NIGHT RIDERS: Archiwum relacji z wyścigów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

    Te dwa zdania wskazują na to, że zemsta była twoim zamiarem, a czy po przez hamowanie to co to ma za znaczenie. Zresztą drugie zdanie, które napisałeś jako odpowiedź na mój post, wyraźnie wskazuje na hamowanie.
    Kolejne uszkodzenia przechylily czare goryczy i postanowilem zakonczyc ten wyscig w sposob malo sportowy...
    Chcialem sprawdzic czy moze kolega lazer sobie tak upodobal moj "tylek" ze sprawi mu przyjemnosc wjechanie w niego raz jeszcze
    Swoją drogą to nie wiem po co te przepychanki bo twoją winę widać na replayu jak na dłoni. Nie bardzo też wiem czy próbujesz nam wmówić że tam nie hamowałeś i mamy przewidzenia

    Chwilę później wyskakujesz z Pakosem, jakbyś chciał odciągnąć uwagę od tego co sam zrobiłeś (i tak, Pakos do tego momentu był bogu ducha winny) lecz ty z jakiegoś powodu tego nie zauważasz.

    Faktem jest, że zachowanie Pakosa (jeśli umyślnie wjechał w ciebie przed T1) jest również naganne.

    I tak jeszcze dodam, że po twoim zachowaniu w tym wyścigu, jednak mi się wydaje, że w S'b'M w Monako to te twoje zjechanie na środek toru po zaliczeniu bandy w T1 nie było takie przypadkowe... ale niemożliwe do udowodnienia

    Komentarz


    • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

      ale się uczepiliście mlokosa ...
      Ja natomiast zmienię temat i przejdę do niedzielnego wyścigu Lancii na Nordschleife.
      Wyścig przerósł wszelkie moje oczekiwania. Z początku mieliśmy trochę obawy o frekwencję ale z czasem okazało się nie było tak źle bo na starcie stawiło się 6 osób.
      Udało mi się wywalczyć pole position i od początku nie ukrywałem, że auto mi bardzo pasuje mimo że wsiadłem do niego dopiero w niedziele o 20:30. Bardzo szybko tor dla niezbyt szybkiego auta oznaczał że będzie sporo walki. I tak też było bo stawka przetasowywała się przez bite 3 okr. Ja popełniłem błąd już pierwszym kółku wypadając za szybko z Fuchsruhre i straciłem kontrolę na lancią lądując w poprzek drogi. To zamieszanie najlepiej wykorzystał komar który wyszedł na prowadzenie. Najgorzej z tego wyszedł mlokos bo rozbite miał oba przednie koła. Komar zaczynał jednak dość nieśmiało blokując jadącego za nim mlokosa przez co udało mi się szybko dogonić uciekającą czwórkę. Tasowaliśmy się jak talia zgranych kart do momentu gdy na drugim okrążeniu komar nie popełnił błędu i wraz z mlokosem zaczęli zostawać z tyłu. Zostałem tylko ja, Quelxes i robizet. W międzyczasie snoop po niezbyt udanej jeździe opuścił wyścig. Na trzecim kółku odstawać zaczął robi aż w końcu musiał zadowolić się walką z pozostałą w tyle dwójką. Ja powoli ale stabilnie zaczynałem odjeżdżać Marcinowi. Na 7 okr. tracę kontrolę nad autem na jednym z dohamowań i rozbijam sobie tylne lewe koło. I tak Quelxes znowu siedzi na moim tyle. Robimy jeszcze jedno przetasowanie ale udaje mi się utrzymać moje prowadzenie i z niespełna 3 s przewagę dojeżdżam do mety. Za mną Quelxes, potem mlokos i Komar i na końcu poturbowany robizet.


      Obiecane foty:




      http://www.mygranturismo.net/12300

      Komentarz


      • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

        Zamieszczone przez Quelxes
        Te dwa zdania wskazują na to, że zemsta była twoim zamiarem, a czy po przez hamowanie to co to ma za znaczenie. Zresztą drugie zdanie, które napisałeś jako odpowiedź na mój post, wyraźnie wskazuje na hamowanie.
        Kolejne uszkodzenia przechylily czare goryczy i postanowilem zakonczyc ten wyscig w sposob malo sportowy...
        ... wychodzac z wyscigu przed jego koncem

