Mam na myśli krótki, max 4 rundowy wyścig w Lotusach 97t. Zawody odbywałyby się na typowych torach F1. Tuning oczywiście wyłączony tak jak i asysty. Jedynym minusem byloby sciganie sie tylko na kierownicach, bo na padzie jazda tym potworem to po prostu zniewaga i awykonalny wręcz wyczyn dojechania bez kraksy.
1. Ogólny zarys
Wyścigi będą się odbywały w każdą niedzielę - od 15.06. Otwarcie pokoju będzie o godzinie 18:45, gdzie zostanie rozpoczęty trening. O 19:00 rozpoczną się 10 minutowe kwalifikacje, po czym wyścig zostanie automatycznie włączony. Ilość okrążeń będzie ustalona tak, aby wyścig nie trwał mniej niż 40 minut.
2. Lista startowa.
Liczba kierowców startujących w jednej rundzie to 16. Jeżeli do danej rundy zapisze się więcej zawodników niż 16, to godzinę przed zawodami zostaną rozegrane 15 minutowe eliminacje.
3. Tuning.
Wszelkie ingerowanie w ustawienia aut poza wymianą oleju. zabronione.
4. Pojazd dopuszczony do turnieju: LOTUS 97T '85
5. Przyznawanie punktów.
Punktacja uzależniona będzie od frekwencji w danym wyścigu.
6.Tory na których rozegramy turniej
- Monza 80
- Silverstone GP
- Spa Francorchamps
- Brands Hatch GP 80
7. Procedura startowa.
Po 10 minutowych kwalifikacjach zostanie automatycznie przez grę rozpoczęty wyścig.
8. Ustawienia pokoju.
* Tryb pokoju: Trening/Kwalifikacje/wyścig
* Prywatność: Tylko dla znajomych
* Stały gospodarz pokoju
* Czat głosowy: włączony podczas kwalifikacji a podczas wyścigu wyłączony
* Automatyczne rozgrywanie wyścigu: wył
* Rodzaj startu : Pola startowe/sprawdzanie falstartu
* Szyk pól startowych: Najszybsze z przodu
* Dodatkowa moc: Wył
* Kary: Wł podczas kwalifikacji/ wył podczas wyścigu
* Zużycie opon/paliwa: Normalne
* Utrata przyczepności na mokrej nawierzchni: Realistyczna
* Minimalna liczba pitstopów: 1
* Zmiana typu opon: Wł
* Opóźnienie zakończenia wyścigu: 180 sek
* Widoczność uszkodzeń: Wył
* Uszkodzenia mechaniczne: Ciężkie
* Siła korytarza aerodynamicznego: Realistyczna
* Rodzaj opon: obowiązek użycia dwóch mieszanek/ brak tego obowiązku podczas tzw. mokrego wyścigu kiedy wilgotność toru przekroczy 30%
* Wychodzenie z poślizgu: Wył
* Wspomaganie kierowania: Wył
* ASM: Wył
* Linia pomocnicza: Wył
* TCS: Wył
* ABS: Wył
Komentarz