Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
Musisz zagladac co 10dni konsolowych do uzywanych Mitsubshi. Powinien sie pojawic. Najlepiej wchodz i wychodz z jakiegos wyscigu nawet w nim nie startujac. Dni mina, a lista uzywanych samochodow u dealerow znow sie odswiezy.
Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
A nie lepiej ustalać do eventu samochody, które bez problemu dostaniemy w salonie (Line-up lub Used Cars), albo zdobędziemy w wyścigu? Nie każdemu będzie się chciało tak polować i nie każdy może mieć szczęście napotkać ten wóz.
Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
Jezeli jest az taki problem z upolowaniem najlepszego Lancera, zmieniam samochod. Dotychczasowe wyniki sa nieaktualne. Przepraszam za niedogodnosci.
Samochod to Subaru Impreza Coupe WRX-R STi Version VI '99
Odnosnie aktualnego eventu:
Przypominam, ze nie ma zadnego scinania zakretow, szykan, odbijania sie od widocznych i niewidocznych obiektow lub pomagania sobie w jakikolwiek inny sposob niefair. Wszelkie podstawowe nakazy i zakazy obowiazuja was przez caly czas trwania turnieju. Regulamin jest dostepny dla kazdego w temacie [Turniej]. Jesli uwazasz, ze Twoje okrazenie w jakims momencie wykracza poza regulamin, nie wysylaj go do mnie. Zrob kolejne okrazenie.
Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
DevilZ, jak dotąd, w większości eventów nic nie było wiadomo aż do samego końca. Ostatnio uczestnicy dodają swoje najlepsze czasy nawet na ostatnią chwilę. Zdarzało mi się też w innych turniejach zajmować drugie miejsce lub nawet prowadzić, a tu nagle na koniec JISAW i thooorn mnie przebijali :wink: Można powiedzieć, że się przyzwyczaiłem :mrgreen: Są po prostu lepsi.
Będę się musiał wziąć wreszcie do roboty i pojeździć dłużej. Obecny czas to tylko początkowy, na rozruch. Ale po prawdzie, to znowu coś mi gorzej zaczęło iść. Najpierw New Beetle, teraz WRS.
Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
Zeby tam loi od razu. Przejechalem dwa kolka zapoznawcze. Samochod calkiem przyjemnie sie prowadzi. Bedzie mozna powalczyc. Niestety, na pomiarowym kolku uderzylem w sciane przy wyjsciu na dluga prosta. Stracilem jakies 10-15kmh. Dlatego wiem, ze mozna jeszcze sporo szybciej pojechac.
Mala wskazowka dla innych a propos wyscigowej jazdy. Nie skupiajcie sie na wysokiej predkosci w zakrecie. Starajcie sie poprawic predkosc wyjsciowa. Obrac tak linie, by moc jak najszybciej prostowac kola i przyspieszac. Samochod najefektywniej przyspiesza na prostych kolach, dlatego ograniczajcie ruchy kierownica do minimum. Nie skrecajcie za kazdym razem maksymalnym katem. Powoduje to czesto posterownosc i slabsza predkosc na wyjsciu.
Przypatrzcie sie na moje ruchy kierownica w pierwszym luku. Wrecz znikome, pulsacyjne kierowanie, by stracic jak najmniej z przyspieszenia. Innym przykladem jest luk po tunelu. Szerzej na poczatku, zaciesniajac promien, wychodze szybciej na prosta.
Pierwszy nawrot na Deep Forest jest najlepszym przykladem tego typu jazdy. Nie przejezdzasz go mozolnie, od linijki, jak po cyrklu zewnetrzna-wewnetrzna-zewnetrzna, tylko skupiasz sie na predkosci wyjsciowej. Zobaczcie, ze praktycznie od polowy zakretu mialem juz prawie prosta droge przez pozny szczyt i na zewnetrzna tarke. Czas? 0,5-1s na jednym zakrecie w porownaniu do "zwyklej" jazdy.
