Wiem, że screeny po "tuningu", jednak były jakieś dyskusje, że w pełnej wersji samochody mają mieć jeszcze więcej polygonów, jakieś 250.000 czyli o 50.000 więcej? nie wiem na ile to prawda, i czy PS tyle pociągnie
na gtplanet nowe foty toyoty ft-86. popatrzcie na fote 3 od gory i 1 od prawej..po prawej stronie samochodu, woda? chyba tak narazie marnie wygląda :mrgreen:
A pamiętacie jak mówili że PS3 nie wyciągnie modelu samochody z 200.000 poligonów ? A będziemy mieć ich 16 lub więcej na torze. Ach, nie doceniało się kiedyś mocy pleja
BTW. Ten nowy concept od toyoty całkiem, całkiem
There will be 400,000 polygons per car, 100 times more than were present on GT4. GT4 had 4,000 polygons per car. You can customize and tune the cars, too.
No i znowu nas laskocza
W skrocie, jak sie komus nie chce czytac:
GT5 pojawi sie w marcu w Japoni. Reszta swiata - jeszcze niewiadomo.
Bedzie okolo 1000 aut - wszystkie na dysku. Do sciagnia na razie nie bedzie nic, ale potem powstanie jakas baza aut, ktore chcieliby zobaczyc gracze wGT5.
Auta maja miec 400000 poligonow (osobiscie nie wiem po co az tyle, ale dobra).
5 lat czekania na GT5 to nie jest ponic tak dlugo, bo GT4 bylo mniej wiecej tez tyle czasu tworzone. Ale na GT6 z pewnoscia nie bedziemy musieli czekac (a bedzie na pewno).
70 tras (niesprecyzowanych), bedzie duzo ulatwien w czasie wyscogow, ale pom ich wylaczeniu, nawet kierowca F1 bedzie mogl miec problemy z dobrym przejazdem.
Czesc aut i tras z NASCAR rowniez wsadzono do gt. Forza3 pod wieloa wzgledami bardzo podobna jest do GT5, ale w wielu jest tez zupelnie inna.
Nie ma konkretnych planow na material, ktory bedzie mozna sciagnac dla GT.
Stworzenie GT5 kosztowalo okolo 60 milionow dolarow.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
Ta gra powoli robi sie nie do ogarniecia obawiem sie ze bedzie ciezko z niej wszystko wykorzystac zeby nic z tego nie stracic.
Uszkodzenia fajnie ze sa po filmie z ferrari widac jednak ze nie jest to za realne, ale jak by bylo realnie to po takiej bombie bysmy dalej nie pojechali trzeba znalezdz zloty srodek zeby gra sprawiala przyjemnosc a nie irytowala i nie wybaczala blędów.
wedlug tego co mowil Kazunori uszkodzenia maja byc lepsze. podobno ma byc tez edytor tras..ciezko cos powiedziec na ten temat, ciekawe jak to bedzie wygladalo, moze polyphony zrobi jakis konkurs na najlepsza trase ktora pozniej znajdzie sie w gt 6 :mrgreen: co do gt 6 Kazunori mowil ze bedzie, mysle ze nie bedzie trzeba dlugo czekac na szostke bo bedzie sie opierala na gt5 a gt5 jak wiadomo jest zrobione od podstaw i dlatego czekamy na nią tak dlugo. mysle ze bedzie jeszcze w grze pare niespodzianek o ktorych jeszcze sie nie mowi. zobaczymy :mrgreen:
Komentarz