Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Premium Cars i Standard Cars

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Re: Premium Cars i Standard Cars

    Gran Turismo 5 - Red Bull X1 Prototype.
    Widzieliście już to cudo na gtplanet?: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s ... ed-wspecs/
    Osiągi:
    * Engine: gas turbine, 1483bhp @ 15,000RPM, 527lb ft @ 12,000RPM
    * Transmission: continuously variable, rear-wheel drive
    * Top Speed: 249mph
    * Weight: 545kg
    * Length/Width/Height: 4750/2180/980mm
    * Suzuka Lap Time: 1:11.540 (compare with Vettel’s 2009 F1 lap time of 1:30.833)
    * Special Features: enclosed wheels, “fan element” to increase low and medium-speed downforce (much like a vacuum cleaner)

    Sam Adrian Newey zaprojektował ten pojazd. Jest po prostu piękny. Szczerze to jestem nawet za tym, aby bolidy F1 wyglądały podobnie. Chyba właśnie poznaliśmy najszybszy samochód w GT5. Może nie osiągnie największej prędkości bo docisk aerodynamiczny mu na to nie pozwoli, ale w ogólnej konfrontacji nie będzie miał równych.
    I may be slow but I'm still ahead of you.
    Mój kanał Youtube: SasekPL

    Komentarz


    • #47
      Re: Premium Cars i Standard Cars

      Czyli polaczenie F1 z LMP z dwukrotnie mocniejszym silnikiem

      O i "odkurzacz" bedzie miec :mrgreen:

      Komentarz


      • #48
        Re: Premium Cars i Standard Cars

        Pobije w prędkości Bugatti Veyrona to będzie dobrze.

        Komentarz


        • #49
          Re: Premium Cars i Standard Cars

          Pobije to malo powiedziane. Pobije, zabierze, zostawi samego w piaskownicy i wysmieje...

          Komentarz


          • #50
            Re: Premium Cars i Standard Cars

            No dokładnie. To będzie tak popierdzielać, że masakara . Szkoda że nie mam PS3, przejechał bym się takim cackiem .
            1+1=10

            Komentarz


            • #51
              Re: Premium Cars i Standard Cars

              według mnie powinno być ok. 700 samochodów i większość w wersji premium, sporo tych najlepszych jest standardowa, choćby Countach, nie ma young timerów np. M3 E30, Mercedes 190E no i Volkswagenów, najważniejsze że do premium należą M5 E60 2008 i SLS, mi to wystarczy, aha no i ostatnia prosta na nurburgring'u o zachodzie słońca przy 300km/h na zegarze wtedy życie ma sens

              Komentarz


              • #52
                Re: Premium Cars i Standard Cars

                Orientujecie się,czy w standard cars będą miały HEAD TRACKING mimo że nie będą miały kokpitu??? czyli na samych zegarach też będzie dzialać? Albo na widoku samochodu?
                OGE-1 INA AM EIN OT 2 SAN KAJ 3 HCIKAT

                Komentarz


                • #53
                  Re: Premium Cars i Standard Cars

                  Zamieszczone przez cobajerol
                  Orientujecie się,czy w standard cars będą miały HEAD TRACKING mimo że nie będą miały kokpitu??? czyli na samych zegarach też będzie dzialać? Albo na widoku samochodu?
                  Headtracking to jest widok z pierwszej osoby czyli z kokpitu. Czyli standard cars, które nie mają kokpitu nie będą miały opcji widoku headtracking. Standardy będą miały prawdopodobnie standardowy widok z tyłu pojazdu, sprzed maski (to z zegarami) i z nad maski (prezentowane w filmikach na yt).

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: Premium Cars i Standard Cars

                    Eeee mi się wydaje że śledzenie będzie na wszystkich autach tyle że na standardach właśnie z poziomu zderzaka etc. :wink:

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: Premium Cars i Standard Cars

                      O czym wy mówicie, przecież nawet auta standardowe będą miały widok z kokpitu

                      "Polyphony Digital postanowiło uciąć wszystkie domysły i plotki na temat nowego GT. Jak się okazuje widok z kokpitu będą posiadały wszystkie samochody, które znajdą się w grze. Nie oznacza to jednak, że nie będzie różnic miedzy zwykłymi autami, a tymi oznaczonymi, jako specjalne. W specjalnych samochodach, czyli około 200 modelach kokpit będzie wykonany z najwyższą starannością i szczegółowością. Pozostałe 800 samochodów będzie posiadać widok z wnętrza, ale wykonany na znacznie słabszym poziomie. Dzięki temu fani symulacji będą mogli się cieszyć jazdą z wnętrza każdego samochodu."

