Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

GT5 EVENT PRO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    Re: Gran Turismo 5 EVENT

    Było fajnie, ale ten chaos na początku to jakaś masakra. Musimy coś wymyślić na te stukania, bo za dużo wypadków. Ktoś cię walnie i wyścig ustawiony do końca. No i wydaje mi się ze nie ma sensu zbytniego jazda ( samochody bez ograniczeń) Gawroon wziął redbulla i pozamiatane. To trochę bez sensu. Ogólnie pozytywne wrażenia.

    Komentarz


    • #32
      Re: Gran Turismo 5 EVENT

      Zamieszczone przez pnabor
      Było fajnie, ale ten chaos na początku to jakaś masakra. Musimy coś wymyślić na te stukania, bo za dużo wypadków. Ktoś cię walnie i wyścig ustawiony do końca. No i wydaje mi się ze nie ma sensu zbytniego jazda ( samochody bez ograniczeń) Gawroon wziął redbulla i pozamiatane. To trochę bez sensu. Ogólnie pozytywne wrażenia.
      Cały czas pracujemy nad usprawnieniem Regulaminu, myśle że zmiany, które zostaną wprowadzone już w najbliższą niedzielę Cię zadowolą.

      GT5 EVENT nr 6.
      Data: 09.01.2011
      Niedzielny Turniej (Seria B):
      1. Gawron88 - 227 pkt.
      2. ZEFIR69_PL - 214 pkt.
      3. zolek1968 - 207 pkt.
      4. miko_laj - 165 pkt.
      5. Bumier - 161 pkt.
      6. hakky78 - 139 pkt.
      7. pnabor - 137 pkt.
      8. Watson20054133 - 136 pkt.
      9. mmoommoommoo - 118 pkt.
      10. arcadiush - 73 pkt.
      11. lukinio1 - 58 pkt.
      12. lolosolo - 49 pkt.
      13. kudlik - 16 pkt.
      14. Klimat_GTK - 12 pkt.
      15.WanedowKOSZALIN - 8 pkt.
      16. perek1977 - 4 pkt.


      >> Pełna Tabela Wyników <<
      Pełne wyniki wszystkich rozegranych EVENTów znajdziesz Tutaj

      Klasyfikacja miesiąca (pierwsza trójka):
      1. Gawron88 - 533 pkt.
      2. ZEFIR69_PL - 412 pkt.
      3. miko_laj - 319 pkt.

      Nagroda - dla każdej osoby z pierwszej trójki! - Ferrari Enzo '02

      Chyba pierwszy raz obyło się bez problemów technicznych - ograniczenie liczby uczestnikó do 12 najwyraźniej pomogło.

      Gawron88, nie jechałeś wyścigu Zondami? Dopiero przy wpisywaniu wyników zauważyłem, a nie przypominam sobie by Cię w czasie gry wyrzuciło. To samo tyczy się hakky78 w przedostatnim wyścigu. Jeśli jechaliście dajcie znać.


      Kwalifikacje do EVENTu (w najbliższą niedzielę 16.01.2011. start o godz. 20:30, pokój zostanie utworzony pół godziny wcześniej):

      Liczba uczestników: 12.
      Na Wasze zgłoszenia czekam do soboty (15 stycznia) do godziny 10:00 (rano).

      Świat GT>> Życie GT >> Zawody Sezonowe >> Próby Czasowe (2 zakładka od lewej) >> Tor - Tsukuba >> Samochód - zgodnie z ograniczeniami (300 KM, masa 1200 kg. Jap. itd.) >> Opcje Jazdy - Dowolne.

      Lista kierowców:
      1. arcadiush (host) - 1:02,566 - DF Pro - Foto

      Lista rezerwowych (czekających na ewentualne zaproszenie):
      1.

      Lista kierowców testowych (nie biorących udziału w niedzielnym turnieju):
      1.

      W najbliższą niedzielę zrobimy sobie małe Beta testy nowego Regulaminu. Obowiązywać będą również kary za niesportowe zachowanie na torze.
      Ścigać będziemy się na następujących torach z ograniczeniami przedstawionymi poniżej:

      Ustawienia rozgrywki:
      Ustawienia Zawodów:
      - Typ startu: Pola Startowe - Sprawdzanie falstartu (Uwaga, niektóre tory mają prostą startową na wzniesieniu i przy starcie aby się nie stoczyć, co też jest uznawane za falstart do momentu startu należy trzymać hamulec. Pamiętajcie o tym.)
      - Szyk pól startowych: Według poprzednich wyników (odwrócony) - ostatni z poprzedniego wyścigu będzie pierwszym w następnym, drugi - przedostatnim itd. Wyjątek stanowi Prolog, w którym to obowiązuje zasada: Najszybsze z przodu.
      - Dodatkowa Moc: Brak
      - Kary (za ścinanie zakrętów i taranowanie): Duże
      - Utrata przyczepności na mokrej jezdni: Realistyczna
      - Uszkodzenia mechaniczne: Lekkie (Części mechaniczne mogą zostać uszkodzone, lecz będą automatycznie się regenerować po upływie krótkiej chwili). Wyjątek stanowią Zawody Specjalne - Nascar, w których uszkodzenia mechaniczne będą ustawione na: Ciężkie (Zniszczenia mechaniczne będą dotkliwsze i możemy je naprawić wyłącznie poprzez zatrzymanie się w Pit-Stopie).

