Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

    Jakim samochodem pojechać w La Sarthe 24h z tą długą prostą bo minoltą to sauber mercedes mnie wyprzedza

  • #2
    - Audi R8,
    - PlayStation Pescarolo C60/Judd Race Car 2004
    - Peugeot 905 Race Car 1992

    opony:
    RH - przód
    RSH - tył

    Są to najmocniejsze bolidy spośród tych, które najwolniej zużywają opony, w przeciwieństwie do Minolty, która katuje opony najbardziej ze wszystkich bolidów. Tym sposobem (Pit-stop) powinieneś uzyskać przewagę nad Sauberem, a jeśli stuningujesz bolid maksymalnie (moc), będziesz miał już niemal 100% pewności że wygrasz (B-Spec).

    Komentarz


    • #3
      Minolte mozna nieco "uspokoic" odpowiednimi ustawieniami. Nie pamietam dokladnie ale chyba mniejszy docisk pomaga..

      edit: Heh.. piszac to myslalem o Toyocie GT-ONE ktora strasznie szarpie na duzych predkosciach. Minolta nigdy nie jezdzilem.....
      maruda
      A-spec 17,839 km

      Komentarz


      • #4
        Minolte mozna nieco "uspokoic" odpowiednimi ustawieniami. Nie pamietam dokladnie ale chyba mniejszy docisk pomaga..
        To zależy od tego jak kto jeździ, mniejsza siła dociskowa tylnego spojlera może równie dobrze spowodować, że opony będą się jeszcze szybciej zużywały ; )


        p.s. "Siłę dociskową generuje tylko tylny spojler. Przedni decyduje o pod- lub nad- sterowności".

        Komentarz


        • #5
          Bardzo dziękuje spróbuje Audi R8 bo nie wiem jak zdobyć Peugota 905

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Kamil210
            Bardzo dziękuje spróbuje Audi R8 bo nie wiem jak zdobyć Peugota 905
            Najprosciej wydajesz na niego 3,500 000 cr w salonie
            Gram, bo lubię!

            Komentarz


            • #7
              Dzięki bo myślałem że trzeba go zdobyć

              Komentarz


              • #8
                Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                Właśnie ukończyłem La Sarthe II. Jechałem Pescarolo C60(nowy). Po dopakowaniu ma ponad 1200KM. W stawce nie było Minolty, za to był Sauber. Przejechałem (B-spec) ok. 440 okr. Nad Sauberem miałem TYLKO 5 okr. przewagi natomiast nad Fordem GT40 89 okr. przewagi. Teraz ustawienia:

                Tunning max.
                Skrzynia: autosetup 25, potem Final na 2770
                Zawieszenie:
                damper bound 1/1
                damper rebound 1/1
                stabiliser 6/6
                camber 2.0/1.5
                Reszty nie ruszać
                Hamulce: 24/20
                Opony: przód RM/tył RH
                Downforce: 63/83
                Race monitor: PACE 3 i OVERTAKE
                Dzięki temu Pescarolo na prostej wyciska jakieś 395km/h a Sauber 350km/h
                Pescarolo tankuje co 7 okr.(samo) a Sauber co 8 okr.
                Czasami Pescarolo wypada na zakręcie Mulsanne (nawrót na końcu długiej prostej Hunnodies) ale nie zawsze.

                CIEKAWOSTKA: na ostatnim okr. (czas wyścigu 24g.-2min.-xxsek.) Pescarolo miało zjechać do boksu, jednak ominęło boksy i wjechało na metę i pojawił się napis FINISH.
                PO WYŚCIGU: Pescarolo przejechało 6095km. Moc spadła do 1048KM, po wymianie oleju 1137KM.
                W garażu stoi nowiutki Bentley Speed 8 Race Car.
                Gram w GT już 15 lat

                Komentarz


                • #9
                  Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                  Tym razem ukończyłem La Sarthe I. Również jechałem Pescarolo Playstation C60. Od początku do końca B-spec, w sumie wyszło 410 okr. Ustawienia w poprzednim poście.
                  Gram w GT już 15 lat

