Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

    Zamieszczone przez Dj Brabus
    Wiesz, 24-godzinne wyścigi w poprzednim Gran Turismo robiło się przez weekend.
    Ja w GT5 24h Le Mans zrobiłem w 2 dni - wziąłem urlop na poniedziałek i wtorek i jazda od rana do wieczora, a we wtorek ok. 15-tej było już po wszystkim. To oczywiście było przed aktualizacją 2.0

    Komentarz


    • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

      ja jechałem miesiąc

      Komentarz


      • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

        Witam.

        18 godzin jazdy z Le Mans 24h i ani jednej kropli deszczu. Spotkał się ktoś że wyścig ten był całkowicie suchy?

        Komentarz


        • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

          U mnie na Le Mans 24h padało jakieś 4 godziny, ale na Nurbie była masakra, lało jakieś 14godzin
          http://www.mygranturismo.net/24822 - garaż

          Zapraszamy chętnych do jazdy online w GT5 do klubu NIGHT RIDERS !

          Komentarz


          • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

            U mnie na Le Mans zaczęło kropić dopiero pod sam koniec wyścigu, ale wilgotność nawet nie zdążyła osiągnąć poziomu do wymiany opon na pośrednie, więc spokojnie dokończyłem na zwykłych

            Komentarz


            • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

              No właśnie w tej chwili mam przejechane 22.5h i nawet kropli deszczu nie było przez co wyścig stał się strasznie monotonny.

              Komentarz


              • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                Na jakich wilgotnościach najlepiej się spisują deszczówki, pośrednie i slicki? Pytam, bo zamierzam przejechać Le Mans 24h i chcę wiedzieć kiedy powinienem zjechać do pitstopu na zmianę rodzaju opon. Ponadto potrzebuję wiedzieć jakie systemy (ABS, TC) są dozwolone w autach LMP1 gdyż cenię sobie realizm.

                Komentarz


                • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                  Co do opon to nie chcę nic mówić bo nie jestem w 100% pewien ale na pewno ktoś zna odpowiedź.

                  Co do dozwolonych systemów:
                  ABS jest zabroniony według FIA 2012 Technical Regulations for Prototype, Art. 12.4
                  Co do TC sprawa jest bardziej skomplikowana. Według Art. 1.10.3 wszelkie automatyczne systemy, które:
                  a) w czasie rzeczywistym monitorują zmienne
                  b) wynik pomiaru systemu jest porównywany z danymi referencyjnymi
                  c) na podstawie pomiarów i porównań system dokonuje korekcji
                  Są zabronione
                  Art. 1.10.4 - systemy trakcji, które operują wyłącznie na silniku są dozwolone.

                  Porównując z GT to raczej powinieneś mieć wszystko na off

                  Komentarz


                  • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                    Do jazdy bez ABSu trzeba się trochę przyzwyczaić. Moim zdaniem trochę przesadzili z siłą hamowania podczas jazdy bez ABSu. Powinno blokować koła przy prawie maksymalnym naciśnięciu pedału hamulca, a niestety w przypadku niektórych samochodów jest już on przed połową, co skutecznie zniechęca do jazdy bez tego systemu. Na przykład takim Ruf'em Yellow Bird nie sposób przejechać dobrego okrążenia z wyłączonym ABSem, ale już Aventadorem jedzie się przyjemnie. Osobiście nie polecam.
                    I may be slow but I'm still ahead of you.
                    Mój kanał Youtube: SasekPL

                    Komentarz


                    • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                      Tak naprawdę to tylko zależy od ustawienia hamulców.

                      Jeśli chodzi o samochody LMP1 to problem prawie w ogóle nie istnieje.

                      Komentarz


                      • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                        Moim zdaniem w którymś z patchów poprawili trochę jazdę bez ABS, ale i tak w niektórych wozach trzeba ustawić balans hamulców na 2 przód 1 tył.

                        No i jeśli ktoś jeździ na DFGT to "zmodować" pedał hamulca - ja włożyłem do środka piłkę od squasha :-)

                        Komentarz


                        • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                          Ja mam ustawione hamulce na 6/4 i jadę bez ABSu i jak hamuję z pełnej szybkości to pedał hamulca wciskam na jakieś 90% ale jak szybkość spadnie poniżej 200 km/h tu ujmuję hamulca do około 50% bo inaczej zaczęło by blokować koła (im wolniej jadę tym auto jest lżejsze i łatwiej o zablokowanie kół)
                          Jeśli chodzi o TC, to wyczytałem na wikipedii specyfikację Audi R10 TDI i napisano że kontrola trakcji jest, więc ja mam włączoną ale jak przestanie padać to wyłączę.

                          Komentarz


                          • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                            Jadę, a właściwie moi trzej bobowie jadą Le Mans 24h w bspec z okazji realnej 80 edycji Le Mans we Francji. Samochód to wymaksowany 908, główny rywal to C60 Hybride, odskoczyłem mu na prawie dwie minuty, później miałem przewagę koło minuty. Obecnie jestem koło 15 godziny i od godziny wspomniany główny rywal głupieje, bo każdy z jego kierowców jest sporo zmęczony (mało paska siły fizycznej) i robi dziką manianę zjeżdżając do pitstopu na zmianę tego kierowcy...zmienia przy okazji nowe opony na kolejne nowe opony i dolewa kilka litrów paliwa...zaciętą walkę szlag trafił, kolo spadł na 3 pozycję, moja przewaga ponad kółko...i stale będzie rosła, bo koleś raczej się nie "odetnie".

                            Chciałem się pobawić i nie wygrać łatwizną ale AI totalnie skopało sprawę. Szkoda że PD tak dało dupy z tymi skryptami. Już nie wspomnę o tym, że czasem chciałbym zjechać tylko po paliwo lub kierowcę, ale nie, jeszcze przy okazji przymusowo muszę zmienić koła!! Ten tryb jest z deka niedorobiony i o ile nie widać tego w krótkich wyścigach za mocno, tak przy wytrzymałościówkach jest tragedia.

                            Komentarz


                            • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                              Właśnie przeszedłem 9-cio godzinny wyścig Tsukuba.
                              Samochód: Pagani Zonda R
                              Przejechałem 545 okrążeń toru, a 2-gi rywal był 25 okrążeń za mną. Co 19 okrążeń musiałem zjeżdżać do pitu, gdyż opony mi się zużywały (najszybciej lewa tylna). Po tym wyścigu skoczyłem z poziomu 35 na 37.
                              Mój kanał YT: http://www.youtube.com/user/Marki432?feature=mhee

                              Komentarz


                              • Re: ENDURANCE (WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE)

                                Gratulacje super emocjonujących zmagań z przeciwnikami oraz wywalczonego z trudem I miejsca

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X