Cześć wszystkim.
Umieszczam ten temat w dziel dla początkujących bo właśnie takim graczem jestem. Kiedyś grałem w GT 2, a teraz gram w GT4. Mam kilka pytań odnośnie gry :
1. Co oznacza ten wykrzyknik w trójkącie obok zegarów ?
2. Do czego służą pkt. A-Spec i B-Spec ?
3. Co to jest tryb B-spec ?
4. Czy da się coś zrobić aby samochody lepiej (lżej) wchodziły w zakręty ? Może potrzebna jakaś część, którą trzeba kupić.
5. Jaki samochód dobrze jest wybrać na początku ? Ja wybrałem Mitsu Lancer Evo 4WD z komisu.
6. Mam problem z przejściem licencji. Na razie udało mi się zrobić tylko jedną "B" i to na brązowo, a drugiej "A" nie mogę przejść dziesiątej części. Na brąz trzeba przejechać okrążenie w 3'00 ostatnio miałem 3'02 (pech :/) jest zakręt w który trzeba wejść na piątym biegu, ja nie mogę, tylko muszę zredukować do trójki. Mógłby ktoś coś poradzić ? Jakaś technika jazdy, co robić na zakrętach ? Nie potrzeba mi dokładnej instrukcji jak przejść ten podpunkt licencji, ale chciałbym o jakieś porady. Pamiętam, ze w GT2 o wiele łatwiej mi szło robienie tych licencji.
7. Czy opony mają jakiś wpływ na jazdę ? Istnieją jakieś, które są bardziej komfortowe i da się odczuć zmianę.
8. Kwestia nadsterowności i podsterowności, nie wiem czy dobrze rozumiem. Jeśli samochód jest nadsterowny to znaczy, ze lżej się nim wchodzi w zakręty ?
Jeśli ktoś może odpowiedzieć na te pytania lub chociaż na część to proszę. Niektóre pytania (być może wszystkie) większości będą się wydawały banalne, ale na naszej Polskiej scenie GT ta strona, a właściwie forum jest pionierem i właściwie jedynym źródłem informacji. Angielskich stron nie lubię, wolę w języku ojczystym.
Umieszczam ten temat w dziel dla początkujących bo właśnie takim graczem jestem. Kiedyś grałem w GT 2, a teraz gram w GT4. Mam kilka pytań odnośnie gry :
1. Co oznacza ten wykrzyknik w trójkącie obok zegarów ?
2. Do czego służą pkt. A-Spec i B-Spec ?
3. Co to jest tryb B-spec ?
4. Czy da się coś zrobić aby samochody lepiej (lżej) wchodziły w zakręty ? Może potrzebna jakaś część, którą trzeba kupić.
5. Jaki samochód dobrze jest wybrać na początku ? Ja wybrałem Mitsu Lancer Evo 4WD z komisu.
6. Mam problem z przejściem licencji. Na razie udało mi się zrobić tylko jedną "B" i to na brązowo, a drugiej "A" nie mogę przejść dziesiątej części. Na brąz trzeba przejechać okrążenie w 3'00 ostatnio miałem 3'02 (pech :/) jest zakręt w który trzeba wejść na piątym biegu, ja nie mogę, tylko muszę zredukować do trójki. Mógłby ktoś coś poradzić ? Jakaś technika jazdy, co robić na zakrętach ? Nie potrzeba mi dokładnej instrukcji jak przejść ten podpunkt licencji, ale chciałbym o jakieś porady. Pamiętam, ze w GT2 o wiele łatwiej mi szło robienie tych licencji.
7. Czy opony mają jakiś wpływ na jazdę ? Istnieją jakieś, które są bardziej komfortowe i da się odczuć zmianę.
8. Kwestia nadsterowności i podsterowności, nie wiem czy dobrze rozumiem. Jeśli samochód jest nadsterowny to znaczy, ze lżej się nim wchodzi w zakręty ?
Jeśli ktoś może odpowiedzieć na te pytania lub chociaż na część to proszę. Niektóre pytania (być może wszystkie) większości będą się wydawały banalne, ale na naszej Polskiej scenie GT ta strona, a właściwie forum jest pionierem i właściwie jedynym źródłem informacji. Angielskich stron nie lubię, wolę w języku ojczystym.
Komentarz