Zamieszczone przez Olo699
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Turniej na luzie - GT2 [Dyskusja]
Zwiń
X
-
Ostatnio edytowany przez C5R; 10.04.2021, 13:07.
-
Sam dziś sprawdzałem i w zasadzie jedyną możliwością na oszukiwanie w tej rundzie jest mocniejsze auto. Teoretycznie coś da się zrobić na ostatniej bandzie, ale moim zdaniem jest tam za dużo kombinowania, a co za tym idzie nieopłacalne.
Toyo dziękuję za nagranie. Niezły z Ciebie youtuber, ponad 6k subów
Komentarz
-
Panowie, proszę powiedzcie mi, kto bardziej biegły, czy i jak mogę ustawić swojego pada, żebym posiadał na analogu zakres ruchów adekwatny do jego wychylenia. Męczę się strzałkami okropnie, 1.10.8 zrobiłem i widzę, że tracę najwięcej tam, gdzie trzeba płynnie pracować kierownicą, głównie na wyjściach. Poprzez strzałki tworze zbyt mocne skręty, przez co Golfina łapie podsterowność i spadają mi km/h.
Komentarz
-
ProDriver dziękuję za nagranie, wpisuję wynik do tabeli
C5R powiem tak, używam oryginalnego pada do PS2. Strzałki odradzam, bo mimo wszystko nie są tak precyzyjne jak analog. Może i system sterowania w GT2 jest prymitywny, ale i tak analog > strzałki. Co do skręcania... Żebyś mógł to sobie wyobrazić - złóż palce tak, jakbyś chciał złożyć je w pięść oprócz kciuka (kciuk jest wyprostowany). Następnie zginaj jak najszybciej kciuk w kierunku palca wskazującego. W ten sposób powinieneś skręcać analogiem, aby przy wyjściu z zakrętów tracić jak najmniej prędkości. Oczywiście nie przy wszystkich ten sposób jest efektywny. Opis może trochę kuriozalny, ale prościej to już tylko mógłbym to tylko nagrać. Bo tak to już chyba pomoże tylko lepszy pad (np. od Xboxa czy PS4/5).
Mamy już niedzielę, jednak runda trwa do czwartku. Szykuje się nam ostra jazda bez trzymanki, szerokości!Ostatnio edytowany przez Olo699; 11.04.2021, 01:05.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Olo699 Zobacz postazłóż palce tak, jakbyś chciał złożyć je w pięść oprócz kciuka (kciuk jest wyprostowany). Następnie zginaj jak najszybciej kciuk w kierunku palca wskazującego. W ten sposób powinieneś skręcać analogiem, aby przy wyjściu z zakrętów tracić jak najmniej prędkości.
To mój pad, kupiłem za 8 dyszek w m expert, bo wcześniej hulałem na takim za 17 z auchan, to go połamałem, bo mnie wkurwiał.
Tutaj natomiast potwierdzenie czasu:
Komentarz
-
Jeśli pad nie posiada sterowania z czułością to raczej nic z tym nie zrobisz w ustawieniach. Trochę Ci nie jeblo z zakupem bo kupiłeś szmatlawca takiego co mieliśmy oboje a nam sie zepsuły heh. Musisz kupic sobie od xboxa pada jesli chcesz mieć pełną kontrole nad skrętem. Znaczy sie GT2 nie jest idealne pod tym względem. Tu tez tracisz na takim padzie i to bardzo. Toyo tez ma z tym problem. Jedzie poprawnie a i tak odstaje z czasem. Ja tez sie z tym gównem męczyłem na samym początku. Musiałem bardzo sie naklepac przycisków zeby wykręcić swoje czasy
Komentarz
-
Od siebie dodam jeszcze tylko, że w przypadku, gdy na danym padzie analog nie spełnia swojej funkcji i pozostaje tylko krzyżak, jedynym wyjściem na ograniczanie straty jest skręcanie pulsacyjne. Na moim nagraniu z przelotu po Seattle widać na znaczniku skrętu, jak tapuję strzałki na padzie. Tylko w ten sposób da się jeździć efektywniej (tj. ograniczać straty) przy konieczności korzystania z krzyżaka.