        Zamieszczone przez Quelxes
        Chwilę później wyskakujesz z Pakosem, jakbyś chciał odciągnąć uwagę od tego co sam zrobiłeś (i tak, Pakos do tego momentu był bogu ducha winny) lecz ty z jakiegoś powodu tego nie zauważasz.
        Ty za to jakos nie zauwazasz, ze zachowanie Pakosa nosilo (wszystko na to wskazuje) takie same znamiona zemsty jak twierdzisz, ze moje mialo. Ja tez bylem bogu ducha winny jak lazer dwukrotnie wjezdzal mi w tylek. Tak wiec nie bardzo rozumiem dlaczego Pakos jest przedstawiany przez ciebie w pozytywnym swietle a ja tylko w negatywnym. Troszke obiektywizmu by sie przydalo bo chyba nie powinno byc o to trudno w twoim przypadku gdyz nie jestes jedna z osob poszkodowanych/winnych...


        Zamieszczone przez Quelxes
        I tak jeszcze dodam, że po twoim zachowaniu w tym wyścigu, jednak mi się wydaje, że w S'b'M w Monako to te twoje zjechanie na środek toru po zaliczeniu bandy w T1 nie było takie przypadkowe... ale niemożliwe do udowodnienia
        Lepiej mi cisnienia nie podnos takimi durnymi komentarzami bo to juz zakrawa na kpine... Czasem nie jestes z tych co twierdza, ze ladowanie Amerykanow na Kiezycu to byla tylko holywoodzka produkcja?


        P.S.
        co do obrazkow z wyscigu Lancii - czyja byla najladniejsza? - to pytanie retoryczne

        Komentarz


        • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

          Nie odniosłeś się do drugiego cytowanego przeze mnie zdania. Czyli jednak to ty nie pamiętałeś co pisałeś

          Zaznaczyłem, że do tego momentu (czyli twojego umyślnego spowodowania wypadku). Każdemu z nas zdarza się kogoś gdzieś niechcący stuknąć i spowodować uszkodzenia ale nikt wcześniej nie zrobił tego w taki perfidny sposób umyślnie hamując na najdłuższej prostej toru.

          Napisałem później, że Pakosa zachowanie było naganne ale ty znowu cytowałeś tylko to na co łatwo odpowiedzieć, a niewygodne rzeczy pozostawiłeś bez odpowiedzi.

          Z tym Monako to ja serio - pokazałeś na Laguna Seca, że w złości potrafisz specjalnie spowodować wypadek. Kto wie czy na Monako po zostaniu wypchniętym na bandę nie puściły ci nerwy i postanowiłeś innym też troszkę przeszkodzić może mając nadzieję, że jak więcej osób zjedzie to pozostanie szansa na zajęcie lepszej pozycji. Niestety twój samochód odniósł zbyt duże uszkodzenia

          Sorry mlokos, ale plamy jaka pozostała po zdarzeniu na Laguna Seca już nie zmyjesz, choćby dlatego, że byłeś pierwszy

          Komentarz


          • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

            Ok, może teraz ja o niedzielnym (16.09.2012) wyścigu. Jechało się okej, ale nie za bardzo mam czas opisać dokładniej.
            Młokos po wypadnięciu z trasy dwukrotnie nie za bardzo przejmował się mną podążającym nadal po asfalcie, i nie myśląc za dużo wracał na tor stwarzając zagrożenie dla mojej osoby, jak i mojego samochodu. A więc:

            Koomarr89 vs mlokos79
            tor: NURBURGRING,
            pojazd : LANCIA DELTA INTEGRALE
            okrążenie: 1 i 2
            GC-2 Dołóż wszelkich starań, aby nie zepsuć zabawy innym.
            IF-1 Jeżeli popełnisz znaczący błąd, a inny kierowca chce tę sytuację wykorzystać, masz ograniczone prawo do odparcia tego ataku. Jeżeli któryś z kierowców musi ustąpić, powinien to być ten, który popełnił błąd.
            RI-1 Kierowca powracający do wyścigu ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, aby zminimalizować wszelkie możliwe zagrożenia, jakie może stanowić dla innych uczestników wyścigu niebiorących udziału w danym incydencie.
            RT-1 Kierowca powracający na tor ma obowiązek zminimalizowania zagrożenia, jakie może stanowić dla innych pojazdów.
            RT-2 "Przyklejenie" do bandy lub ściany także traktuje się jako wypadnięcie.
            RT-3 Samochody na torze mają pierwszeństwo ponad pojazdami nań powracającymi.
            RA-1 Obowiązkiem kierowcy jadącego z tyłu jest, podjęcie wszelkich działań, ostrożności i odpowiedzialności, by nie wjechać w samochód z przodu.

