Tym bardziej będzie fajnie, bo w GT5 jest zmienna pogoda i zmienna pora dnia Nie nastawiałbym ekstremalnie zmiennych warunków pogodowych, żeby zaraz ktoś się nie rozwalił i nie wyszedł z lobby. sama zmienność pory dnia i leciutki deszczyk byłoby super
Ja jestem tego zdania co Angello, tak do 2 godzinki i 30 minut max. I żeby taki wyścig sie odbył to trzeba jakąś większą frekfencje moim zdaniem, przynajmniej 10 osób.
Panowie macie wspaniałe pomysły, niezmiernie się cieszę że mamy tak wybornie inteligentnych ludzi w klubie I nawet dr Angello nasz umiłowany oderwał się od Foży i nastukał pare mądrych słów Teamy są super, klasy również i jak przytomnie zauważył Przemuś dobra frekwencja jest podstawą aby taki wyścig wypalił. Zanim więc Finek oficjalnie ogłosi turniej takowy, proponuję wpisywać się tutaj na wstępną listę chętnych. Jeśli zbierze się wymagane minimum 10 osób można będzie turniej organizować. Oczywiście miło by było jakby zebrało nas się więcej
No to jedziemy - jednorazowy turniej Endurance klasy LMP1 i GT2 z podziałem na teamy:
1. Finek
2. siniak
3.
4.
No fajnie taki wyścig by pojechać.
No to jedziemy - jednorazowy turniej Endurance klasy LMP1 i GT2 z podziałem na teamy:
1. Finek
2. siniak
3. Krazio
4.
Jeżeli chodzi o LMP premium to: 2 Peugeoty, Mazda 787B, Audi i jeśli posiada się DLC to jeszcze Jaguar Klasa GT premium: Oficjalnych aut chyba nie ma ale do tej klasy można zaliczyć: Ford GT LM, Corvetta ZR1 RM, I z DLC pare autek myślę że by dało radę Żeby były wyrównane szanse myślę że warto by było zrobić ograniczenie PO dla klasy LMP i GT.
Klasy są jak najbardziej OK. Ja tylko obawiam się czy uda się zebrać wystarczająco dużo osób by pojechać dwiema klasami w jednym wyścigu - idealna liczba osób w takiej sytuacji to 16, po 8 na klasę - 14 jeszcze przejdzie, ale już jechanie długiego wyścigu gdzie ściga się ze sobą tylko 4-5 zawodników może być trudne - bo trzeba pamiętać, że zawsze ktoś wyjdzie (zawsze ktoś wychodzi) - tak jak z tymi słoniami co nigdy nie płacą...
Trzymanie się tylko aut premium nie ma kompletnie sensu w przypadku gdzie aut premium przypadających na daną klasę jest tak mało - tu zgadzam się z Angello
Komentarz