Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT5

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

    Np. Ja :mrgreen:

    Komentarz


    • #17
      Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

      Zamieszczone przez Sqad
      By się zdziwił jak niektórzy na padach cisną :mrgreen:
      To prawda, niektorzy na padach naprawde wymiataja. Kiedys sam w czasach panowania GT3 jeszcze gralem na padzie, potem przesiadlem sie na DFP (ktora mi do dzis wiernie sluzy). Z tego co osobiscie zaobserwowalem to bardzo doswiadczony zawonik potrafi wykrecic 2-3sec lepsze czasy niz gracze na padzie - ale to tylko na time trail. Natomiast podczas prawdziwych wyscigow to moze nawet nie miec zadnego znaczenia. Mysle ze czasami jest nawet latwiej scigac sie na padzie - wszystko zalezy od warunkow.

      Na podstawie wczesniej zebranych informacji przez inne fora GT, wszyscy doszli do wniosku ze kobiety najlepsze sa w wykrecaniu czasow na padzie. To samo dotyczy azjatow - ale to oni na wszystkim potrafia wykrecac dobre czasy

      Komentarz


      • #18
        Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

        Na padzie to mi się dobrze driftuje i co najwyżej czterołapem dobrze jeździ.

        Komentarz


        • #19
          Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

          Ja znam jednego co do kierowania używa "krzyżaka" gaz to X a hamulec to kwadrat i dowala tak, że kierownice innym nie pomagają

          Lista startowa:
          pl77wiktor (Civic z nr.1)
          driver30 (Golf z nr.2)
          DAMiAn88year (Civic z nr.3)
          IcEnzo (Golf z nr.4)

          Komentarz


          • #20
            Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

            Wcale nie uważam że osoby jeżdżące na padach są gorsze. Chciałem jedynie wyrównanych szans, bo osoba używająca pedałów może hamować i wciskać gaz jednocześnie, natomiast taki ktoś kierujący padem jest może mniej precyzyjny ale za to łatwiej mu się manewruje bo nie musi się namachać. No bo ile wam padowcy zajmuje skręcenie kół z jednego skrajnego położenia w drugie? U nas to jest 2,5 okrążenia kierownicą która stawią opór więc jakieś półtorej sekundy. Na szczęście my tu bokami umyślnie nie będziemy latali bo szkoda opon więc niech będzie że kierowcy na padach też mogą się dopisywać.
            Jaki samochód wybierasz vts2000?

            Komentarz


            • #21
              Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

              bo osoba używająca pedałów może hamować i wciskać gaz jednocześnie
              Ustawiasz na padzie gaz na prawej gałce hamulec na R2 i możesz to zrobić... jedną ręką.

              PS. to co z tym Lupo? mogę nim jechać?

              Komentarz


              • #22
                Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                Jak chcesz jechać to wybierz sobie auto z tych dwóch zaproponowanych. Lupo to przecież klasa B a my jeździmy autami klasy C czyli kompaktami. Ale obiecuje że specjalnie dla Ciebie wymyślę w przyszłości jakiś turniej w którym będziesz mógł się wykazać na Lupo.

                Komentarz


                • #23
                  Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                  civic
                  http://www.mygranturismo.net/museum.php?id=37274 - moje muzeum

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                    Jest nas sześciu więc możemy zaczynać. Naklejajcie numery startowe takie jakie wam przyznano i pierwszy wyścig w Japonii na torze Suzuka (18 okr.) osiemnastego o osiemnastej w moim pokoju. Pasuje wam ten termin?
                    P.S. Driver30 i Finek to znajomi z onlajnu, ich niema na forum.

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                      Zamieszczone przez Seven Fire Blade
                      P.S. Driver30 i Finek to znajomi z onlajnu, ich niema na forum.
                      FinekPL to mój kumpel, jest bardzo dobry, będziecie mieli z nim problem

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                        mi nie pasuje
                        http://www.mygranturismo.net/museum.php?id=37274 - moje muzeum

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                          Wlasnie przygotowalem auto ale po wprowadzeniu modyfikacji ktore podales wyszlo mi 417 PO a nie 416


                          http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=44201

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                            To nie szkodzi. Specjalnie napisałem że około 416 PO bo wiem że różnie to może być w zależności od stopnia dotarcia silnika.

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                              a czy w takim razie moge dostosowac aerodynamike? PO pewnie wzrosnie bo na potrzeby uzyskania poziomu 416 PO zmniejszylem ja do minimum.


                              http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=44201

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: Zapisy na listÄ™ startowÄ… na sezon 2011 w nowej klasie GT

                                Ja mam aerodynamikę na min. więc pewnie dla tego mam te 416 PO ale wy sobie ustawcie aero jakie chcecie. Można konfigurować sobie skrzynię, dyfer, zawieszenie i wspomniane aero. Oponki typu slick, twardość dowolna.

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X