            I na koniec filmiki:

            http://youtu.be/crOS2AdAia4
            http://youtu.be/BudgNbi4CcY
            http://youtu.be/sh_hcou-xnM
            http://youtu.be/8VELx6EeWVg
            http://youtu.be/BFEEdt0Fmwg
            http://youtu.be/Fvzv8lrbT0U
            http://youtu.be/ULD36U0Vfqw

            Jak już mówiłem, dwukrotnie wypadł mi na trasę zamiast utrzymać się na poboczu, i do tego często sklejał mi się z tyłem mego samochodu, stwarzając możliwość uszkodzenia go.

            Komentarz


            • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

              Co do pierwszych filmikow to sorki, oczywiscie moja wina - mialem mocno uszkodzony samochod na skutek wypadku z bimbakiem i nie do konca dal sie on prowadzic plynnie - stad moje wyjazdy poza tor. Jednak staralem sie na niego wracac jak najbezpieczniej i rownolegle do toru (na ile na to pozwalalo auto troche bezwladnie sunace po trawie).

              Co do ostatnich filmikow (gdy bylem za toba i chcialem cie wyprzedzic) to prosze zwrocic uwage, ze sam nie jedziesz plynnie po best line co powoduje, ze czasami zwalniasz w nietypowych momentach i trudno to przewidziec jadac z tylu. Jednoczesnie Lancia jest na tyle wolnym autem, ze chyba dopuszczalna jest bardziej kontaktowa jazda - zwlaszcza, ze te auta sa dosyc wytrzymale i lekkie obtarcia nie groza uszkodzeniami. I co najwazniejsze - moje delikatne dotkniecia twego auta nie mialy jakiegokolwiek wplywu na twoja jazde. Co innego gdybym cie spychal, pukal powodujac zmiane twojego toru jazdy itp.
              Tak wiec nie popadajmy w skrajnosci... Ta sa wyscigi.

              Skoro koomar zglasza incydenty, w ktorych tak naprawde nikt nie doznal szkod no to ja nie moge nie zglosic wypadku z bimbakiem, w ktorym doznalem dosc powaznych uszkodzen (kolo i prawdopodobnie silnik):

              http://www.youtube.com/watch?v=4m44CClckg4

              http://www.youtube.com/watch?v=tuEFRF_-lO4


              bimbak vs mlokos79
              tor: NURBURGRING,
              pojazd : LANCIA DELTA INTEGRALE
              okrążenie: 1
              GC-2 Dołóż wszelkich starań, aby nie zepsuć zabawy innym.
              RI-1 Kierowca powracający do wyścigu ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, aby zminimalizować wszelkie możliwe zagrożenia, jakie może stanowić dla innych uczestników wyścigu niebiorących udziału w danym incydencie.
              RT-1 Kierowca powracający na tor ma obowiązek zminimalizowania zagrożenia, jakie może stanowić dla innych pojazdów.
              RT-3 Samochody na torze mają pierwszeństwo ponad pojazdami nań powracającymi.

              Komentarz


              • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                W powtórce, pokazującej od strony Bimbaka... no ja uważam iż mógł wcześniej zacząć hamować, co myślę, że poskutkowało by tym iż nie wypadłby spowrotem na asfalt i nie popsuł Mlokosowi pojazdu, po czym on pewnie nie przeszkadzał by mi... hehe, nie no trochę żartuję z tą kolejnością niefortunnych wydarzeń .

                Poczekamy na opinie innych bardziej doświadczonych kolegów .

                Komentarz


                • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                  Oczywiście, mogłem wcześniej hamować, ale próbowałem odzyskać panowanie nad Lancią. Turbolag okazał się jednak tak wielki, że nie było na to szans i skończyło się tak jak się skończyło. W sumie na skutek tego uszkdozone zostały w sumie 3 auta więc ...
                  Bimbak - 6.5. Spowodowanie kolizji przy powracaniu na tor -10pkt

                  Natomiast nie bardzo wiem czy powinienem ukarać mlokosa bo teoretycznie mógłbym ukarać z punktów

                  6.1. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji -2pkt
                  lub
                  6.8. Niedozwolona obrona pozycji (zmiana toru jazdy więcej niż jeden raz) -2pkt (biorąc powrót za tor jako oboronę pozycji)

                  jednak nie spowodował on żadnych uszkodzeń u koomara, a pozycja którą próbował bronić po trawnikach i tak mu umknęła więc mam dylemat. Przemyślę to i poźniej podam swój werdykt hehe
                  http://www.mygranturismo.net/12300

