"Jeśli myślicie, że rosyjscy konstruktorzy mają wolne to jesteście w błędzie. Niedawno niewielka manufaktura pod Moskwą pokazała na co stać stylistów z Europy Wschodniej. Okazuje się, że nie tylko Wołga i Lada mogą przyciągnąć wzrok fanów.
E-go Revolt zbudowano na platformie Mitsubishi, aczkolwiek moskiewska firma nie podaje szczegółów od jakiego modelu. Pod maską silnik twin turbo 3.0 V6 550 KM pochodzący od kultowego Mitsubishi Eclipse 3000GT z roku 1993-1990.
Jednocześnie uprzedzamy, iż Literka "E" nie ma nic wspólnego z napędem elektrycznym ani hybrydowym, jak myśli wielu fanów motoryzacji.
Słuszny moment obrotowy przenoszony jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. W wyhamowaniu tego monstrum pomagają hamulce Brembo z wentylowanymi tarczami 425 mm z przodu i 342 mm z tyłu oraz niskoprofilowe gumy Michelin 245/40/R19 z przodu i 325/30/R19 z tyłu.
Nowością jest tu także pneumatyczne zawieszenie, prawdopodobnie skopiowane z luksusowego Lexusa lub BMW serii 7. W skąpych danych producenta nie znaleźliśmy nic na temat ceny zakupu i osiągów tego sportowego coupe. Tajemnicą jest także wyposażenie, wiemy jedynie, iż nowatorsko rozwiązano sterowanie tym szybkim bolidem, wykorzystując panel dotykowy TFT."





Tchneli zycie w starego dobrego 3000GT. Mnie osobiscie sie podoba a jak wam?
zrodlo http://www.v10.pl
E-go Revolt zbudowano na platformie Mitsubishi, aczkolwiek moskiewska firma nie podaje szczegółów od jakiego modelu. Pod maską silnik twin turbo 3.0 V6 550 KM pochodzący od kultowego Mitsubishi Eclipse 3000GT z roku 1993-1990.
Jednocześnie uprzedzamy, iż Literka "E" nie ma nic wspólnego z napędem elektrycznym ani hybrydowym, jak myśli wielu fanów motoryzacji.
Słuszny moment obrotowy przenoszony jest za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej. W wyhamowaniu tego monstrum pomagają hamulce Brembo z wentylowanymi tarczami 425 mm z przodu i 342 mm z tyłu oraz niskoprofilowe gumy Michelin 245/40/R19 z przodu i 325/30/R19 z tyłu.
Nowością jest tu także pneumatyczne zawieszenie, prawdopodobnie skopiowane z luksusowego Lexusa lub BMW serii 7. W skąpych danych producenta nie znaleźliśmy nic na temat ceny zakupu i osiągów tego sportowego coupe. Tajemnicą jest także wyposażenie, wiemy jedynie, iż nowatorsko rozwiązano sterowanie tym szybkim bolidem, wykorzystując panel dotykowy TFT."





Tchneli zycie w starego dobrego 3000GT. Mnie osobiscie sie podoba a jak wam?
zrodlo http://www.v10.pl
Komentarz