Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Toyota Celica Concept Car (FT-86)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Toyota Celica Concept Car (FT-86)


    Pojazd ma trafić do sprzedaży pod koniec 2011 r.

    Koncept FT-86 powstał w europejskim studiu projektowym Toyoty, które znajduje się w Nicei. Kompaktowe coupe mierzy 4160 mm długości, 1760 mm szerokości i 1260 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2570 mm. Z zewnątrz auto wygląda bardzo zadziornie, miejmy nadzieję, że nie zostanie zbytnio ugrzecznione przed produkcją. W kabinie mogą się zmieścić 4 osoby.

    Jak oficjalnie podała Toyota, nowy model nie będzie elektryczny, ani hybrydowy. Ma to być sportowy samochód nowej ery z klasycznym spalinowym źródłem napędu, który przenoszony jest na tył. Został on opracowany we współpracy z Subaru. Pod maską ma pracować m.in. 2-litrowy silnik benzynowy w układzie boxer o mocy 150 KM.


    http://www.auto-swiat.pl


    Link do galerii


    Co Wy na to? Wg mnie wyglada swietnie. Rasowe Coupe z mocnym, genialnie brzmiacym silnikiem i tylnym napedem. Czego chciec wiecej?

  • #2
    Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

    Okropna... Jak ta nowa Supra... Toyota wiele straciła przez te wiele lat... To już nie te auta co kiedyś...

    Komentarz


    • #3
      Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

      Jak dla mnie bomba, Audi TT, Peugeot RC, re samochody już się opatrzyły, więc Toyota może odnieść sukces.

      Komentarz


      • #4
        Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

        Jesli nic nie zmienia (co jest malo mozliwe), to nowy model Celici skopie wszystkim tylek w tym segmencie. Kokpit to istne centrum dowodzenia statku Enterprise. Swietna linia nadwozia.

        Komentarz


        • #5
          Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

          Felgi ma typowo mazdowe, a linie troche nawiązująca do 370z, ogółem jest piękna Ale przydał by się mocniejszy silnik, bo 150km w takim agresywnym pojeździe to jakoś malutko.
          http://mwiszniewski.carbonmade.com/
          http://motoblog.blog.pl - Najświeższe njusy i ciekawostki ze świata motoryzacji widzianej okiem szarego ludzika.

          Komentarz


          • #6
            Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

            Jako podstawowy silnik raczej wystarczy.

            Komentarz


            • #7
              Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

              Zamieszczone przez cmlPL
              a linie troche nawiÄ…zujÄ…ca do 370z
              Nie obraź się. Ale to głupota, jak auto MAZDY może nawiązywać do NISSANA ?
              Piękna to jest :


              Jak dla mnie nowa Celica straciła cały urok, już poprzedniczka była średnio udana...

              Ps: Poza tym... Sportowy samochód o mocy 150KM ? Najsłabsza z najmocniejszych wersji ostatnich 3 poprzedniczek miała 190KM ! A topowa wersja Celica GT-Four 225KM i napęd 4x4, więc jak dla mnie przegrywa osiągami i wyglądem ze starymi modelami... Jedyny plus to napęd na tył, który i tak średnio tu pasuje, to tak jak by zrobić tylnonapędowego Civica...

              Komentarz


              • #8
                Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                Biesiadnik, marudzisz jak stara baba Przedni napęd w sportowych autach źle...tylni w Celice źle...nosz ku&^a I nie sugerujcie się tymi 150końmi, z pewnością będzie więcej, trzeba tylko poczekać do dnia premiery. A wyglądem bije 370Z na głowę, które wygląda jak ryba z głębin rowu mariańskiego.

                Komentarz


                • #9
                  Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                  IMO świetna, podoba się . Wszystko inne zostało już napisane przez Kyjgel' a i Thoorna :wink:
                  http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                  GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                  GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                  GranTurismo 5 99%
                  GranTurismo 6 100%

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                    Zgadzam się z Biesiem odnośnie tej starej Celici Co do nowego samochodu to mi się nie podoba za bardzo... Zbyt futurystyczny. Nie każdy chce jeździć promem kosmicznym.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                      Hmmm...to prototyp dopiero, z pewnością nie będzie taka kosmiczna :mrgreen:

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                        Zamieszczone przez Biesiadnik
                        Zamieszczone przez cmlPL
                        a linie troche nawiÄ…zujÄ…ca do 370z
                        Nie obraź się. Ale to głupota, jak auto MAZDY może nawiązywać do NISSANA ?
                        Oczywiscie go nie zrozumiales, bo byles zbyt zajety mysleniem o tym, jak mu dopiec i udowodnic swoja wyzszosc. cmlPL powiedzial, ze felgi FT-86 przypominaja te z samochodow Mazdy, a... (w tym miejscu sciana, osobna mysl kompletnie niezwiazana z pierwsza czescia zdania) linia nadwozia w jego odczuciu moze przypominac nieco 370Z. Nigdzie nie nie napisal jakis powiazaniach, nawiazaniach miedzymarkowych. Czytanie ze zrozumieniem.

                        Sportowy samochód o mocy 150KM ? Najsłabsza z najmocniejszych wersji ostatnich 3 poprzedniczek miała 190KM ! A topowa wersja Celica GT-Four 225KM i napęd 4x4, więc jak dla mnie przegrywa osiągami i wyglądem ze starymi modelami... Jedyny plus to napęd na tył, który i tak średnio tu pasuje, to tak jak by zrobić tylnonapędowego Civica...
                        Juz tlumacze...

                        1) Moc samochodu moze jeszcze wzrosnac, pewnie pojawia sie wersje np V6 D-4S. Zaspokoja twoja rzadze mocy.

                        2) Mniejsza moc wynika z filozofi, ktora Toyota dumnie pokazuje. Jedno slowo: Ekologia. A co za tym idzie, emisja CO2 i inne pierdy

                        3) Celica GT-Four to bylo auto cywilne, odpowiednik rajdowki, czyli naped 4x4 Musial byc w cywilnej wersji. GT-Four powstawala w latach, kiedy nikt nie zaprzatal sobie glowy ekologia, wiec moc byla wieksza.

                        4) A co do tego ma Civic? Civic zawsze mial przedni naped, a Celica? Pierwsza generacja? Naped FR. Druga generacja? Naped FR. Trzecia generacja? Naped FR. Dopiero przy czwartej generacji pojawily sie napedy FF i wspomniany juz przez Ciebie 4WD w GT-Four, gdy Toyota zaangazowala sie w rajdy samochodowe. W tej oto generacji 2.0l GT-Four mial 190hp. 190hp w samochodzie sportowym? Jakas kpina?

                        Najsłabsza z najmocniejszych wersji ostatnich 3 poprzedniczek miała 190KM
                        1) TILT Wlasnie najmocniejsze modele mialy po 190hp. Slabsze mialy po 142hp. Tylko GT-Four, ktore nawiazywaly do rajdow, mialy mocniejsze jednostki. A przy tym koncepcie jakos znaczka GT-Four nie widac. Powod? Toyota odeszla od tego. Pokazala to juz poprzednia generacja.

                        Jesli juz krytykujesz, miej jakiekolwiek podstawy. Spojrz na ogol, spojrz na czas, w jakim powstal samochod, spojrz na marke i na to, co ona reprezentuje w danej chwili.

                        Dziekuje, spocznij...

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                          Busted :mrgreen:

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                            Widzę że dzisiaj wszyscy się na mnie jakoś wyżywają... Mimo że nie chce mi się pisać, to odpiszę...

                            Zamieszczone przez thooorn
                            Oczywiscie go nie zrozumiales, bo byles zbyt zajety mysleniem o tym, jak mu dopiec i udowodnic swoja wyzszosc. cmlPL powiedzial, ze felgi FT-86 przypominaja te z samochodow Mazdy, a... (w tym miejscu sciana, osobna mysl kompletnie niezwiazana z pierwsza czescia zdania) linia nadwozia w jego odczuciu moze przypominac nieco 370Z. Nigdzie nie nie napisal jakis powiazaniach, nawiazaniach miedzymarkowych. Czytanie ze zrozumieniem.
                            Tak oczywiście, bo mam taką potrzebę udowadniania wyższości na forum... No proszę Cię... Dla mnie to zdanie jest jednoznaczne i nie mam zamiaru się kłócić co autor miał na myśli.