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: Premium Cars i Standard Cars

                        Zamieszczone przez krzychu_83
                        O czym wy mówicie, przecież nawet auta standardowe będą miały widok z kokpitu

                        "Polyphony Digital postanowiło uciąć wszystkie domysły i plotki na temat nowego GT. Jak się okazuje widok z kokpitu będą posiadały wszystkie samochody, które znajdą się w grze. Nie oznacza to jednak, że nie będzie różnic miedzy zwykłymi autami, a tymi oznaczonymi, jako specjalne. W specjalnych samochodach, czyli około 200 modelach kokpit będzie wykonany z najwyższą starannością i szczegółowością. Pozostałe 800 samochodów będzie posiadać widok z wnętrza, ale wykonany na znacznie słabszym poziomie. Dzięki temu fani symulacji będą mogli się cieszyć jazdą z wnętrza każdego samochodu."
                        W sumie dość stary news, ALE... są filmiki na internecie, z których można wysnuć (mocno niepewny, ale jednak) wniosek, że nawet Standardy będą miały kokpity...

                        Komentarz


                        • #57
                          Re: Premium Cars i Standard Cars

                          Nie będzie HEADTRACKING w samochodach STANDARD. Będzie tylko w PREMIUM i tylko w widoku z kokpitu. STANDARDowe nie będą miały widoku z kokpitu i koniec "."

                          Macie jakieś newsy chyba z 2008 roku. Obecnie wszem i wobec wiadomo, że STANDARDy nie mają widoku z kokpitu. Mamy 222 Premium i ileś tam Standard wozów. Razem ponad 1030.
                          I may be slow but I'm still ahead of you.
                          Mój kanał Youtube: SasekPL

                          Komentarz


                          • #58
                            Re: Premium Cars i Standard Cars

                            O czym wy mówicie, przecież nawet auta standardowe będą miały widok z kokpitu

                            [quote:6fo7fb6w]"Polyphony Digital postanowiło uciąć wszystkie domysły i plotki na temat nowego GT. Jak się okazuje widok z kokpitu będą posiadały wszystkie samochody, które znajdą się w grze. Nie oznacza to jednak, że nie będzie różnic miedzy zwykłymi autami, a tymi oznaczonymi, jako specjalne. W specjalnych samochodach, czyli około 200 modelach kokpit będzie wykonany z najwyższą starannością i szczegółowością. Pozostałe 800 samochodów będzie posiadać widok z wnętrza, ale wykonany na znacznie słabszym poziomie. Dzięki temu fani symulacji będą mogli się cieszyć jazdą z wnętrza każdego samochodu."
                            W sumie dość stary news, ALE... są filmiki na internecie, z których można wysnuć (mocno niepewny, ale jednak) wniosek, że nawet Standardy będą miały kokpity...[/quote:6fo7fb6w]

