Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.
1 A.Soucek Williams 1:19.158 87
2 P. di Resta Force India 1:19.369 46
3 G.Paffett McLaren 1:19.426 54
4 R.Ricciardo Red Bull 1:19.534 113
5 J.Binachi Ferrari 1:19.626 91
6 M.Conway Brawn GP 1:19.920 58
7 A.Rossi BMW Sauber 1:20.227 82
8 M.Ericsson Brawn GP 1:20.333 50
9 B.Baguette Renault 1:20.511 105
10 J.R.Hildebrand Force India 1:20.537 49
11 O.Turvey McLaren 1:20.856 27
12 B.Hartley Toro Rosso 1:21.325 69
Soucek udowadnia, że mistrzostwo w Formule 2 nie było przypadkowe. Będą z niego ludzie.
Tiaaa, tylko że w F2 jeździły młode niedoświadczone wilki... '89-91 rocznik Soucek jest duuużo bardziej doświadczony niż oni. W GP2 jakoś szału nie robił.
Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.
1 G.Paffett McLaren 1:18.718 80
2 N.Hulkenberg Williams 1:19.184 94
3 D.Ricciardo Red Bull 1:19.243 94
4 P. di Resta Force India 1:19.411 58
5 E.Gutierrez BMW Sauber 1:20.190 68
6 M.Conway Brawn GP 1:20.222 83
7 M.Ericsson Brawn GP 1:20.440 37
8 J.R.Hildebrand Force India 1:20.517 50
9 J.Binachi Ferrari 1:20.585 113
10 L.di Grassi Renault 1:20.898 55
11 H.Tung Renault 1:21.492 67
12 M.Bortolotti Toro Rosso 1:21.761 69
Tym razem Gary zaszalal.
Edit: 3.12.2009 18:10
1) Trzeci dzien testow w Jerez
Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.
1 D.Ricciardo Red Bull 1:17.418 77
2 P.di Resta Force India 1:18.736 53
3 G.Paffett McLaren 1:18.746 59
4 M.Conway Brawn GP 1:19.096 77
5 N.Hulkenberg Williams 1:19.226 106
6 B.Baguette BMW Sauber 1:19.356 70
7 O.Turvey McLaren 1:19.358 32
8 M.Ericsson Brawn GP 1:19.382 49
9 L.di Grassi Renault 1:19.602 123
10 J.R.Hildebrand Force India 1:19.873 41
11 P.Lopez Ferrari 1:21.147 39
12 D.Zampieri Ferrari 1:21.279 42
13 M.Zipoli Ferrari 1:21.725 41
14 B.Hartley Toro Rosso 1:22.493 50
15 M.Bortolotti Toro Rosso 1:23.271 34
16 H.Tung Renault 1:32.477 4
2) Sauber pojedzie w przyszlym sezonie. FIA przyznala mu miejsce w stawce.
Tor Silverstone po miesiącach negocjacji z właścicielem praw komercyjnych, Berniem Ecclestonem, w końcu zapewnił sobie miejsce w kalendarzu F1 przez najbliższe 17 lat.
Można się było spodziewać takiej decyzji. Silverstone to jednak jeden z "synonimów" Formuły 1 i nie wyobrażam sobie, by wyścigi GP Wielkiej Brytanii odbywały się na innym torze przez więcej niż jeden sezon. Mówię tak, bo chciałem zobaczyć wyścig na Donington.
Edit:
Silverstone planuje użyć wersji toru "Arena" podczas Grand Prix w 2010.
Szefowie Silverstone poinformowali, że wersja toru, na której odbędzie się przyszłoroczny wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii, zostanie ogłoszona dopiero na początku przyszłego roku. Tor w Northamptonshire jest właśnie w trakcie wartej 40 milionów funtów przebudowy, która planowana była przed przyszłoroczną rundą MotoGP.
Powstający obecnie nowy układ został nazwany 'Arena', ponieważ zaoferuje widzom możliwość śledzenia akcji na dwóch fragmentach toru. Dyrektor zarządzający Silverstone – Richard Philips oświadczył podczas dzisiejszej konferencji, że wystąpiono już do FIA o homologację dla nowego układu z nadzieją, że uda się go wykorzystać już podczas przyszłorocznej eliminacji F1.
„W tej chwili mamy mnóstwo rzeczy do zrobienia” – wyjaśnił Philips, dodając, że modernizacja ma zakończyć się w marcu 2010 roku. „FIA obejrzała nowy fragment toru i cały układ został przedstawiony do homologacji. Jesteśmy pełni nadziei, że użyjemy 'Areny' już następnego lata, jednak wciąż mamy do dyspozycji obecny układ, więc jeśli sprawy nie potoczą się po naszej myśli, to wyścig odbędzie się na obecnym układzie”.
Philips dodał też, że wraz z oddaniem do użytku nowego kompleksu boksów zwiększy się liczba miejsc dla kibiców. „Potencjał 'Areny' wzrośnie, kiedy wybudowane zostaną nowe boksy, ponieważ musimy zmienić miejsce dla Paddock Clubu, jako że w 2010 roku będzie on w dość dziwnym miejscu i trudno będzie tam wpuścić ludzi”.
„Chciałbym, aby wyścig F1 odbył się na układzie Arena, ponieważ to byłoby niesamowite wydarzenie. Zachowuje on to co najlepsze z obecnego toru i jednocześnie będzie bardziej bezpieczny, co było planowane z uwagi na motocyklistów”. Jednocześnie Philips zapewnił, że miejsce startu wyścigu w 2010 roku nie ulegnie zmianie, bowiem dopiero po oddaniu do użytku nowego kompleksu boksów prosta startowa znajdzie się pomiędzy zakrętami Club i zmodyfikowanym Abbey.
Biorac pod uwage layout ze strony f1fanatic, ktory wg mnie jest o wiele bardziej prawdopodobny, przybedzie nam jedno dodatkowe miejsce do wyprzedzania. Dwa to juz cos. Bedzie ciekawiej...
Tak uważam, ponieważ na Silverstone nie było jeszcze Grand Prix w innej konfiguracji (nie licząc starego toru). Przez to wyścig na pewno będzie wyglądał nieco inaczej w stosunku do poprzednich lat. Jak dla mnie może być całkiem nieźle.
Komentarz