                            Zamieszczone przez thooorn
                            TILT Wlasnie najmocniejsze modele mialy po 190hp. Slabsze mialy po 142hp. Tylko GT-Four, ktore nawiazywaly do rajdow, mialy mocniejsze jednostki.
                            Hmmm... Celica All-Track miała 190KM i napęd 4WD, Celica turbo 4WD miała 204 KM ( o patrz ! Więcej niż 190 ! ) No i Celica GT-Four która miała 225KM i 4WD( i znowu ?! ), a ostatnia Celica TS VVTLi miała 192KM ( no nie..Znowu Więcej niż 190 ?! ). Coś jeszcze ? Ja tu widzę tylko jedno 190KM

                            Zamieszczone przez thooorn
                            Jesli juz krytykujesz, miej jakiekolwiek podstawy. Spojrz na ogol, spojrz na czas, w jakim powstal samochod, spojrz na marke i na to, co ona reprezentuje w danej chwili.
                            Przedstawiłem to że mi się nie podoba, zabraniasz mi krytyki ? Ekologia ? No jasne, najprostsze wytłumaczenie... Inni jakoś potrafią nawiązywać do tradycji i legendy, a Toyota nie. Pokazała to prototypem Supry i tej niby Celicy Nissan jakoś dziwnie zrobił ładny, nawiązujący do poprzedników model z mocnym silnikiem nie przejmując się Co2. Nawet głupi Ford wypuszczając RS"a pokazał klasę. Honda wypuściła najmocniejszą wersje Civic"a Type R ( która też najpiękniejsza nie jest ). A Toyota próbuje tanim kosztem załatwić sobie młodych klientów... Rozumie że próbują czegoś nowego... Ale bez przesady... Przyznaje że zawaliłem co do tych napędów we wcześniejszych modelach. Ale co do reszty zgodzić się niestety nie mogę.

                            Zamieszczone przez thooorn
                            Dziekuje, spocznij...
                            Chciał byś...

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Toyota Celica Concept Car (FT-86)

                              Zamieszczone przez Biesiadnik
                              Widzę że dzisiaj wszyscy się na mnie jakoś wyżywają...
                              Bidulka
                              Zamieszczone przez kyjgel
                              Hmmm...to prototyp dopiero, z pewnością nie będzie taka kosmiczna :mrgreen:
                              Zamieszczone przez thooorn
                              1) Moc samochodu moze jeszcze wzrosnac, pewnie pojawia sie wersje np V6 D-4S. Zaspokoja twoja rzadze mocy.
                              Ok panowie. Ale to tylko gdybania.
                              Temat został założony w celu wyrażenia opinii o tym aucie w jakiej postaci teraz istnieje jako prototyp. Więc nie spekulujmy nad tym co się zmieni tylko jak widzimy to auto w obecnej postaci.

                              Ja bardzo lubię odważne designerskie posunięcia. A takim na pewno to auto jest. Lecz mimo mojej sympatii do futurystycznego stylu to auto średnio mi się podoba.
                              Przychodzi mi na myśl stwierdzenie: "Przerost formy nad treścią". Może wprowadzony jako zupełnie nowy model wzbudziłby większą tolerancję ale osobiście nie czuje w nim ducha starej Celici.
                              Co nie zmienia faktu że wygląda bardzo atrakcyjnie i ma piękne felgi.
                              Więc wygląd oceniam jako ok ale bez szaleństwa.

                              Jedyne co mnie boli to moc silnika. 150kocurów w tak agresywnej budzie? Mało.
                              W takim aucie widzÄ™ ~200BHP.
                              Zamieszczone przez thooorn
                              2) Mniejsza moc wynika z filozofi, ktora Toyota dumnie pokazuje. Jedno slowo: Ekologia. A co za tym idzie, emisja CO2 i inne pierdy
                              Na prawdę myślisz że redukcja mocy jest związana z pro ekologiczną polityką koncernu? Dlaczego Toyota miała by produkować słabe motory podczas gdy inne wypuszczają ogromne V8.

                              Swoją drogą obowiązują "przepisy maksymalnej emisji spalin" które muszą spełniać wszystkie wprowadzane na rynek auta. I nie zależnie czy silnik ma 100koni czy 500 to musi spełniać pewne ustalone normy. Więc nie wiem w jakim celu Toyota miałaby podcinać skrzydła tej jednostce.
                              Zamieszczone przez thooorn
                              Jesli juz krytykujesz, miej jakiekolwiek podstawy. Spojrz na ogol, spojrz na czas, w jakim powstal samochod, spojrz na marke i na to, co ona reprezentuje w danej chwili.
                              Domyślam się że jesteś znawcą rynku i specjalistą od strategii marketingowych.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X