                  Komentarz


                  • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                    Jesli moge sie dobrowolnie poddac karze to mysle, ze za moje powroty na tor z trawy nie byly do konca bezpieczne (mimo ze nie uszkodzilem nikogo) wiec chyba mozna mnie dla przykladu ukarac za to odejmujac 2 pkt

                    Komentarz


                    • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                      Niedzielny wyścig naprawdę się udał. Mimo, że nie miałem okazji przejechać ani jednego kółka treningowego i trochę się bałem by nikomu nie zrobić z 'tyłka' garażu to przez cały wyścig bawiłem się dobrze. W sumie to rozbijali się wszyscy w około mnie

                      Połączenie Lancia i Nord sprawdziło się znakomicie. Pierwsze kilka okrążeń (3?) to ciągła walka o pozycję. Mniej więcej na okrążeniu 4-5 Bimbak (jadący wtedy na P1) zaczyna się ode mnie oddalać. Jak się okazało za szybko zużyłem przednie opony i bardzo dużo zacząłem tracić na zakrętach.

                      Na dwa okrążenia do końca smaka narobił mi Bimbak, który postanowił popełnić błąd i stracił całą wcześniej wypracowaną sytuację. Nie udało się go wyprzedzić ale P2 ze stratą ~3 sekund jest bardzo satysfakcjonujące


                      Reszta została już opisana przez pozostałych uczestników wyścigu.

                      Dziękuje wszystkim, którzy stawili się na wyścig i gratulację dla Bimbaka

                      Komentarz


                      • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                        Zamieszczone przez Bimbak
                        6.1. Spowodowanie kolizji, w wyniku której poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji -2pkt
                        lub
                        6.8. Niedozwolona obrona pozycji (zmiana toru jazdy więcej niż jeden raz) -2pkt (biorąc powrót za tor jako oboronę pozycji)
                        Jak dla mnie nie ma podstaw do nałożenia kary dla mlokosa, po pierwsze nie spowodował on kolizji z koomarrem, a drugi z przytoczonych punktów dotyczy umyślnego blokowania rywala jadącego z tyłu przez zajeżdżanie drogi (najczęściej na prostej, albo po wyjściu z zakrętu, ale na torze).
                        Co nie zmienia faktu, że jego jazda poza torem i powrót nań były wysoce ryzykowne i teoretycznie mogły spowodować kolizję, co pokazuje właśnie przypadek Bimbaka, który niestety miał mniej szczęścia...

                        Komentarz


                        • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                          Opowiem o wczorajszym wyścigu o kropelkę ;p.

                          Startowałem Lamborghini Aventador LP 700. Opony sportowe twarde, i duży bak miały mi pozwolić na dosyć długą jazdę, a napęd na 4 koła stabilność w zakrętach. W trakcie jazdy, okazało się, że opony bardzo ładnie, powoli, i w miarę równo się ścierają a paliwo znika niestety troszkę za szybko. Słysząc w HS siniaka który podawał ilośc benzyny w swej hondzie, wiedziałem, że musiał bym mu uciec na duuuuży dystans by wygrać. Aczkolwiek jak się później okazało musiał by to być dystans jednego okrążenia hehe . Świetnie się jechało, i gdybym może troszkę oszczędniej jechał to skończył bym na lepszej pozycji.
                          Z ciekawostek powiem o fajnej sytuacji gdy moim "lambo" dogoniłem Marcina na długiej prostej, w ogóle się chyba tego nie spodziewał ;d. Jechałem seryjnym, aczkolwiek odchudziłem go z kilogramów.
                          A druga to kiedy wyprzedził mnie mlokos xD. Skubany, bardzo chciał być na piątym miejscu, ale nie udało mu się. Było bardzo blisko

                          http://youtu.be/Pad4cbH4afM - Mlokos stara się mnie na koniec wyprzedzić ,(w 8 sekundzie, widać jak pojawia się jedynka (1 godzina) zanim mnie wyprzedził). Wygrałem na długość maski xD. Gdyby takie coś miało miejsce o jakieś ważne punktowane miejsca xD

                          http://youtu.be/_-OzxKlziSA - wyprzedzam Marcina, zamykam licznik

                          Komentarz


                          • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                            Rzeczywiscie - trudno bylo to stwierdzic na zywo bo roznica predkosci byla ogromna. Niestety przegralem z koomarem o mniej niz dlugosc samochodu hehe. Za pozno zaczlem cisnac w koncowce... Ogolnie z oponami i paliwem wyszlo idealnie - i jedne i drugie zaczely sie konczyc w momencie konca wyscigu wiec jesli chodzi o to to wybor merca byl strtzalem w dziesiatke. Niestety chyba jednak to auto bylo za wolne na ten tor bo na prostyc 305 km/h to bylo malo przy takiej stawce aut. No i moj wypadek na poczatku (znowu to samo w wyscigu o kropelke )tez nie pomogl.

