okrążenia oraz pomiędzy kim lub kto nabroił.

            Komentarz


            • #7
              Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

              Ok to może ja pierwszy zabiorę głos i spełnię prośbę Pawła. Wczoraj miałem chwilę wolną wieczorem i przysiadłem do powtórki z wyścigu drugiego (ze sprintu niestety zapomniałem zapisać...)
              Miałem sprawdzić zgodnie z prośbą zawodnika który na mecie był oczko przede mną, ale jakoś tak z rozpędu sprawdziłem też tego co był 2 oczka wyżej i tego za mną. W sumie więc prześledziłem dokładnie poczynania mańka, Husarza i Godlesa. Zaznaczam, że nie brałem pod uwagę wylatywania z toru po błędach typu opóźnienie hamowania ani o sytuacjach granicznych typu prawie za linią ale jeszcze można przymknąć oko, bo tego było drugie tyle. Raczej o zamierzonych i z premedytacją wyjazdach celem ścięcia pierwszego narożnika szykany bądź wyjazdach poza tor na zakręcie nr 4 tudzież czasami zakręcie nr 6 (to były główne miejsca ale sporadycznie zdarzało się też wyjeżdżanie w innych).

              Oto skrupulatnie podliczone wyniki wyścig g-główny (w nawiasach numery okrążeń):
              maniek13901 - całkowita liczba wyjazdów poza tor: 9 (1, 4, 8(x2), 9, 15, 19, 34(x2))
              Husarz- - całkowita liczba wyjazdów poza tor: 14 (2, 3, 5, 8, 9, 14, 15(x2), 16, 26, 27, 29, 31(x2))
              Godlsme1 - całkowita liczba wyjazdów poza tor: 16 (2(x2), 4, 5, 8, 9, 14, 15(x2), 16, 26, 27, 29, 31(x2))

              I jest jeszcze jedna sprawa z tego samego wyścigu:
              Zamieszczone przez GodISmE
              Ale drugi wyscig to porazka! Nie wiem do konca jak to sie stalo ale mialem silnik uszkodzony po pierwszym zakręcie, wydawało mi się że w nikogo nie walnąłem ale nie jestem pewien. Jak tak, to sorry! Chyba że ktos we mnie przywalil?
              Tak trudno sobie powtórkę obejrzeć? Bo tak się akurat składa, że rozwaliłeś kolego mańka i to podwójnie. Najpierw wjechałeś mu w tyłek na pierwszym zakręcie, a za dosłownie moment na drugim poprawiłeś mocniej - wtedy sobie uszkodziłeś silnik. Maniek miał uszkodzone obydwa tylne koła i zawias.

              Komentarz


              • #8
                Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                Dzięki Dominik. To teraz organizator.
                Za złamanie regulaminu turnieju kary otrzymują:

                Sprint Nurburgring GP/D
                -Gawron +8 sek - opuścił tor 4x(4, 5, 11, 14)

                -GodISmE1 +14 sek - opuścił tor 7x(2, 4, 5, 8, 9, 11, 12)

                -GTPL_PLOTNIK +4 sek - opuścił tor 2x(4, 13)

                -Pakos +32 sek - opuścił tor 16x(1, 2, 4(x2), 5(x2, 6, 7(x2), 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15)dodatkowo w następnej rundzie będzie startował z ostatniego pola (wypracował pozycję do ataku na Mariusza ścinając łuk przed szykaną, po czym go wyprzedził w szykanie i do końca sprintu nie oddał pozycji.

                -Arek +18 sek - opuścił tor 9x(1, 2, 3, 8(x2), 9(x2), 10, 11)

                -Siniak +4 sek - opuścił tor 2x(3, 7)

                -Husarz- +16 sek opuścił tor 8x(1(2x), 2, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16)

                -Maniek +8 sek - opuścił tor 4x(4, 5, 6, 7)

                -Predo +28 sek - opuścił tor 14x(2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12(x2), 14(x2), 15, 16(x2)


                Wyścig główny Nurburgring GP/D
                -Gawron +16 sek - opuścił tor 7x(3, 11, 16, 18, 21, 30, 31)

                -GTPL_PLOTNIK +20 sek opuścił tor 10x(1, 2, 5, 19, 24, 26, 27, 28, 30, 31)

                -Arek +10 sek - opuścił tor 5x(6, 7, 15, 16, 32)

                -Siniak +4 sek - opuścił tor 2x(25, 32) dodatkowo +10sek za przejazd za linię wyjazdu z pitstopu