                            Prawdę mówiąc to troche lanie wody na temat kokpitu. Czy będzie czy nie będzie...najważniejsza (przynajmniej dla mnie) jest grywalność i jakiś sens
                            Jestem graczem z paroletnim doświadczeniem i na przestrzeni tych paru lat to co się dzieje na rynku to jakiś dramat, gra marketingowa i wszelkiego typu manipulacja klientem. Był zwykły Need For Speed z paroma samochodami, z jakimiś płaskimi wnętrzami i człowiek cieszył się życiem przez parę lat na 15 calowym CRT. Dzisiaj wszystkie gry, które wychodzą stają się jałowe, a klient coraz bardziej wymagający. A jest się czego czepiać, bo albo to nadmiar wstawek filmowych i tak rozbudowana fabuła, że nie starczyło ochoty na rozbudowany silnik jazdy. Albo wręcz przeciwnie, bardzo płaska fabuła a jazda tak rozbudowana, że aż nudna, co miało miejsce w konkurencji na X-Boxa. I tam też było do dyspozycji od groma samochodów od oldtimerów takich jak shelby gt500 po nówki typu highend m5 czy veyron. I miały one wnętrza, tylko jaka była z nich do końca frajda? żadna. Gra nudna nadal, ponieważ czy to się prowadziło z bumpera, hooda czy interiora...gra nadal była nudna. Tutaj kłócimy się o coś podobnego, tylko że tutaj tylko parę osób otarło się o prawdziwy problem jakim jest ilość samochodów, o której powstawały legendy, że pojeździmy sobie weterenami PRL'u. Przeszło 1000 samochodów. Ktoś tutaj wspomniał, że co z tego skoro jednego modelu jest 15 odmian, przy czym takich jest parę na liście. Brawo, dokładnie o to chodzi. To jest właśnie typowy marketingowy chwyt i boję się, że stanie się to samo co dzieje się z resztą gier, czyli napchać grę tyloma pierdołami i plotami, bo znajdzie się na to klient. Ktoś tu wspomniał, że nie ma nic przeciwko płatnemu DLC. Pewnie, ja też nie mam, ale znamy obecny rynek motoryzacyjny, mamy swoje wymagania, a ja traktuję DlC jako aktualizację, a nie jako łechtanie klienta tym, czego nie było w wersji podstawowej (przykłąd Medal of Honor Tier 1( i znany wszystkim problem krótkiej kariery i "bo to było", a tu nagle pojawia się "DLC", parę dni po premierze. To jest nabijanie ludzi w butelkę i wykorzystanie oczekiwań gracza. Ilu z nas czeka na wydanie gry polując na cenę ~185 pln, a ilui z nas czeka na jakieś pierwsze recenzje ze strony ludzi takich jak my? :wink: Tak więc dla mnie ten cały bajer z kokpitem to jakaś kropla w morzu i zwisa mi to, czy będę jechać r8 z kokpitem czy bez, fajnie jak z ale przeciez toi nie jest konieczność, wymagania mam w innym miejscu i nie oczekuję na jakieś DLC z tym czego nie ma teraz, bo wiemy o tym my tak samo jak twórcy, tylko za klarownym DLC, który spotka się z prawdziwymi wymaganiami klienta.

                            Moja obawa jest taka, że z GT5 stanie się to co się dzieje obecnie na rynku. Ilość samochodów wcale nie określa jakości gry i trochę boję się tego caaałegoo halo na temat tysiąca, bo wcale to nie wróży niczego dobrego, szczególnie, że proces produkcji trochę trwał. To nie tak wcale dużo, a jeżeli nie ma możliwości "grzebania w silniuku", sprawia tylko, że gra może stać się po prostu...denna. Nie chcę porónywać tego z konkurencją ponownie, ale na początku oczywiście olewałem tuning zewnętrzny tylko chciałem wycisnąć jak najlepsze nagrody, a kiedy jeżdżenie w koło macieju było nudne po pierwszym wyściugu po tygodniu, to takie bawienie się i wymienianie się designem na giełdzie, albo co mogło być piękniejszego jak dodanie do starego trupa turbo i usłyszeć go w wyścigu?

                            Komentarz


                            • #59
                              Re: Premium Cars i Standard Cars

                              Zamieszczone przez KUBAN
                              Ale się rozpisałeś .
                              Za to Ty nie popisałeś się niczym.
                              Rozpisując się, podsumował wszystko co do tej pory rozważyliśmy. Gz..

                              Komentarz


                              • #60
                                Re: Premium Cars i Standard Cars

                                Jak dla mnie to trochę kpina, najpierw miał być widok ze środka dla wszystkich aut a teraz go nie ma. Ma ktoś jakieś oficjalne info potwierdzające że mój ulubiony,ukochany i jedyny widok dla symulacji z prawdziwego zdarzenia czyli kamera z moich oczu lub jak kto woli zza "dechy" w środku pięknego sportowego auta będzie tylko dla "wybranych" zadowolę się linkiem i w razie złych wieści w barku znajdzie się coś co pomoże w żałobie :wink:

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X