Komentarz
-
C5R zrób tak jak opisałem to we wcześniejszym poście, ewentualnie w systemie możesz sprawdzić czy analog działa jak analog wchodząc w Panel sterowania\Sprzęt i dźwięk\Urządzenia i drukarki. Na ikonie pada kliknąć prawym przyciskiem myszy, z menu wybrać ustawiania kontrolerów gier w oknie z listy wybrać którego pada chcesz sprawdzić i kliknąć właściwości. Tam powinieneś mieć pole "osie" i tam jest taki biały kwadrat z krzyżykiem na środku do sprawdzania analoga, poruszaj gałą i jeśli krzyżyk wychyla się w zależności od wychylenia gały a nie zawsze na 100% do krawędzi to znaczy że analog działa. Jeżeli ktoś ma jeszcze z tym problem to pisać, zrobię jakiś opis ze screenami jak to zrobić.
Zamieszczone przez mysi Zobacz posta
Po coś w końcu te analogi na oryginalnym padzie były xD na emulatorze w ustawieniach pada spróbuj sobie ustawić dualshocka (wybrać z listy po prawej stronie), a po uruchomieniu emulatora i uruchomieniu gry wciskając F5 na klawiaturze powinien uaktywnić się wirtualny przycisk analog (taki jakbyś o wcisną na oryginalnym padzie na konsoli) skręcanie powinno działać od razu, a gaz/hamulec musisz sobie w grze w ustawieniach sterowania zmienić.
W sumie nie wiem czy dobrze zrobiłem Ci o tym pisząc, bo teraz już wogóle będzie problem żeby Cie dogonić
Komentarz
-
Tak czy owak dużo zależy nawet od nie od samego pada, co od połączenia pad+emulator. Sam z ciekawości sprawdziłem swojego pada z gatunku "Okrążenie z Toyo w Padzie Za Rozsądną Cenę" we właściwościach, jak opisał powyżej mysi. Okazuje się, że u mnie gałki analogowe posiadają czułość, bo krzyżyk w okienku testowym nie wylatuje od razu w skrajne położenie, tylko o ile wychylę gałkę, o tyle przesunie się krzyżyk i zostanie w miejscu, w którym zatrzymam gałkę i przytrzymam w tej pozycji. Może działa to w sposób dość toporny, ale działa. Jakaś tam czułość jest.
Mimo to jednak emulator nie bardzo chce współpracować z analogiem w moim padzie "za rozsądną cenę", traktując skręt zero-jedynkowo. Sytuacja jest wręcz taka, że kierowanie krzyżakiem zapewnia mi większą precyzję i efektywność, niż używanie analogu. Wydaje mi się, że kwestia kompatybilności jest o wiele bardziej złożona, niż sama kwestia tego, jakiego pada używamy.
Komentarz
-
Toyo, a po uruchomieniu gry wciskasz F5 na klawiaturze aby aktywować analog?(trzeba to zrobić chwile po uruchomieniu gry, bo na poczatku uruchamiania nie zawsze "łapie" i się włącza) w prawym górnym rogu powinien się taki obrazek pojawić i ewentualnie w opcjach samej gry sprawdź czy udaje się przestawić skręcanie na analogi.
jeśli wszystko jest git to po włączeniu analoga w trakcie jazdy nie powinno dać się skręcać strzałkamiOstatnio edytowany przez mysi; 11.04.2021, 15:54.
Komentarz
-
Zamieszczone przez JISAW Zobacz postaTrochę Ci nie jeblo z zakupem bo kupiłeś szmatlawca takiego co mieliśmy oboje a nam sie zepsuły heh. Musisz kupic sobie od xboxa pada jesli chcesz mieć pełną kontrole nad skrętem.
