Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kilka pytań o GT4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kilka pytań o GT4

    Cześć wszystkim.

    Umieszczam ten temat w dziel dla początkujących bo właśnie takim graczem jestem. Kiedyś grałem w GT 2, a teraz gram w GT4. Mam kilka pytań odnośnie gry :

    1. Co oznacza ten wykrzyknik w trójkącie obok zegarów ?
    2. Do czego służą pkt. A-Spec i B-Spec ?
    3. Co to jest tryb B-spec ?
    4. Czy da się coś zrobić aby samochody lepiej (lżej) wchodziły w zakręty ? Może potrzebna jakaś część, którą trzeba kupić.
    5. Jaki samochód dobrze jest wybrać na początku ? Ja wybrałem Mitsu Lancer Evo 4WD z komisu.
    6. Mam problem z przejściem licencji. Na razie udało mi się zrobić tylko jedną "B" i to na brązowo, a drugiej "A" nie mogę przejść dziesiątej części. Na brąz trzeba przejechać okrążenie w 3'00 ostatnio miałem 3'02 (pech :/) jest zakręt w który trzeba wejść na piątym biegu, ja nie mogę, tylko muszę zredukować do trójki. Mógłby ktoś coś poradzić ? Jakaś technika jazdy, co robić na zakrętach ? Nie potrzeba mi dokładnej instrukcji jak przejść ten podpunkt licencji, ale chciałbym o jakieś porady. Pamiętam, ze w GT2 o wiele łatwiej mi szło robienie tych licencji.
    7. Czy opony mają jakiś wpływ na jazdę ? Istnieją jakieś, które są bardziej komfortowe i da się odczuć zmianę.
    8. Kwestia nadsterowności i podsterowności, nie wiem czy dobrze rozumiem. Jeśli samochód jest nadsterowny to znaczy, ze lżej się nim wchodzi w zakręty ?

    Jeśli ktoś może odpowiedzieć na te pytania lub chociaż na część to proszę. Niektóre pytania (być może wszystkie) większości będą się wydawały banalne, ale na naszej Polskiej scenie GT ta strona, a właściwie forum jest pionierem i właściwie jedynym źródłem informacji. Angielskich stron nie lubię, wolę w języku ojczystym.

  • #2
    Re: Kilka pytań o GT 4

    Zamieszczone przez Michal142
    Cześć wszystkim.
    Cześć.
    Zamieszczone przez Michal142
    1. Co oznacza ten wykrzyknik w trójkącie obok zegarów ?
    Kontrolka hamulca ręcznego.
    Zamieszczone przez Michal142
    2. Do czego służą pkt. A-Spec i B-Spec ?
    A-Spec, do niczego. B-Spec, regulują umiejętności naszego wykreowanego kierowcy.
    Zamieszczone przez Michal142
    3. Co to jest tryb B-spec ?
    Tryb za pomocą którego sterujesz kierowcą z miejsca dyspozytora.
    Zamieszczone przez Michal142
    4. Czy da się coś zrobić aby samochody lepiej (lżej) wchodziły w zakręty ? Może potrzebna jakaś część, którą trzeba kupić.
    Wyłączyć elektronikę/Zakupić lepsze opony.
    Zamieszczone przez Michal142
    5. Jaki samochód dobrze jest wybrać na początku ? Ja wybrałem Mitsu Lancer Evo 4WD z komisu.
    Impreza/Lancer za 8-9k Cr. to najlepszy początek w GT4.
    Zamieszczone przez Michal142
    6. Mam problem z przejściem licencji.
    Jedyna rada co do licencji - Trzeba jechać szybko!
    Zamieszczone przez Michal142
    7. Czy opony mają jakiś wpływ na jazdę ? Istnieją jakieś, które są bardziej komfortowe i da się odczuć zmianę.
    Im droższe opony tym lepiej prowadzi się auto. Im tańsze opony tym na dłużej wystarczą.
    Zamieszczone przez Michal142
    8. Kwestia nadsterowności i podsterowności, nie wiem czy dobrze rozumiem. Jeśli samochód jest nadsterowny to znaczy, ze lżej się nim wchodzi w zakręty ?
    Samochód podsterowny wychodzi na zewnątrz zakrętu przodem. Samochód nadsterowny - Tyłem.
    Zamieszczone przez Michal142
    Niektóre pytania (być może wszystkie) większości będą się wydawały banalne, ale na naszej Polskiej scenie GT ta strona, a właściwie forum jest pionierem i właściwie jedynym źródłem informacji.
    Niektóre pytania (właściwie wszystkie) już wielokrotnie pojawiły się na tym pionierskim forum.