                            Komentarz


                            • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                              Dzięki chłopaki za rozjaśnienie sprawy, bo na mojej liście po zakończeni wyścigu mlokos był na 5 miejscu, więc na liście poniżej mała korekta
                              Ale najpierw pare słów o samym wyścigu. Jeszcze przed miałem ostry plan startowania Lotusem Elise RM, tym samym którym wziąłem udział w pierwszej edycji wyścigu o kropelkę. Ale po zrobieniu paru kółek stwierdziłem, że to trochę bez sensu - auto było zbyt oszczędne a przez to zbyt słabe na ten tor. Trzeba było więc znaleźć coś co pozwoli rywalizować na lepszym poziomie ale z drugiej strony nie będzie za bardzo paliwożerne Czyli coś lekkiego z odpowiednio dużym zapasem mocy. Wybór padł na małego tuningowanego potworka Amuse S2000 GT1 Turbo. Jak się okazało samochód wspaniały w prowadzeniu i osiągach. Jednak... nie przewidziałem że prototypy z Le Mans dadzą radę. Mam tu na myśli szczególnie zapas paliwa w Audi R10 TDI Race Car, który zawstydził samego turbodymomena Peugeot 908 HDi którym poruszał się Lazer też wytrzymał na tyle by dać mu drugie miejsce "na mecie". Tak więc Audi i Peugeot w dizlu górą!
                              U mnie paliwo skończyło się dosłownie na minutę przed końcem, więc nie wpłynęło to już na wynik, więc po upływie godziny zajmowałem 3 pozycję. Kto nie dał rady (czyli komu zabrakło wcześniej czy później paliwa)? Wspomniany już wyżej Aventador Tomka, Peugeot Lazera oraz Nissan GTR prowadzony przez predo.
                              Ogólnie wyścig bardzo pozytywny, fajnie tak w sumie na luzie pojechać raz na czas, gadając "o głupotach" przez head sety :mrgreen:

                              A na koniec wyniki, czyli kto dokonał najlepszych wyborów i najlepiej ogarniał eco-driving
                              1. Quelxes - Audi R10 TDI Race Car
                              2. lazereraser - Peugeot 908 HDi Race Car
                              3. siniak - Amuse S2000 GT1 Turbo
                              4. krzychu_roda - Audi R10 TDI Race Car
                              5. Koomarr - Lamborghini Aventador LP 700
                              6. mlokos - Mercedes-Benz C 63 AMG
                              7. Finek - Audi R8 4.2 FSI
                              8. predo81 - Nissan GT-R N24 Schulze Motor Sports

                              (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem auta którymi jechaliście i niczego nie pokręciłem )

                              Komentarz


                              • Re: NIGHT RIDERS - Relacje ze spotkań online

                                Odnosnie niedzielnego wyscigu Lancii.
                                Nie wiem czy u was bylo podobnie ale u mnie strasznie nierownomiernie zjadalo opony - przednia os nikla w oczach. Auto bylo bardzo podsterowne mimo napedu 4x4, probowalem zniwelowac to setupem ale i tak efekt nie byl w pelni zadowalajacy.
                                Przy okazji podziekowania dla bimbaka - wczesniej mialem ustawione to pierwsze turbo i wyraznie nie dawalem rady na prostych. ale po sugestii kolegi zmienilem tuning i okazalo sie to dobrym wyborem.

                                A co do wydarzen na wyscigu to bylo nudno. Staralem sie powiekszac przewage i gdyby nie zgrzyty z siniakiem przy dublowaniem oraz golkim (ktory mnie blokowal przy dublowaniu) to w zasadzie nic by sie nie dzialo.
                                A tak na marginesie to pozostawienie auta na "automacie" przez golkiego tez nie bylo madrym posunieciem...

                                BTW - z tym headsetem to jest taki problem ze niby wykrywa w ustawieniach konsoli ale pozniej przy probie mikrofonu niestety nic nie slychac. Probowalem kiedys przed wyscigiem podlaczyc ale tez chyba nie dzialalo bo nic nie odpowiadaliscie. Tak wiec sprawa pozostaje niewyjasniona

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                Pracuję...
                                X