Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Typ NA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    Re: Typ NA

    weź człowieku się zastanów. Ja tylko napisałem "Człowieku co ty pierdolisz" czy jakoś tak a ty od razu określiłeś mnie od skurwysyna. Co do moich znajomych to źle sądzisz bo nie mam w znajomych żadnych dresiarzy itp. Sam także nim nie jestem ani skinem choć do skinów nic nie mam. A co do ciebie to sądze, że jesteś słaby psychicznie bo łatwo dajesz się sprowokować
    White Pride
    http://www.nop.org.pl
    http://www.nacjonalista.org

    Komentarz


    • #32
      Re: Typ NA

      Dośc!

      Komentarz


      • #33
        Re: Typ NA

        Jeśli do auta można zamontować Turbo i NA, to zawsze wybierałem mocniejsze turbo, ale jak brakowało kasy to wybierałem tańsze NA. Przecież chodzi o to żeby wygrać z przeciwnikiem, a nie zastanawiać się co jest lepsze. Jeżeli wyścig wymaga założenia NA no to nie mamy wyboru i musimy poszukać auta, w którym można zamontować NA. W specyfikacji samochodu, na dole powinno być wyszczególnione jakie auto ma aspiracje-Turbo lub Normal czyli NA. Są samochody, w których nie można zamontować NA ponieważ ikonka "engine" w dziale "tuning" nie jest wogóle dostępna i pozostaje zamontowanie Turbo lub Supercharger.
        Gram w GT już 15 lat

        Komentarz


        • #34
          Re: Typ NA

          Jeśli dobrze pamiętam, w garażu (lista samochodów) podczas selekcji klikamy aspiration i po sprawie. Na liście powinny ukazać się nam samochody podzielone na turbo i natural aspiration.

          Komentarz


          • #35
            Re: Typ NA

            Zamieszczone przez kyjgel
            Mam pytanie. Czy daje jakieś efekty kupowania N/A tune, następnie Turbo, jeśli jest taka możliwośc ofkoz.
            Nic nie daje, bo zakladajac turbine "zdejmujesz" NA i odwrotnie.
            Zamieszczone przez schumi
            Są samochody, w których nie można zamontować NA ponieważ ikonka "engine" w dziale "tuning" nie jest wogóle dostępna i pozostaje zamontowanie Turbo lub Supercharger.
            Chyba odwrotnie. Czasem ikonka "turbo" jest nieaktywna. W dziale "engine" jest przeciez chip i NOS a to chyba zawsze jest dostepne wiec i ikonka prowadzaca tam musi dzialac. (czepiam sie, wiem)
            maruda
            A-spec 17,839 km

            Komentarz


            • #36
              Re: Typ NA

              Ale zauważyłem że gdy kupujemy sprężarkę machaniczną to nawet po zakupie N/A tune dodaje koni. Może nie jest to regułą ale jednak.

              Komentarz


              • #37
                Re: Typ NA

                Po prostu po kupieniu NA i tak miałbyś tyle koni co bez tego kompresora. Przypuśćmy mam 500KM z Supercharger kupie NA Stage 3 i mam 550 to nawet jakbym nie miał kompressora to miałbym te 550. Możliwe, że się mylę bo nigdy nie próbowałem, ale jestem prawie przekonany co do tego.
                White Pride
                http://www.nop.org.pl
                http://www.nacjonalista.org

                Komentarz


                • #38
                  Re: Typ NA

                  Jak wejdziesz w PARTS CHANGE/SETTING dobrze to widac. Gdy zakladasz NA to zdejmuje ci sprezarke (niewazne czy turbo czy kompresor). W tym przypadku ktory opisales bylo pewnie tak jak kawusgtr pisze. Te modyfikacje daja okreslona moc i tak jak zrobienie NAstage1 nie ma wplywu na moc ktora uzyska sie na NAstage2 tak nie ma wplywu na to turbina.. Tym bardziej ze te modyfikacje sie wzajemnie wykluczaja.
                  maruda
                  A-spec 17,839 km

                  Komentarz


                  • #39
                    Re: Typ NA

                    A jeżeli zamontuje np w Hondzie NSX turbo to zmieni się z NA na turbo

                    Komentarz


                    • #40
                      Re: Typ NA

                      Podejrzewam że do hondy NSX nie da się zamontować Turbo.
                      Gram w GT już 15 lat

                      Komentarz


                      • #41
                        Re: Typ NA

                        OK ale czy jeżeli zamontuje turbo do jakiegokolwiek samochodu NA to czy zmieni się na turbo

                        Komentarz


                        • #42
                          Re: Typ NA

                          Jeśli do samochodu można zamontować zarówno turbo jak i NA to po zakupie jednego i drugiego można ich używać zmieniając je w opcji "Settings". Turbo daje troszkę większą moc, a NA powoduje lepsze zbieranie się samochodu na niskich biegach czyli lepsze "odejście".

                          PRZYKŁAD:
                          W GT3, w Yaris Cup, montowałem do yarisa turbo licząc na to że większą mocą uzyskam przewagę, jednak nie mogłem z nimi wygrać. Po zamontowaniu NA udało mi się z nimi wygrać dzięki lepszemu przyspieszeniu.
                          Gram w GT już 15 lat

                          Komentarz


                          • #43
                            Re: Typ NA

                            Zamieszczone przez Kamil210
                            OK ale czy jeżeli zamontuje turbo do jakiegokolwiek samochodu NA to czy zmieni się na turbo
                            Pytasz o opis i przypisanie samochodu do odpowiedniej grupy gdy w garazu wyswietlasz samochody wedlug aspiration? Powinno sie zmienic.
                            maruda
                            A-spec 17,839 km

                            Komentarz


                            • #44
                              Re: Typ NA

                              OK dziękuje

                              Komentarz


                              • #45
                                Re: Typ NA

                                Sprawdzałem Vette C3, zainstalowałem Srężarkę i następnie NA tune co dodatkowo podnosło moc, i nadal było słychac jęk chargera. Więc opłaca się w samochodach tego typu instalowac N/A i sprężarkę jeśli jest taka możliwośc.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X