    Życzę sukcesów w grze.

    Komentarz


    • #3
      Re: Kilka pytań o GT 4

      Dzięki za odpowiedź. Z tą ikonką to chodziło mi o tą co miga na niebiesko, bo ta do ręcznego to wiedziałem. Nadal mam problem z tą licencją. Cholerna Honda jest toporna, ciężko tym czymś skręcać. Używałem już wszystkich znanych mi technik.
      Na zakręt wchodzę i puszczam X i używam tylko strzałki. Trzymam ja lub pulsacyjnie, krótko lub długo naciskam i tez jest źle. Jak próbuję wejść kwadrat+x to nieco lepiej, ale też bez rewelacji, na ostrzejszych zakrętach nie daje rady. Używanie ręcznego mija się tam z celem bo on nic nie daje. Czy, któraś z tych technik jest dobra, może ktoś mógłby coś poradzić bo moje nerwy, konsola i telewizor mogą tego dłużej nie wytrzymać xD. chodzi mi o zadanie numer dziesięć w licencji "A". Mam przejechać jakąś Hondą okrążenie na takiej pojeba*** trasie i mam się zmieścić w czasie trzech minut. Są tam 2 takie zakręty w które trzeba wejść w jeden na czwartym biegu, to czasami mi się uda, ale ciężko skręcać tym dziadostwem, a drugi zakręt gra sugeruje, żeby wejść w niego piątką, ale tam to już masakra, co najwyżej trójką potrafię wejść, żeby się zmieścić. Jedną licencję zrobiłem, ale na brązowo (wystarcza mi na brąz, chce tylko mieć za sobą te licencje) i przy dziesiątce też miałem problem bo trzeba było przejechać trasę citroenem jakimś tam. Proszę o jakąś poradę czy cokolwiek co mogłoby mi pomóc w przejściu tego podpunktu licencji. Już nie wytrzymuje. Wszystkie inne prócz takich tras przechodzą zwykle na brąz lub srebro, ale chcę zdobyć te licencje oby szybciej, więc wystarczają mi brązowe.

      Komentarz


      • #4
        Re: Kilka pytań o GT 4

        Zamieszczone przez Michal142
        Nadal mam problem z tą licencją. Cholerna Honda jest toporna, ciężko tym czymś skręcać. Używałem już wszystkich znanych mi technik.
        Na zakręt wchodzę i puszczam X i używam tylko strzałki. Trzymam ja lub pulsacyjnie, krótko lub długo naciskam i tez jest źle. Jak próbuję wejść kwadrat+x to nieco lepiej, ale też bez rewelacji, na ostrzejszych zakrętach nie daje rady. Używanie ręcznego mija się tam z celem bo on nic nie daje. Czy, któraś z tych technik jest dobra, może ktoś mógłby coś poradzić bo moje nerwy, konsola i telewizor mogą tego dłużej nie wytrzymać xD. chodzi mi o zadanie numer dziesięć w licencji "A". Mam przejechać jakąś Hondą okrążenie na takiej pojeba*** trasie i mam się zmieścić w czasie trzech minut. Są tam 2 takie zakręty w które trzeba wejść w jeden na czwartym biegu, to czasami mi się uda, ale ciężko skręcać tym dziadostwem, a drugi zakręt gra sugeruje, żeby wejść w niego piątką, ale tam to już masakra, co najwyżej trójką potrafię wejść, żeby się zmieścić. Jedną licencję zrobiłem, ale na brązowo (wystarcza mi na brąz, chce tylko mieć za sobą te licencje) i przy dziesiątce też miałem problem bo trzeba było przejechać trasę citroenem jakimś tam. Proszę o jakąś poradę czy cokolwiek co mogłoby mi pomóc w przejściu tego podpunktu licencji. Już nie wytrzymuje. Wszystkie inne prócz takich tras przechodzą zwykle na brąz lub srebro, ale chcę zdobyć te licencje oby szybciej, więc wystarczają mi brązowe.
        Chyba nie zrozumiałeś...nikt z forumowiczów nie zrobi tego za Ciebie. My już wystarczająco licencji najeździliśmy. :wink:

        Trzeba jechać szybko i tyle.

        Komentarz


        • #5
          Re: Kilka pytań o GT 4

          Przyjrz sie dokładnie demonstracji
          Osobiście w tych licencjach, w których jedziesz całe kółko za pace car'em staram sie dublowac jego tor jazdy Wchodze identycznie w zakręty, hamuje w tym samym miejscu itp.
          http://najalternatywniej.blogspot.com/
          keep calm & carry on
          digart - lastfm
          ---
          REGULAMIN FORUM ]

          Komentarz


          • #6
            Re: Kilka pytań o GT 4

            Dzięki za odpowiedź. Właśnie przed chwilą rozwaliłem ten podpunkt. Męczyłem się, a dziś w miarę gładko poszedł. Uff, ale ta Honda to przekleństwo. Teraz biorę się za następne licencje.

            Komentarz


            • #7
              Re: Kilka pytań o GT 4

              Analogami steruj.

              Strzałki są mało precyzyjne :wink:


              A ta kontrolka.. Nie wiem czy to nie przypadkiem kontrolka przeciążenia w zakręcie, ale nie jestem pewien

              Komentarz


              • #8
                Re: Kilka pytań o GT 4

                Próbowałem analogami, ale jakoś nie mogę się przyzwyczaić xD. Wolę te strzałki, bo analog wydaje mi się taki jakby zbyt luźny. Chociaż to pewnie kwestia ogrania, ale jednak zostanę przy strzałkach. Mam jeszcze takie zapytanie, czy w tej części Suzuki Escudo też jest najlepszy i niemal niepokonany ?

                Komentarz


                • #9
                  Re: Kilka pytań o GT 4

                  Raczej formula jest niepokonana

                  Przyśpieszenie wyrywa kineskop z TV

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Kilka pytań o GT 4

                    Zależy czego wymagasz od samochodu...jeśli chcesz włączyć B-Spec i tylko przewijać...faktycznie F1 jest dla Ciebie.

                    Natomiast jeśli chcesz doskonalić swoje umiejętności wirtualnej jazdy...polecam kupić za te 8-15k Cr. jakiegoś japońca RWD i jeździć, jeździć i jeździć. :wink:

                    Suzuki Escudo...? Takie wielkie halo na niego jest, a szczerze Ci powiem, że ani razu mi w rozgrywce nie pomógł. :wink:

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Kilka pytań o GT 4

                      Ja wcześniej grałem w GT2 to tam miałem Escudo no i w rozgrywce bardzo mi pomógł. O jaką F1 chodzi, w jakim "państwie" można ją kupić ? Mi właściwie nie chodzi o szkolenie się w jeździe. To przyjdzie samo, a ja chce cieszyć się z rozgrywki. Nie muszę przechodzić GT na 100%, bo liczy się dla mnie dobra zabawa i to, ze mogę sobie pojeździć fajnymi samochodami. Dopiero po upływie czasu, kiedy będe lepiej jeździł, zajmę się przechodzeniem gry i innymi bajerami.

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Kilka pytań o GT 4

                        W gt4 nie można kupić F1.
                        Można ją zdobyć na 2 sposoby:
                        1-Wygrywając w wyścigu.
                        2-Osiągając 100% gry. (czarna F1)

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Kilka pytań o GT 4

                          A jaki wyścig trzeba wygrać ?

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Kilka pytań o GT 4

                            Nurburgring 24 h :mrgreen:

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X