                -Michalczyk +6 sek - opuścił tor 3x(17, 25, 31) dodatkowo upomnienie za niebezpieczną jazdę(sytuacja na szykanie z Arkiem na 19 okr)

                -Maniek13901 +6 sek - opuścił tor 3x(22 ,25 ,27)

                -Husarz -

                -GodISmE1 +28 sek - opuścił tor 14x(2 ,5 ,6 ,8 ,11 ,12 ,13(x2) ,14 ,16 ,21 ,25 ,26 ,30)

                -Pakos +10 sek - opuścił tor 5x(1, 4, 12, 14, 23) dodatkowo +10sek za przejazd za linię wyjazdu z pitstopu oraz start z ostatniej pozycji w następnej rundzie.
                OKR. 1 - Wyprzedzanie poza torem HUSARZA i nie oddanie pozycji (za nawrotem RTL)
                OKR. 14 - Wyprzedzanie Michalczyka na łuku przed szykaną, na wskutek ataku ( nie miał Overlapu) Mariusz ląduje poza torem - to są spostrzeżenia Plotnika i ja się pod nimi podpisuję. Rev

                Komentarz


                • #9
                  Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                  PaKoS na widelcu:

                  WYŚCIG GŁÓWNY:

                  CIĘCIA SZYKANY:
                  OKR. 1, 4, 12, 14, 23

                  PRZEJECHANIE LINII WJAZDU/WYJAZDU Z PIT-STOPU (W CZASIE ODBYWANIA POSTOJU):
                  OKR. 11 (WYJAZD)
                  OKR. 22 (WJAZD)
                  OKR. 23 (WYJAZD)

                  INNE SYTUACJE:
                  OKR. 1 - Wyprzedzanie poza torem HUSARZA i nie oddanie pozycji (za nawrotem RTL)
                  OKR. 14 - Wyprzedzanie Michalczyka na łuku przed szykaną, na wskutek ataku (Pakos nie miał Overlapu) Mariusz ląduje poza torem..
                  ____________________
                  Wyjazdy za tor, czyli dokładnie co?
                  Nie sprawdzałem jeszcze swoich błędów, bo dopiero wyłączyłem konsolę... ale w takim razie PaKoS miał ich masę

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                    Zamieszczone przez revetion
                    Informacja na temat kar była zamieszczona w poście rundy pierwszej tłustym drukiem. Zapisując się na tą rundę uczestnik wyraża aprobatę co do kar ,bo w przeciwnym razie szanowny kolega by nie wystartował. Co do odjęcia to sprawdziłem i nic takiego nie miało miejsca , przynajmniej według regulaminu. Tor wyznaczają dwi linie, a nie tarki i auto powinno znajdować się między nimi. Ja wiem że takie naginanie jest powszechnie stosowane i tolerowane w niektorych kręgach wirtualnych kierowców ale nie będzie miało miejsca w tym turnieju. Gawron nie musisz mnie najpierw poniżac ,żeby potem stwierdzić że jestem szybkim kierowcą bo wcale tak nie jest. Jak chcesz znać prawdę to jestem przeciętniakiem który ma czasami trochę więcej szczęścia niż inni , to wszystko.
                    Nie wiem,nie widze takiej informacji.Czy ktos mogl by mnie nakierowac na ten tlusty driuk?

                    Moj wyjazd na okr 12 faktycznie mial miejsce bo wew kola dotknely bialej linii wyznaczajacej obrys toru.Jednak tak jak pisalem,pomiary suwmiarka to chora rzecz,liczylem,ze bedzie oceniany zamiar zysku a nie minimalne wyniesienie auta.Wszak mozna i w ten sposob
                    A gaz byl ujety na wejsciu zeby sie zmiecic,bylo wciaz za szybko ujalem delikatnie po raz drugi-moim zdaniem jasno z tego wynika,ze nie mialem zamiaru robic tu jakiegos zysku.Gdybym chcial robic zysk to odrazu bym pojechal na full gaz,szeroko po tym asfalcie za torem i tak samo dalej w esce,zamiast ryzykowac spin na tarce pojechal bym szeroko.
                    Wiec czy wykres gazu na replayu nie byl zmniejszany?Byl!Nie wazne czy wg regulaminu,narazie ustalam fakt,a nie czy to jest uwazane za rozgrzeszenie.Jesli nie jest wporzadku,kare przyjmuje i wierze na slowo ,rownierz odnosnie 2 wyjazdow Siniaka a nie 6 co ja naliczylem-co moge poradzic

                    I zeby bylo jasne- w tych punktach gdzie wyjazd daje zysk z premedytacja jechalem aby 2 kola byly za torem co jest dopuszczalne!Na kazdym okrazeniu staralem sie tak jechac.

