Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #91
    Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

    ... a pomyśleć, że w święta miałem na DFGT ale musiałem długi oddać...
    A co do tego samochodu to coraz bardziej mi się podoba tyle, że już manualnie nie wyrabiam na padzie...
    Jak narazie 1.59.258 i jak zwykle nie wiem jak ja to poprawie, ale na pewno do 50 się załapię... :wink:

    Komentarz


    • #92
      Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

      Dzis mam nadzieje strzelic se godzinna sesje. Plan jak u Wookasha. Pierwsza 50. A jak sie uda to moze do finalowej 30tki.
      All Gold Boy

      Komentarz


      • #93
        Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

        Hej kolego Biesiadnik!
        Nie wiem jak w pozostałych edycjach nieustającego turnieju, ale czemu ostatnio nie podajesz swojego czasu? Masz w tym jakiś głębszy zamysł?

        Co do ostatniego turnieju to jest 350Z tuned na Daytona Road Course to byłem niesprawiedliwy co do tego wozu, Pojeździłem nim trochę i jest jednak całkiem fajny. Kidyś nawet przypadkowo wystartowałem w wysligu online na Fuji GT rwd do 650 points tym wozem (nic w nim nie zmieniałem, a ma on seryjnie chyba z 580 points) i całkiem dobrze mi szło, na objechałem 3 oponentów a wyprzedzili mnie dwaj,a dodać należy, że wszyscy mieli wozy po 649 - 650 punktów. Tak więc jest to spokojny wóz.
        All Gold Boy

        Komentarz


        • #94
          Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

          Poczekam jeszcze dzień max dwa z nowym Turniejem...
          Jakieś specjalne życzenia co do auta i trasy ?
          A nie podaje czasów z prostej przyczyny, moja konsola poszła się *^&#@% i na razie nie stać mnie na naprawę czy kupno nowej...

          Komentarz


          • #95
            Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

            Ja bym proponowal/prosil o Amuse S2000 na Suzuka :mrgreen: Co wy na to?
            Nie ma szybkich ani wolnych samochodów. Są tylko szybsze lub wolniejsze od innych.

            Komentarz


            • #96
              Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

              A ja bym proponował corvette z A.Morrisona albo Viper Tuned.
              Amuse S2000 jest zaej***ste (dziwiek silnika, przitlak, 7 biegow) ale chwilowo mam go dosyć.
              Miła byłaby też odsłona turnieju: Suki Capuccino i Daytona Oval, wybaczcie te żarty.

              Aaa i jeszcze szczere kondolencje dla prowadzącego turniej z powodu zejścia konsoli. BTW nie mając PS3 w jaki spoósb sprawdzasz czasy tych osób, które nie dają zdjęć? Jest jakiś podgląd rankingów przez http? Kiedyś szukałem ale nie doszukałem...
              All Gold Boy

              Komentarz


              • #97
                Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                jest, tylko po chinsku czy japonsku... trzeba znac na pamiec rozklad samochodow i tras bo taki sam jak w gt5p.
                PS . czekamy na nowa trase. ( s2000 moze byc ale ta trasa... normalnie boje sie suzuki... nie na darmo wycofano ja z kalendarza imprez f1 )

                Komentarz


                • #98
                  Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                  Ranking w zrozumialym jezyku jest tutaj http://db.gtrp.de/gt5p_arcade_times.php?c=60&m=1 do tego wiecej danych i nie 100 a 200 pierwszych miejsc, tylko nie wiem jak dziala aktualizacja, bo moj rekord jest jeszcze stary.

                  Co do nowego turnieju, to S2000 jest OK. CHetnie naucze sie nim jezdzic, bo wlasciwie ne mialem okazji nim smigac (mowa o Amuse oczywiscie)
                  Trasa - byle nie Daytona Speedring

                  Pytanie do tych z kierownica: jak macie ustawione steering assist i force feedback? i macie ustawione amator, pro czy symulacje (w opcjach w grze - nie przed wyscigiem).
                  I jesczze jedno - jak manewrujecie kierownica przed tzw wysepka na daytonie? Tzn szybki skrecacie i o ile stopni?
                  "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                  Komentarz


                  • #99
                    Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                    Szczerze powiedziawszy raczej trzeba unikac szybkich ruchow kierownica przy takich predkosciach. No chyba ze kontrujesz. Raczej staraj sie delikatnie i plynnie naprowadzic samochod tam, gdzie chcesz zeby jechal. Minimum ruchow i wychylenia kierownicy to zazwyczaj najlepsza metoda na dobry czas okrazenia. Z drugiej strony sa kierowcy, ktorzy 'wyczuwaja' przyczepnosc szybkimi ruchami kierownicy (np. Alonso-on czesto skreca kola jeszcze dlugo przed zakretem wykorzystujac podsterownosci a pozniej w dlugich lukach 'szarpie' kierownica' szukajac optymalnej przyczepnosci). Ja nie umiem tak jezdzic - zawsze trace czas jak jestem agresywny.
                    Nie ma szybkich ani wolnych samochodów. Są tylko szybsze lub wolniejsze od innych.

