Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

NIGHT RIDERS: Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

    Zamieszczone przez Quelxes
    Wiedziałem, że wrócisz szybko bo wczoraj cię online widziałem.
    Ja też go widziałem, co więcej napisałem mu od razu miły mesedż na PSN ale mi ciapok nie odpisał
    Ale super że wracasz Komarku bo już się stęskniłem

    Komentarz


    • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

      Będę w niedzielę . Bardzo miło, że tęskniliście . W ogóle Marcin, na Cyprze jest lewostronny ruch. Ale śmiesznie było, co prawda skuterami ale i tak nieźle na rondo w lewo się wjeżdżało xD.

      Mam nadzieję, że zdobędę jakiś punkt dzisiaj . Nie mam czasu się przygotować, to dobrze, że samochód jest już od dawna. Tor ściągnę jutro .

      Komentarz


      • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

        Do panów siniak i thooor

        Składam wniosek o usunięcie punktów:

        PE-1 Kierowcy opuszczający pity, by wjechać na tor, powinni to ogłosić hasłem PO (Pits Out) zanim znajda się na torze (zasada dotycząca tylko zawodów).
        PE-4 Kierowcy zjeżdżający z toru do boksów powinni to ogłosić hasłem PI (Pits In) zbliżając się do wjazdu.

        Z sekcji Główne zasady i przepisy - CRC (dla NR i LMK) z podsekcji Zachowanie w boksach (Pit Etiquette).

        Tak naprawdę, zasady te (gdyby w ogóle były przestrzegane) to powodowały by więcej zamieszania i zagrożenia niż korzyści. W NR i tak nikt ich nie stosuje (i bardzo dobrze moim zdaniem) więc punkty są 'martwe'.

        W LMK, gdzie doświadczenie jest mniejsze (przynajmniej teoretycznie), mogło by to spowodować jeszcze większe zagrożenie. No bo jak ktoś ma napisać PI jak właśnie pędzie 150 Km/h w zakręcie przed zjazdem na pit

        Jeszcze co do LMK

        Punkt (a dokładniej jego pogrubiona część) zalatuje trochę simracing.pl. Pamiętam, że w niektórych ligach ten przepis funkcjonował. Ja wiem, że w rFactor, GTR i tym podobnych można sobie wiele rzeczy podczas pit stopu zamieszać ale w GT5 nie

        8.2.8 Wyścig długodystansowy trwa około 30 minut, a dokładna liczbę okrążeń będzie podana w osobnym poście w wątku Kalendarz. Podczas wyścigu długodystansowego wymagany jest przynajmniej jeden zjazd kierowcy do boksów na wymianę opon na przynajmniej jednej osi.

        To chyba tyle na razie

        Komentarz


        • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

          Zalatuje, i to nawet bardzo. Z przyzwyczajenia. Poprawione.

          Komentarz


          • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

            Small but Mighty zakończone. Dziękuje wszystkim, którzy brali udział w wyścigach, a w szczególności tym, którzy pojawiali się regularnie. Mam nadzieję, że się podobało.

            Jestem pewny, że Krzychu przygotuje nam zestawienie wyników ostatniego wyścigu i generalkę (jak zawsze zresztą) Swoją drogą to fajnie te tabelki wyglądają - dobra robota Krzychu

            Znajdujemy się teraz w sytuacji gdzie co drugi piątek mamy wolny więc jak ktoś chciałby zrealizować swój pomysł na mistrzostwa to zapraszamy do tematu Propozycje Turniejowe. Czasu jeszcze sporo bo kolejny piątek to RM Trophy więc zdążymy przedyskutować wszelkie pomysły

            Komentarz


            • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

              Zamieszczone przez Quelxes
              Jestem pewny, że Krzychu przygotuje nam zestawienie wyników ostatniego wyścigu i generalkę (jak zawsze zresztą)
              Tabelki wrzucone.

              Zamieszczone przez Quelxes
              Swoją drogą to fajnie te tabelki wyglądają - dobra robota Krzychu
              Dzięki Marcin za dobre słowo

              Komentarz


              • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                Witam Panie i Panowie

                Z przykrością informuje, że muszę się z Wami pożegnać Co raz mniej czasu na granie, a jak zapewne większość z was wie ze pogrywam teraz w FM4 i nie jestem w stanie wygospodarować czas na 2 gry. Zawsze będę mile wspominał te godziny spędzone z wami na torze i być może spotkamy się w nowej odsłonie GT

                Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam wszystkich z którymi miałem przyjemność jeździć. Trzymajcie się
                http://www.mygranturismo.net/24822 - garaż

                Zapraszamy chętnych do jazdy online w GT5 do klubu NIGHT RIDERS !

                Komentarz


                • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                  Wacławie, to było smutne wyznanie...



                  Będzie mi (i pewnie też innym) Ciebie bardzo brakowało. Mam cichą nadzieję, że jednak zmienisz zdanie...

                  Komentarz


                  • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                    Ostatnio w niedzielę padł mi prąd w domu , w piątek zajęty byłem dziewczyną , a dzisiaj... a dzisiaj to mam nadzieję, że coś jedziemy

                    Komentarz


                    • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                      Pytanko w kwestii formalnej - czy w piątek coś jedziemy??

                      Może o kropelkę.

                      Komentarz


                      • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                        Szczerze mówiąc liczyłem, że Quelxes ogłosi turniej z którejś z dwóch swoich propozycji czyli DTM lub wyścigi samochodów rodzinnych. Ale jeśli tego nie zrobi to pojedziemy o kropelkę, mamy już doświadczenie

                        Komentarz


                        • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                          Panowie jest sprawa w związku z najbliższym wyścigiem serii RM TROPHY. Jak sie okazało ten Chevy po zabiegu RM ma bardzo krótko ustawioną skrzynię w standardzie (max 210 km/h). Na prostych zaczyna "brakować" prędkości, więc chciałem was zapytać co z tym robimy. Czy zostawiamy tuning zabroniony i dławimy autko na prostych, czy znosimy ten wymóg? W tym drugi przypadku jedyną dozwolona zmianą parametrów byłoby oczywiście tylko przestawienie skrzyni na wyższą prędkość max. I tutaj musiałbym liczyć tylko i wyłącznie na waszą uczciwość mając nadzieję że nikt nie pokusi sie o dalsze grzebanie w ustawieniach. Czekam na opinie. Najlepiej sie po prostu przejedźcie na tym torze na tuningu zabronionym i oceńcie co robimy z tym fantem.

                          Komentarz


                          • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                            Może tor gdzie osiągnięcie vmax będzie niemożliwe, a jak nie to dławimy na prostych. Jeśli umożliwimy tuning to jedyną opcją jest ograniczenie PO i umożliwienie maxymalnego grzebania do woli

                            Komentarz


                            • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                              Tez wydaje mi sie, ze jedynym sensownym rozwiazaniem jest albo zmiana toru albo pozostawienie tak jak jest. Przy takiej gentelmenskiej umowie o jakiej wspomina siniak na pewno by doszlo do jakichs podejrzen o wykraczanie poza obowiazujace ramy tuningu (np. Quelxes w stosunku do mnie, jak to ostatnio ma w zwyczaju...) wiec chyba sobie lepiej oszczedzic niezdrowej atmosfery.

                              Komentarz


                              • Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko

                                O, o, o... Teraz to moja wina! a wystarczy jeździć fair play jak pokazesz się z dobrej strony to pochwał nie szczedze, prawda?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X