Oczywiscie nie mozna stosowac takiej techniki do kazdego zakretu. Inne trzeba po prostu przejechac jak najprostrza linia i jak najszybciej. Ale znajduje sie na Trial Mountain pare takich kluczowych zakretow, na ktorych mozna wiele zyskac lub stracic. Jesli nie tak, pojedz inaczej, zwolnij troche, wyjdz szerzej, a moze ciasniej, by przygotowac sie juz do nastepnego zakretu.
Re: [Dyskusja] Gran Turismo 2 Weekly Race Series (GT2WRS)
Moje najlepsze czasy w sektorach to 19.4xx - 48.5xx - 1:15.5xx. Moze jeszcze z 0,1-0,2s byloby do urwania, ale nic wiecej. Gdy w pierwszym sektorze mialem czas gorszy niz 19.8, okrazenie automatycznie szlo na straty.
Co do tej predkosci max, dziwi mnie to. Ja 210 przekraczalem jedynie walac w sciane na nawrocie. Ty juz pod gore masz 198-199, podczas gdy ja mialem 190-192. Zawieszenie nie bylo twarde, wiec samochod nie mogl podskakiwac na nierownosciach, a przez to zyskiwac na predkosci. Z zakretu wyszedles wolniej niz ja o pare kmh. Tylko Ty osiagnales tak wysoka predkosc max.
Jisaw, przyznaj sie :wink:
Moje okrazenia wygladaly tak:
Predkosci dotycza szczytu zakretu, nie predkosci wejscia. Zmiana biegow przy 7500-7700.
Poczatek 5th gear i okolice 200kmh. Zhamowac do 180, pierwsza tarka jest szeroka, mozna po niej przejechac, co ulatwia dalsza jazde, redukcja do 4th na wysokich obrotach i drugi szczyt. Nie ciac za mocno, bo podbija i mozna nie zdazyc sie ustawic. Puscic gaz i 160kmh szeroki luk. Trzeba sie dobrze do niego ustawic, dlatego jest tak wazne nie ciecie drugiego luku. Przed pierwszym tunelem mialem troche problemow z odnalezieniem odpowiedniego punktu hamowania. 3rd gear i wchodzimy ciasno jakies 90kmh. Po wewnetrznej jest waska, wysoka tarka. Mozna ja troche wykorzystac, jadac po niej po wewnetrznej stronie. Nieco ulatwia sprawe i nie traci sie tak trakcji. Wyjscie z zakretu i pierwszy sektor.
Caly czas 3rd. 90tke pokonujemy jakies 85-90kmh. Caly czas 3rd gear. Nie oplaca sie wrzucac 4th, bo strata ze zmiany biegu jest taka sama, jak krecenie 3rd na czerwone pole. Predkosc 137-139kmh i dwa luki. Pierwszy po tarce 105-110kmh, nie wychodzimy za szeroko, max do srodka toru i juz w tunelu ustawiamy sie do drugiego. Tu po zoltych pasach ok 115kmh. Wychodzac z zakretu 4th gear i przy scianie mamy 133-136kmh. Prosta, drugi sektor.
Pod gore 190-192. Hamowanie przy okolo 200-204kmh do nawrotu. Nawrot mozna sprobowac technika wolniejszego i szerszego wejscia, a prostrzego, szybszego wyjscia. Okolo 90paru kmh. Tuz po wyjsciu 4th i pod gore. Szykana. Przy drugim szczycie 155kmh i hamowanie z redukcja. Po tarce 90-95. Trzeci sektor.
Zanim bedziemy zjezdzac z gory, juz 4th i zjazd. Ostatni wazny zakret. Hamowanie do 3rd i 90kmh. Tuz po zejsciu z tarki juz 4th i prosta. Trzymamy 4th i po tarkach po 170kmh. Druga nie atakowac zbyt mocno, bo mozna poleciec. Przyspieszamy i na mecie ok 190kmh. Czas 1:40.3-.8
Komentarz