Dobra, na kierownicy idzie mi coraz lepiej, juz 92 miejsce hehehe.
Dobra, ale mam pytanie.
Nie wiem skad, ale mam 2 Nissany GTR - jednego czarnego kupilem sam, bialego pewnie wygralem - opisy samochodu sa identyczne, pod autem, gdzie leci ten pasek z danymi, sa w obu przypadkach takie same, ale na "stronie glownej" garazu, jeden Nissan ma 517 a drugi 572PS (nie wiem czy dokladnie tyle, ale w kazdym badz razie jeden ma duzo wieksza moc) Dlaczego tak jest? I ktorym jezdzicie?
Drugie pytanie - jakie macie ustawienia na kierownice? Chodzi mi te, ktora mozna ustawic w opcjach i te przed wyscigiem.
chcialbym, zebysmy jezdzili na tych samych, ewentualnie wybrac najlepsze.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Odpowiedz na pierwsze jest bardzo prosta :wink: Musiałeś zrobić Quick Tune jednego z nich i ustawienia ( w tym moc ) zostały zapisane :wink: Jednak jeśli weźmiesz go do tryby Arcade moc wróci do normy :wink:
Co do drugiego pomóc niestety nie mogę :wink:
Nissan 300Z Tuned ktorym teraz jezdzimy, to jest ten ze stajni Gran Tursimo Concept? Bo tam potem widac Opera Amuse 300Z RS, a w Nissanie nie ma Tuned... troche jestem zdezorientowany.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Nissan 300Z Tuned ktorym teraz jezdzimy, to jest ten ze stajni Gran Tursimo Concept? Bo tam potem widac Opera Amuse 300Z RS, a w Nissanie nie ma Tuned... troche jestem zdezorientowany.
Innego tuningowanego Nissana 350Z nie widzę, więc to musi być ten.
Zrobiłem parę czasów ale muszę je porządnie poprawić bo są za słabe by do turniejów je dawać
Dzieki Biesiu ze wyklarowales sytuacje bo tez, jak kilku kolegow powyzej, bylem skonfundowany wczoraj gdy okazalo sie ze nie mam takiej fury w garazu.
Swoja droga to 350tka prowadzi sie jak tapczan - chodzi mi o serie zaktretow "bus stop", tych ostatnich przed meta. (wiadomo tor Daytona Road curse).
Aaaa i jeszcze zakret numer 1 to byla na poczatku czarna magia, ale juz w miare go umiem przejechac.
Wypada zyczyc udanego hotlapowania.
To w sensie raczej negatywnym???
Bo mi nią jeździ się bardzo dobrze...
W sumie wolę wyścigi nie tuningowanymi samochodami bo tu margines błędu jest bardzo mały, ale jakoś ujdzie.
Co do zakretow, to mialem z nimi (tzn pierwszy z wyhamownaiem i "bus stopy" jak to nazwales, choc nie wiem skad taka nazwa, ale fajna) problem jak gralem padem. Na kierownicy idzie dobrze manewrowac, choc do gusbo mi jeszcze brakuje, bo przejechac bus stopa z predkoscia ponad 180kmh to narazie nieosoiaglane dla mnie (jade tam cos kolo 160-170). Narazie nie mam czasu grac (nad czym ubolewam bo te trase lubie chyba najbardziej - eh, co ja pier****, wszystkie bardzo lubie hehe) wiec nie wiem jaki czas wykrece - narazie jestem jakos na 70 miejscu ale przy odrobinie czasu wskocze gdzies do pierwszej 30.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Ja pomykam na DFP, jest całkiem fajna, ale daje duży opór, za czym nie przepadam i ja i konsola (bo stoi na biurku a szarpanie kierownicą powoduje wstrząsy). Nawet na minimalnym ustawieniu force feedback, a jak sie wyłączy \zasilanie znaczy forcefeedback jest wypięty całkiem to kicha totalna- brak wyczucia wozu w minimalnym stopniu, czasy słabsze o nawet 2 sekundy.
Kiedyś w GT4 grałem na jakimś starym PCtowym logitechu, formula force pro chyba się nazywał, taka czerwona. I to była zaje...sta kierownica, Mi sie najmnóstwo na niej grało.
Co do 350tki to strasznie nie lubię tego wozu, więc jestem już uprzedzony od początku, a "tapczanowa" znaczy, że ogina się na szybkich łukach i ma pewne problemy przy kombinacji łuków które wymuszają zmianę kierunku, ma taką denerwującą zwłokę, która powoduje czasem żemi zarzuca tyłem
A, nazwa "Bus Stop" to od zakrętu na torze Spa Francorchamps. Kiedyś się tak nazywała szykana ale już ją częściowo przerobili. Ach czemuż nie ma tego toru w GT albo chociaż Ringu... Ile można kręcić się po Suzuce albo tym ohydnym Fuji GT. Nie lubię coś torów z Prologu.
Ten Nissan owszem, ma w sobie cos topornego, ale w sumie jest dobry jak dla mnie.
Jedyne co mnie doprowadza do furii, to jak przejade caly tor dobrze a spier***** wlasnie bus stop. Albo jak juz na pierwszym zakrecie cos sie stanie.
Ta trasa kosztuje mnie najwiecej nerwow i najtrudniej idzie mi bicie swoich rekordow.
Ja znieniam co jakis czas ustawienia kiery zeby uzyskac optymalne ustawienia - nadal nie wiem jaka jest roznica miedzy trybem amator, profesional i symulacja (przy kierownicy), potem jaka wybrac sile force feedback no i co to jest active steering...
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Właśnie doczytałem się co to jest ten Active Steering.
Muszę to włączyć. Opcja ta jeśli jest włączona powoduje że kąt skręcenia kół odpowiada skręceniu kierownicy. Bo podobno ja się to ma wyłączone to wcale nie jest zawsze, z powodu jakiś opóźnień powstających między kontrolerem a grą (chyba je wprowadza sama gra). Włączenie według opinii wielu gości spowoduje polepszenie czasów okrążeń ale niewiele. Muszę to sam obadać.
Komentarz