                  Komentarz


                  • #10
                    Re:

                    Zamieszczone przez soundtropolis
                    To zależy od tego jak kto jeździ, mniejsza siła dociskowa tylnego spojlera może równie dobrze spowodować, że opony będą się jeszcze szybciej zużywały ; )
                    Toyota GT-One tak szarpie na szybkich prostych (zuzywa opony) ze nie sposob ich tak skatowac na zakretach nawet po zdjeciu docisku

                    Czy ktos jeszcze jezdzi na takim damperze jak w ustawieniach schumiego?
                    maruda
                    A-spec 17,839 km

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                      Kauris, spróbuj pojechać na takich ustawieniach Dampera jakieś okr. np. na La Sarthe lub Nurburgring. Ponieważ amortyzator nie ma odbicia ani sprężania (prawie nie ma) to auto nawet na nierównościach zachowuje przyczepność i nie podskakuje na tarkach. Amortyzatory są luźne, ale nie mają tendencji do szarpania przy starcie tak jak to było w GT1. Być może w innych samochodach to ustawienie się nie sprawdzi (np. rally cars) ale w autach LMP (Le Mans Prototype) działa bardzo dobrze.
                      Gram w GT już 15 lat

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                        Nie sugerowalem ze to zle ustawnienie Jak dla mnie, przy tak miekkich amortyzatorach za bardzo straci sie przyczepnosc w zakretach dlatego zwrocilo to moja uwage.. Ale nie mam Pescarolo inie wiem jak sie tym jezdzi.
                        maruda
                        A-spec 17,839 km

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                          nareszcie 100% w gran turismo ostatni wyścig został wygrany niestety musiałem jechać z kolegą w a-spec bo b-spec nie dawało rady na sarthe

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                            Zamieszczone przez schumi
                            Właśnie ukończyłem La Sarthe II. Jechałem Pescarolo C60(nowy). Po dopakowaniu ma ponad 1200KM. W stawce nie było Minolty, za to był Sauber. Przejechałem (B-spec) ok. 440 okr. Nad Sauberem miałem TYLKO 5 okr. przewagi natomiast nad Fordem GT40 89 okr. przewagi. Teraz ustawienia:

                            Tunning max.
                            Skrzynia: autosetup 25, potem Final na 2770
                            Zawieszenie:
                            damper bound 1/1
                            damper rebound 1/1
                            stabiliser 6/6
                            camber 2.0/1.5
                            Reszty nie ruszać
                            Hamulce: 24/20
                            Opony: przód RM/tył RH
                            Downforce: 63/83
                            Race monitor: PACE 3 i OVERTAKE
                            Dzięki temu Pescarolo na prostej wyciska jakieś 395km/h a Sauber 350km/h
                            Pescarolo tankuje co 7 okr.(samo) a Sauber co 8 okr.
                            Czasami Pescarolo wypada na zakręcie Mulsanne (nawrót na końcu długiej prostej Hunnodies) ale nie zawsze.

                            CIEKAWOSTKA: na ostatnim okr. (czas wyścigu 24g.-2min.-xxsek.) Pescarolo miało zjechać do boksu, jednak ominęło boksy i wjechało na metę i pojawił się napis FINISH.
                            PO WYŚCIGU: Pescarolo przejechało 6095km. Moc spadła do 1048KM, po wymianie oleju 1137KM.
                            W garażu stoi nowiutki Bentley Speed 8 Race Car.
                            dzięki shumi tera robię próbę wozu dopiero za kilka dni (prawdopodobnie)zrobię wyścig (24h la sartheII)
                            -czemu?
                            -bo dasz mi dżemu.
                            Pozdrawiam.

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Pomocy La Sarthe 24 !!!!!!!!!!

                              shumi coś mi nie wychodzi.
                              w sumie jedzie mi 5 okr bez pitu i jedzie 350 a nie 395. co ty podałeś??ustawienia takie same jak twoje a inaczej jeździ.
                              a może to wina ABS ??
                              -czemu?
                              -bo dasz mi dżemu.
                              Pozdrawiam.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X