Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #91
    Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

    Chodzi mi o ranking graczy, nie o tabelę Weekly Race Series :wink:

    Komentarz


    • #92
      Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

      Pytanko... czy tylko ja nie mogę kupić używki Evo V RS? Bo VI RS to bez problemu...

      Komentarz


      • #93
        Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

        Musisz zagladac co 10dni konsolowych do uzywanych Mitsubshi. Powinien sie pojawic. Najlepiej wchodz i wychodz z jakiegos wyscigu nawet w nim nie startujac. Dni mina, a lista uzywanych samochodow u dealerow znow sie odswiezy.

        Komentarz


        • #94
          Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

          Robiłem tak... przeszło mi już 20 dni i nadal nic 0o będę próbował dalej...

          Komentarz


          • #95
            Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

            A nie lepiej ustalać do eventu samochody, które bez problemu dostaniemy w salonie (Line-up lub Used Cars), albo zdobędziemy w wyścigu? Nie każdemu będzie się chciało tak polować i nie każdy może mieć szczęście napotkać ten wóz.

            Komentarz


            • #96
              Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

              Jezeli jest az taki problem z upolowaniem najlepszego Lancera, zmieniam samochod. Dotychczasowe wyniki sa nieaktualne. Przepraszam za niedogodnosci.

              Samochod to Subaru Impreza Coupe WRX-R STi Version VI '99


              Odnosnie aktualnego eventu:
              Przypominam, ze nie ma zadnego scinania zakretow, szykan, odbijania sie od widocznych i niewidocznych obiektow lub pomagania sobie w jakikolwiek inny sposob niefair. Wszelkie podstawowe nakazy i zakazy obowiazuja was przez caly czas trwania turnieju. Regulamin jest dostepny dla kazdego w temacie [Turniej]. Jesli uwazasz, ze Twoje okrazenie w jakims momencie wykracza poza regulamin, nie wysylaj go do mnie. Zrob kolejne okrazenie.

              Komentarz


              • #97
                Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                Kurcze, a już się cieszyłem, ze mam 1sze miejsce nic popróbuję jeszcze ale to był raczej max na co mnie stać jeżdząc 2ma kołami po torze :mrgreen:

                Komentarz


                • #98
                  Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                  DevilZ, jak dotąd, w większości eventów nic nie było wiadomo aż do samego końca. Ostatnio uczestnicy dodają swoje najlepsze czasy nawet na ostatnią chwilę. Zdarzało mi się też w innych turniejach zajmować drugie miejsce lub nawet prowadzić, a tu nagle na koniec JISAW i thooorn mnie przebijali :wink: Można powiedzieć, że się przyzwyczaiłem :mrgreen: Są po prostu lepsi.

                  Będę się musiał wziąć wreszcie do roboty i pojeździć dłużej. Obecny czas to tylko początkowy, na rozruch. Ale po prawdzie, to znowu coś mi gorzej zaczęło iść. Najpierw New Beetle, teraz WRS.

                  Komentarz


                  • #99
                    Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                    Powiem szczerze, że forum śledzę od dawna... bardzo dawna... i spodziewałem się tego, że spadnę o przynajmniej 2 pozycje... :mrgreen:

                    Komentarz


                    • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                      No to ja spróbuję jeszcze przebić czas thooorna


                      Będzie ciężko, ale próbujemy x)

                      Komentarz


                      • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                        Yo chopy ja dzisiaj dopiero zaczynam jeździć a dokładnie wsiadam za jakieś 30min :wink:

                        Widzę że thooorn jak zwykle wam dupska łoi :mrgreen:
                        Nie dawajcie się tak objeżdżać :wink:


                        Komentarz


                        • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                          Zeby tam loi od razu. Przejechalem dwa kolka zapoznawcze. Samochod calkiem przyjemnie sie prowadzi. Bedzie mozna powalczyc. Niestety, na pomiarowym kolku uderzylem w sciane przy wyjsciu na dluga prosta. Stracilem jakies 10-15kmh. Dlatego wiem, ze mozna jeszcze sporo szybciej pojechac.



                          Mala wskazowka dla innych a propos wyscigowej jazdy. Nie skupiajcie sie na wysokiej predkosci w zakrecie. Starajcie sie poprawic predkosc wyjsciowa. Obrac tak linie, by moc jak najszybciej prostowac kola i przyspieszac. Samochod najefektywniej przyspiesza na prostych kolach, dlatego ograniczajcie ruchy kierownica do minimum. Nie skrecajcie za kazdym razem maksymalnym katem. Powoduje to czesto posterownosc i slabsza predkosc na wyjsciu.

                          http://www.youtube.com/watch?v=cY8Aov3dJj8

                          Przypatrzcie sie na moje ruchy kierownica w pierwszym luku. Wrecz znikome, pulsacyjne kierowanie, by stracic jak najmniej z przyspieszenia. Innym przykladem jest luk po tunelu. Szerzej na poczatku, zaciesniajac promien, wychodze szybciej na prosta.