                    Komentarz


                    • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                      Od innego "kierownika" *

                      Steering Assist -> nie pamietam, czy to jest w ustawieniu kontrolera? zobaczę wieczorem, jesli dobrrze kojaże to symulacja wspomagania kierownicy
                      Force feedback mam na minimum (1)
                      Mam też ustawiane Simulation

                      Co do techniki jazdy. Preferuje szybkie, "kanciaste" jeżdzenie, jak najdłużej koła prosto. Generalnie jak najmniej kręcenia, szkoda, że nie ma pomiaru temperatury opon, wtedy można doskonalić ten styl minimalizując przegrzewanie opon.
                      Jak jeżdżę online to wychodzi różnie, ale w czasie "hotlapowiania" do turniejów to najwięcej się uczę techniki. Wtedy opłaca się kręcić spokojnie kołemm bez szarpania, jak przyjdzie kontrować to i tak wiadomo że czas będzie/jest do dupy. Co innego online. W czasie wyscigu na 5 albo więcej okrążeń każda w porę założona kontra daje szanse minimalizacji błędu i wtedy zdarza mi się sporo nerwowych ruchów, czasem też trzeba zareagować szybko na ruchy oponentów, ale generalnie jestem spokojnym driverem. Zauważyłem, że dużo wcześniej zaczynam hamowanie do zakrętu ale często w samym zakręcie mam większą prędkość i lepszy tor niż wielu "rajdowców" holandi albo hiszpanii którzy wielokrotnie w takiej sytuacji jadąc za mną notorycznie zwiedzali mój bagażnik.

                      *) użytkownika kierownicy, przyp. tłum.
                      All Gold Boy

                      Komentarz


                      • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                        Hej Biesiadnik!
                        Moze jakis turniej?
                        Nie ma szybkich ani wolnych samochodów. Są tylko szybsze lub wolniejsze od innych.

                        Komentarz


                        • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                          Wie ktos o co chodzi z tym przedrostkie GTRP_ w nazwach na liscie czasow w rankingu online ? Bo widze, ze jest ich troche na liscie i sa zwykle dosc wysoko...

                          Komentarz


                          • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                            gtrp to niemiecki klan. Swoja droga raczej nie specjlanie umieja jezdzic. Hekru np na naszym ostatnim turnieju jedzie jak ciec. Nie lubie takiego stylu jazdy.

                            Ni wlasnie biesiadnik, co z turniejem?
                            "If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti

                            Komentarz


                            • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                              Dzieki Biesiadnik za ten turniej! Jest dla mnie ważny ze względów osobistych. Ale... zrobiłem kilka okrążeń i nie jest różowo, hehe. Chyba trzeba potrenować. Uwielbiam ten samochód - jest totalnie dziki :mrgreen:
                              Nie ma szybkich ani wolnych samochodów. Są tylko szybsze lub wolniejsze od innych.

                              Komentarz


                              • Re: [Dyskusja] Oficjalny Turniej Nr.1 - GT5P

                                No! Pojeździłem trochę wczoraj i dzisiaj. Ale niedużo.
                                Wczoraj to była M.A.S.A.K.R.A. Pierwsze okrążenie: patrzę na ranking: 967 miejsce! Ależ ten tor jest oblegany tym wozem!
                                Parę okrążeń dalej już wiedziałem czemu. Na oponach s2 to auto daje naprawdę wiele funu.
                                Kiedyś jeździłem nim ale na oponach racing wiec zachowywał się jak przyklejony, wóz wyczynowy jednym słowem. Na oponach s2 zaczyna pokazywać pazurky, co tam, to są czasem gigantyczne pazurzyska. Zastanawia mnie pojawiająca się na 5-tym biegu nadsterowność (podobnie jak mają Hondy NSX JGTC w GT4, zazwyczaj zmniejszałem docisk przedniego skrzydła i jakoś to było), pojawia się w szybkich łukach, np na środku i wyjściu zakrętu Dunlop i na zakręcie 200R. Co prawda daję się ją zniwelować obierając odpowiedni tor jazdy, ale czasem jak za mocno cisne to tor jazdy jaki jest to wiecie sami.
                                Tu link dla lepszej komunikacji:

                                http://en.wikipedia.org/wiki/File:Circuit_Suzuka.png

                                Oglądnąłem replay tego włocha z 1 miejsca i skopiowałem jego pomysł na używanie wyższych biegów. Wydaje się to dziwne, czemu nie korzystać z lepszego przyspieszenia na 2 i trzecim biegu, tylko przejeżdżać zakręt na tej trójce. Po zastosowaniu tego stylu widzę, że łatwiej jest wysterować auto na wyjściu z zakrętu, łatwiej dobrać gaz tak aby tylnie koła nie buksowały. No nic, teraz tylko trening do upadłego i może wejdę do pierwszej setki. Może jeszcze dziś?

                                Aaaa i jeszcze jedno: nie zastanowiło was że tak dużo hiszpanów jest na początku listy wyników? Zazwyczaj jak trafiałem na kogoś z espanii to objeźdzałem go jak małego kazia, a tu proszę, trzeba kapelusze z głów zdjąć.

                                Proszę dzielcie się swoimi przemyśleniami.

                                Edit: Biesiadnik - turniej jest zarąbisty, rasowo stuningowana Honda na Suzuce, wszak ten tor należy do Hondy.
                                All Gold Boy

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X