Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Licencje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Re: Licencje

    Zgadzam się z poprzednimi opiniami, w porównaniu do GT4 licencje w kolejnej części są śmiesznie proste. 60 złotek w 2 dni troszku mnie rozczarowało tak samo jak i eventy specjalne tez nie są zbyt wymagające. Czekam na jazdę bolidem Red Bulla możne tam będzie trudniej.
    gtplanet | InsideSimRacing | NENGUN

    Komentarz


    • #47
      Re: Licencje

      Kiedyś w GT (inne cześci niż 5) jak się licenzje wyzłociło to się było gościem na dzielnicy, a teraz? Phi!
      S na złoto prawie że w pierwszym podejściu
      All Gold Boy

      Komentarz


      • #48
        Re: Licencje

        Jestem przy iB (jeszcze nie zacząłem, dzisiaj sobie zrobię) i mam same słota i 3 srebra. Jak dla mnie koszmarem jest slalom Cooperem. Rzeczywiście te licencje są 100 razy prostsze niż w poprzednich częściach. Grając na padzie w GT4 robienie brązu w S nie było łatwe, a sreber miałem tam z 2. Teraz upraszczają zadania, żeby platynę łatwo zdobyć. Ale mimo to czegoś tu nie rozumiem: po co ułatwiają licencje, skoro żeby zdobyć platynę trzeba zdobyć złoto we wszystkich innych rzeczach (Vettel) oraz wbić 40 poz. w A-spec i B-spec (no i kierowca na 30)? Skoro reszta wyzwań jest taka trudna, to po kiego grzyba to ułatwili?

        EDIT: Już prawie wszystko do Ib-5 zrobione na złoto, srebrny został tylko wyścig Ferrari 512BB kontra inne staruchy (ciągle mam problem z wyprzedzeniem tego 1. )

        Komentarz


        • #49
          Re: Licencje

          Zamieszczone przez wojtek2295
          Jak dla mnie koszmarem jest slalom Cooperem.
          Bez przesady ,tu akurat trzeba się rozpędzić dobrze na starcie (nie palić lacza ) i slalom tak "średnio" szeroko brać :wink: i masz złotko. Osobiście przyznaje że licencja "B" była dla mnie o wiele trudniejsza od "A". Szczególnie etap B-5 ,przejechanie peugotem tego łuku w mniej niż 18.9 największe zdenerwowanie osiągnołem jak wykręciłem 18.902 .. WTF!! ale wkońcu za 30 podejściem dało rade. dzisiaj zabieram się za "IC"

          Komentarz


          • #50
            Re: Licencje

            Teraz już wiem, że łatwy, bo najpierw na złotko zrobiłem slalom FT-86 i dopiero wtedy ogarnąłem technikę jazdy. Wróciłem do Coopera i za 1. podejściem złotko
            To z Peugeotem było najbardziej wnerwiające

            Komentarz


            • #51
              Re: Licencje

              Zamieszczone przez wojtek2295
              Teraz już wiem, że łatwy, bo najpierw na złotko zrobiłem slalom FT-86 i dopiero wtedy ogarnąłem technikę jazdy. Wróciłem do Coopera i za 1. podejściem złotko
              To z Peugeotem było najbardziej wnerwiające
              Ja Peugeota zrobiłem za 4 razem, najwięcej problemów (nie wiem dlaczego) sprawiła mi jazda SILVIĄ na Deep Forest. Krótki odcinek trasy, ale chyba dopiero za 10 razem przeszedłem... Super Licka niemal cała za pierwszym podejściem.
              I may be slow but I'm still ahead of you.
              Mój kanał Youtube: SasekPL

              Komentarz


              • #52
                Re: Licencje

                Rzeczywiscie latwiej jest zrobic licencje na kierownicy niz na padzie?

                Komentarz


                • #53
                  Re: Licencje

                  Czy ja Wiem wszystkie Zrobiłem Na Padzie Nie Które były trudne, ale nie aż Tak żeby ich nie przejść. Wystarczy Posiedzieć trochę nad nimi i będą Złota
                  A-Spec - 35lvl
                  B-Spec - 35lvl

                  License Test: 60 Gold
                  Kontroler: Pad SIXAXIS

                  Login PSN - Andrzej_87
                  My Photo Mode

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: Licencje

                    Ja zrobiłem większość na padzie, dopiero ostatnio poprawiłem wszystkie na złoto. W dwa dni można uporać się ze wszystkimi, pod warunkiem że z kierownicą masz jakiekolwiek obycie

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: Licencje

                      Z padem tez nie jest wcale tak trudno, meczysz jakas licencje prawie 4 godziny a po zrobieniu jej myslisz sobie "k***a a takie proste to bylo"

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: Licencje

                        Nawet jeżeli na padzie czasami jest łatwiej, to już nigdy do niego nie wrócę... chyba że kierownica się rozwali. Wrażenia z jazdy bezcenne, po 30 okrążeniach w Nascarze zaczynam żałować, że nie chodzę na siłownię :-)

                        Ogólnie tam, gdzie potrzebna jest precyzja, lepsze czasy robi się na kierownicy. Pad pozwala natomiast błyskawicznie skręcić koła co jest pożądane, jeżeli zużycie opon nie gra roli. Na kierownicy można o wiele dłużej przejechać na jednym komplecie.

                        Komentarz


                        • #57
                          Re: Licencje

                          A zrobił ktoś to "nowe" B10 tą białą hondą? Bo ni cholery nie mogę tego ugryźć. Przed patchem grałem i byłem 4 i odpuściłem, teraz najlepsza pozycja jaką osiągam to 5.

                          Komentarz


                          • #58
                            Re: Licencje

                            Dla mnie przyspieszanie i hamowanie GT-Rem Spec V to jakis istny horror. Robiłem to chyba ze 100 razy i nie moge przejsć..
                            NO VTEC-NO FUN

                            Komentarz


                            • #59
                              Re: Licencje

                              Mi tam za pierwszym razem brakowało 0.085 do złota, potem dałem ABS na 10 i wpadło za pierwszym razem

                              Komentarz


                              • #60
                                Re: Licencje

                                Dzięki za wskazówkę! :wink:
                                NO VTEC-NO FUN

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X