                          http://www.youtube.com/watch?v=RYwDsJ-IVJM

                          Pierwszy nawrot na Deep Forest jest najlepszym przykladem tego typu jazdy. Nie przejezdzasz go mozolnie, od linijki, jak po cyrklu zewnetrzna-wewnetrzna-zewnetrzna, tylko skupiasz sie na predkosci wyjsciowej. Zobaczcie, ze praktycznie od polowy zakretu mialem juz prawie prosta droge przez pozny szczyt i na zewnetrzna tarke. Czas? 0,5-1s na jednym zakrecie w porownaniu do "zwyklej" jazdy.


                          Oczywiscie nie mozna stosowac takiej techniki do kazdego zakretu. Inne trzeba po prostu przejechac jak najprostrza linia i jak najszybciej. Ale znajduje sie na Trial Mountain pare takich kluczowych zakretow, na ktorych mozna wiele zyskac lub stracic. Jesli nie tak, pojedz inaczej, zwolnij troche, wyjdz szerzej, a moze ciasniej, by przygotowac sie juz do nastepnego zakretu.

                          Komentarz


                          • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                            Właśnie dobrze o tym wiem, tylko jednak idzie mi dalej tak sobie, dziś spróbuję jeszcze raz

                            Komentarz


                            • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                              Chyba jednak w tej rundzie też sporo stracę

                              Edit: A może jednak nie

                              Komentarz


                              • Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)

                                Moje najlepsze czasy w sektorach to 19.4xx - 48.5xx - 1:15.5xx. Moze jeszcze z 0,1-0,2s byloby do urwania, ale nic wiecej. Gdy w pierwszym sektorze mialem czas gorszy niz 19.8, okrazenie automatycznie szlo na straty.

                                Co do tej predkosci max, dziwi mnie to. Ja 210 przekraczalem jedynie walac w sciane na nawrocie. Ty juz pod gore masz 198-199, podczas gdy ja mialem 190-192. Zawieszenie nie bylo twarde, wiec samochod nie mogl podskakiwac na nierownosciach, a przez to zyskiwac na predkosci. Z zakretu wyszedles wolniej niz ja o pare kmh. Tylko Ty osiagnales tak wysoka predkosc max.

                                Jisaw, przyznaj sie :wink:


                                Moje okrazenia wygladaly tak:
                                Predkosci dotycza szczytu zakretu, nie predkosci wejscia. Zmiana biegow przy 7500-7700.

                                Poczatek 5th gear i okolice 200kmh. Zhamowac do 180, pierwsza tarka jest szeroka, mozna po niej przejechac, co ulatwia dalsza jazde, redukcja do 4th na wysokich obrotach i drugi szczyt. Nie ciac za mocno, bo podbija i mozna nie zdazyc sie ustawic. Puscic gaz i 160kmh szeroki luk. Trzeba sie dobrze do niego ustawic, dlatego jest tak wazne nie ciecie drugiego luku. Przed pierwszym tunelem mialem troche problemow z odnalezieniem odpowiedniego punktu hamowania. 3rd gear i wchodzimy ciasno jakies 90kmh. Po wewnetrznej jest waska, wysoka tarka. Mozna ja troche wykorzystac, jadac po niej po wewnetrznej stronie. Nieco ulatwia sprawe i nie traci sie tak trakcji. Wyjscie z zakretu i pierwszy sektor.

                                Caly czas 3rd. 90tke pokonujemy jakies 85-90kmh. Caly czas 3rd gear. Nie oplaca sie wrzucac 4th, bo strata ze zmiany biegu jest taka sama, jak krecenie 3rd na czerwone pole. Predkosc 137-139kmh i dwa luki. Pierwszy po tarce 105-110kmh, nie wychodzimy za szeroko, max do srodka toru i juz w tunelu ustawiamy sie do drugiego. Tu po zoltych pasach ok 115kmh. Wychodzac z zakretu 4th gear i przy scianie mamy 133-136kmh. Prosta, drugi sektor.

                                Pod gore 190-192. Hamowanie przy okolo 200-204kmh do nawrotu. Nawrot mozna sprobowac technika wolniejszego i szerszego wejscia, a prostrzego, szybszego wyjscia. Okolo 90paru kmh. Tuz po wyjsciu 4th i pod gore. Szykana. Przy drugim szczycie 155kmh i hamowanie z redukcja. Po tarce 90-95. Trzeci sektor.

                                Zanim bedziemy zjezdzac z gory, juz 4th i zjazd. Ostatni wazny zakret. Hamowanie do 3rd i 90kmh. Tuz po zejsciu z tarki juz 4th i prosta. Trzymamy 4th i po tarkach po 170kmh. Druga nie atakowac zbyt mocno, bo mozna poleciec. Przyspieszamy i na mecie ok 190kmh. Czas 1:40.3-.8

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X