                    Nie nie obrazlem Cie Reve,widzialem Toje wyniki WMP z Pakosem i one vs jazda w niedzielnym sprincie wskazuja,ze jestes dosc szybki vs spacerowe tempo.

                    I jeszcze jedno,w owym pierwszym poscie jest zdanie-licze na duza frekwencje-z takim podejsciem smiem watpic w takowa,aczkolwiek zyce aby taka byla.




                    W pierwszym zakrecie(a w zasadzie na dojezdzie do drugiego/wyjsciu z pierwszego) God wjezdza w BMW i uszkadza sobie silnik.Wjedza w nie bo sie nie spodziewal,ze bmw zwolni probujac ogarnac zamiatajacy kuper.
                    Byc moze naprawili patchem,ale kiedys bylo tak ze na powtorce innej niz hosta byly przeklamania odnosnie uszkodzen i nie raz bylo widac uszkodzony silnik a auto jechalo pelna moca ,a kierowca mowil pozniej ze nic se nie uszkodzil.-ale co ja tam wiem,taki ze mnie recydyista ze jestem niewiarygodny.

                    Pozdrawiam i ciekaw jestem oficjalnych wynikow Zabawa lepsza niz na wyscigu

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                      Godles nie będę się z tobą wykłócał - po prostu wrzucam filmiki. Pierwszy z twojej kamery, drugi z samochodu mańka. Zalecam oglądać dobrze podgłośnione (wtedy wyraźnie słychać uderzenia)

                      [youtube:3dnacd9b]http://www.youtube.com/watch?v=cj_2jPePcdY[/youtube:3dnacd9b]
                      [youtube:3dnacd9b]http://www.youtube.com/watch?v=rWNQV6RIS2E[/youtube:3dnacd9b]

                      Ja tam żadnego poślizgu mańka nie widzę, za to ty walisz na oślep po tyłkach - najpierw Mariusza, a potem 2 razy w mańka. Takie są fakty

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                        Wyraznie widac ze BMW "stoi" bokiem,a God uszkodzil swoj pojazd po pierwszym strzale w BMW.Jesli na Twojej powtorce jest inaczej(odnosnie uszkodzen na HUD) to zapewniam Cie ze w tej kwestii tylko replay hosta pokzaju stan faktyczny.Mam popsute usb w PC bo bym wrzucil dla porownania.Jak znajde czas i zrobie format PC.Ale to moze w weekend to nagram z replaya hosta.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                          REV zastanow sie 3 razy czy GT daje Ci mozliwosci do tak dokladnej oceny... wedlug mojej powtorki opuscilem tor 17 razy do 7 okrazenia..................... na 1 kolku wyraznie widac na drugim zakrecie wypycham chyba PLOTNIKA napewno AUDI TT a w rzeczywistosci mam do niego z poltora metra... Dziekuje Dowidzenia zycze wysokiej frekwencji w turnieju tym i przyszlych organizowane przez subiektywne grono.

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                            Ok,znalazlem info odnosnie kar-coz moja strata.

                            Ja sie napewno nie wypisze.Na Monaco chce odebrac co mi odebrano.Tym razem potrenuje porzadnie,zeby starczylo na odjecie kary :mrgreen: (zart).Szkoda,ze ktos pomylil sie w liczeniu i zrobil mistrzostwa w unikaniu kar,zamiast mistrzostw DTM.
                            Nastepnym razem napewno nie bede sie sepil na 0,150-0,200s jak za to jest 15 sekund LOL.
                            Trzeba nie bylo mi gratulowac po wyscigu tylko powiedziec-nie ciesz sie i tak Cie ogola z punktow

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: NIGHT RIDERS - Turniej DTM - Kary

                              Rozumiem za co dostałem karę na okrążeniu nr 4 - 1/2 samochodu miałem poza torem, ale okrążenie nr 13? W którym miejscu do tego doszło?

                              I czy ten minimalny wyjazd gdzie i tak starałem się trzymać toru pozwolił mi na nadrobienie tyle czasu, że dostałem karę aż 30 sekund????????????????

                              Rozumiem cięcie szykan, zakrętów można ostro karać, ale takie coś?

                              Rozumiem również jazdę fair-play, ale w realu nikt za takie małe wyjazdy nie dostaje kar!!

                              Aż się boję Wyścigu Głównego... :/

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X