Żeby nei robić offtopu w innym temacie zakładam nowy temat.
S.Carter napisałeś że VW to samochód dla ludu tylko z nazwy, bo większość jest bardzo droga. Właśnie oto chodzi - nie chce płacić więcej za coś co powinno być tanie. Rozumiem gdyby robili jakieś bardzo stylowe auta w stylu Fiat 500, Mini... ale oni robią auta straszliwie nudne!
Dlaczeog wole inne niemieckie twory od VW? Choćby dlatego że mają dużo nowinek technicznych (patrz - Mercedes Benz i BMW), bardz fajne sportowe wersje (patrz Audi S8 i Merc AMG). A VW? Nic niema rewolucyjnego...
Kamil, pisałeś o Maximie i Legendzie. Napisałeś coś w sensie, że BMW, Merc i Audi nie są limuzynami... Przecież to bzdura i ja nie pisze że VW Phaeton nie jest limuzyną. Legend i Maxima to bardzo dobre auta i nei mam im nic do zarzucenia. Są troche niedoceniane bo nie były dostępne w Polsce. Ale czemu schodzisz do takich staroci? Przecież są już nowsze odpowiedniki.
Przy okazji VW Phaeton nie ma wogóle historii. Mercedes Benz S Classe to legenda. W tym aucie są montowane wszystkie nowinki techniczne. Cytat z tg: "Jeśli chcesz wiedzieć jakie rzeczy będą montowane za 10 lat w Vectrze - kup Merca S".
Zresztą VW niema nic pośredniego pomiędzy Passatem a Phaetonem.
O prestiżu już pisałem.
Kończąc długą wypowiedź powiem, że gdyby VW Phaeton byłby o wiele tańszy to miałbym dla niego większy szacunek.
S.Carter napisałeś że VW to samochód dla ludu tylko z nazwy, bo większość jest bardzo droga. Właśnie oto chodzi - nie chce płacić więcej za coś co powinno być tanie. Rozumiem gdyby robili jakieś bardzo stylowe auta w stylu Fiat 500, Mini... ale oni robią auta straszliwie nudne!
Dlaczeog wole inne niemieckie twory od VW? Choćby dlatego że mają dużo nowinek technicznych (patrz - Mercedes Benz i BMW), bardz fajne sportowe wersje (patrz Audi S8 i Merc AMG). A VW? Nic niema rewolucyjnego...
Kamil, pisałeś o Maximie i Legendzie. Napisałeś coś w sensie, że BMW, Merc i Audi nie są limuzynami... Przecież to bzdura i ja nie pisze że VW Phaeton nie jest limuzyną. Legend i Maxima to bardzo dobre auta i nei mam im nic do zarzucenia. Są troche niedoceniane bo nie były dostępne w Polsce. Ale czemu schodzisz do takich staroci? Przecież są już nowsze odpowiedniki.
Przy okazji VW Phaeton nie ma wogóle historii. Mercedes Benz S Classe to legenda. W tym aucie są montowane wszystkie nowinki techniczne. Cytat z tg: "Jeśli chcesz wiedzieć jakie rzeczy będą montowane za 10 lat w Vectrze - kup Merca S".
Zresztą VW niema nic pośredniego pomiędzy Passatem a Phaetonem.
O prestiżu już pisałem.
Kończąc długą wypowiedź powiem, że gdyby VW Phaeton byłby o wiele tańszy to miałbym dla niego większy szacunek.
Komentarz