Zamieszczone przez ProDriverC5R A ty przypadkiem nie masz pada od PS4 albo 5? Pisałeś w wątkach o GT SPORT, a te pady działają normalnie po podłączeniu z PC
Zamieszczone przez ToyoTak czy owak dużo zależy nawet od nie od samego pada, co od połączenia pad+emulator. Sam z ciekawości sprawdziłem swojego pada z gatunku "Okrążenie z Toyo w Padzie Za Rozsądną Cenę" we właściwościach, jak opisał powyżej mysi. Okazuje się, że u mnie gałki analogowe posiadają czułość, bo krzyżyk w okienku testowym nie wylatuje od razu w skrajne położenie, tylko o ile wychylę gałkę, o tyle przesunie się krzyżyk i zostanie w miejscu, w którym zatrzymam gałkę i przytrzymam w tej pozycji. Może działa to w sposób dość toporny, ale działa. Jakaś tam czułość jest.
Mimo to jednak emulator nie bardzo chce współpracować z analogiem w moim padzie "za rozsądną cenę", traktując skręt zero-jedynkowo. Sytuacja jest wręcz taka, że kierowanie krzyżakiem zapewnia mi większą precyzję i efektywność, niż używanie analogu. Wydaje mi się, że kwestia kompatybilności jest o wiele bardziej złożona, niż sama kwestia tego, jakiego pada używamy.
@Mysi, ja już próbowałem z tym F5 i lipa. Kilka razy wciskałem jak miałem grę na odpaleniu, i potem sprawdzam - nic.
Myślę, że pad od Xa zda egzamin, jestem gotów go zakupić, o ile w GT2 będziemy dalej latać w jakichś różnych turniejkach.
Komentarz
-
Oczywiście, że naciskam F5. Próbowałem zarówno osobno F5, potem osobno przycisk na padzie odpowiedzialny za przełączenie na analog, a potem jeszcze zarówno F5, jak i na padzie przy jednym uruchomieniu emulatora. Analog wówczas się uruchamia, czyli krzyżak nie reaguje w czasie jazdy, ale gałka analogu i tak działa zero-jedynkowo.
Natomiast w opcjach wygląda to tak, jak poniżej. W przypadku Analog Setting "not available" jest również przy Braking i Acceleration.
Edit:
Zamieszczone przez C5RMożna zrobić np. takie same mistrzostwa, tyle, że rajdowe.
Zamieszczone przez C5RNie wiem, nie znam się na tego typu rzeczach, ale boje się co by żadne chujostwo nie wlazło mi w tego pada, bo słyszałem już o takich przypadkach, że kontrolery od PS wariowały po użytkowaniu ich z komputerem. Jest naprawdę takie ryzyko?
ALE należy brać pod uwagę, że czasem coś się może spierniczyć od strony elektroniki wewnątrz peceta. Ja sam około roku temu straciłem pada po tym, jak okazało się, że w panelu przednim w moim blaszaku coś się pochrzaniło i najprawdopodobniej pojawiły się przebicia na gniazdach USB, które spaliły mi pada. Wtedy też, jako że jestem człowiekiem honorowym, odkupiłem przyjacielowi wartego około 100 PLN pada, którym sprawdzaliśmy (z jego własnej, nieprzymuszonej inicjatywy), czy u mnie problem jest z panelem przednim, czy z samym padem, w rezultacie czego jego pad również uległ zniszczeniu (po prostu kompletnie przestał działać).Ostatnio edytowany przez Toyo; 11.04.2021, 16:32.
Komentarz
-
Zamieszczone przez C5R Zobacz postaMyślę, że pad od Xa zda egzamin, jestem gotów go zakupić, o ile w GT2 będziemy dalej latać w jakichś różnych turniejkach.
Zda i to bardzo hehe nawet jesli nie będziemy jeździć to i tak przyjemniej sie gra w inne gierki
Ja mam od 360 i chyba to jest najtańsza opcja od ONE to grubo ponad 200 zeta stoją
Co do rajdów to tak średnio. Raz ze pewnie nie wszyscy maja dostep do tras szutrowych a dwa miedzy wersjami GT2 jest spora różnica w fizyce na szutrze. Wersja. JAP i US maja jazde na szutrze jak po lodzie a wersja PAL lecisz jakbyś jechał po asfalcie. Wiec aby było sprawiedliwie to każdy by musiał mieć jedna wersje gry.Ostatnio edytowany przez JISAW; 11.04.2021, 16:38.
Komentarz
Komentarz