      Warunki Uczestnictwa:
      - ASM, Wspomaganie kierownicy, Wychodzenie z poślizgu: Wyłączone
      - ABS, TCS i Linia pomocnicza: Wyłączone/Włączone (Ustawienia dowolne)
      - Typ opon: Maksymalnie Sportowe Miękkie


      Rozkład Jazdy:
      - Prolog - 5 okrążeń:
      1. Eiger Nordwand (tor krótki) / zmienna pogoda (deszczowo)
      - Tylko Gokarty (Nie są one dostępne w ogólnodostępnym garażu rozgrywki online, dlatego też proszę każdego z uczestników o dodanie w swoim prywatnym garażu Gokartu do listy samochodów ulubionych.)
      info: Wbrew pozorom gokarty świetnie prowadzą się również na mokrej nawierzchni.

      - Wyścigi - 8 okrążeń każdy:
      2. Top Gear Test Track
      - Moc ograniczona do 350 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)
      info: Jestem ciekaw co będzie się działo na torze w miejsach jego krzyżowania.

      3. Grand Valley Speedway
      - Moc ograniczona do 510 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

      4. Lazurowe Wybrzeże
      - Moc ograniczona do 700 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

      5. Suzuka Circuit / zmienna pogoda (deszczowo)
      - Moc ograniczona do 700 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

      6. Nurburgring GP/F
      - M3 Coupe '07 [421 KM] lub R8 4.2 FSI R tronic ' 07 [420 KM] (oba z Garażu Online)

      - Zawody Specjalne - 35 okrążeń:
      7. Nascar - Daytona Superspeedway (tor owalny)
      - Wyjątkowo uszkodzenia mechaniczne: Ciężkie
      Dostępne wyłącznie samochody wybrane przeze mnie z Garażu Online:
      - 2010 Jeff Gordon #24 IMPALA [861 KM]
      - 2010 Dale Earnhardt Jr #88 IMPALA [861 KM]

      PS. Chciałbym serdecznie przeprosić gracza zolek1968 za przekrecenie Jego nicka w Klasyfikacji z ubiegłego tygodnia.

      Zapraszam i pozdrawiam.

      Komentarz


      • #33
        Re: Gran Turismo 5 EVENT

        Oto przykład w jaki sposób będą rozpatrywane wszystkie zgłoszone przez Was "Incydenty Wyścigowe", do których (miejmy nadzieje nie) dojdzie w czasie trwania niedzielnego EVENTu.

        Incydenty Wyścigowe

        Komentarz


        • #34
          Re: Gran Turismo 5 EVENT

          Dlaczego w pierwszym incydencie atakowany zostal poszkodowany? Przeciez tamten wyraznie mu sie pod mankiet wpieprzyl, a w takim miejscu nawet nie powinien atakowac.

          Komentarz


          • #35
            Re: Gran Turismo 5 EVENT

            Zamieszczone przez thooorn
            Dlaczego w pierwszym incydencie atakowany zostal poszkodowany?
            Gra działą wg pewnych algorytmów (nie zawsze się sprawdzających), w tym przypadku ukarała tego gracza, który w momencie kontaktu był (minimalnie) z tyłu.

            Komentarz


            • #36
              Re: Gran Turismo 5 EVENT

              Nie jestem w najlepszej formie (0,5l JW red), ale:

              [IMG=http://img607.imageshack.us/img607/138/dsc01270o.jpg][/IMG]

              DFGT

              Serdecznie pozdrawiam,
              tgr

              Komentarz


              • #37
                Re: Gran Turismo 5 EVENT

                Zapisy = Kwalifikacje do EVENTu, który odbędzie się w najbliższą niedzielę 16.01.2011 start o godz. 20:30 (pokój zostanie utworzony pół godziny wcześniej, więc bądźcie kilka minut wcześniej) zakończone, a oto ostateczne wyniki:

                Świat GT>> Życie GT >> Zawody Sezonowe >> Próby Czasowe (2 zakładka od lewej) >> Tor - Tsukuba >> Samochód - zgodnie z ograniczeniami (300 KM, masa 1200 kg. Jap. itd.) >> Opcje Jazdy - Dowolne.

                Lista startowa:
                1. Bumier - 1:00,269 - pad - Foto
                2. tata_arek - 1:00,282 - DS3 - Foto
                3. pnabor - 1:00,699 - pad - Foto
                4. Barto98765 - 1:01,162 - DFGT - Foto
                5. Watson20054133 - 1:01,299
                6. kudlik - 1:01,521 - Foto
                7. lukinio1 - 1:01,527 - Foto
                8. perek1977 - 1:01,557 - Foto - nie będzie Go w niedziele
                9. ZEFIR69_PL - 1,02,065
                10. arcadiush (host) - 1:02,566 - DF Pro - Foto
                11. tygrysy - 1:04,338 - DFGT - Foto
                12. miko_laj - z rezerwy
                13. jedno wolne miejsce za perka1977

                Lista rezerwowych :
                1.
                ...

                Ostatni raz zaliczałem Wasze wpisy bez zdjęcia, od następnego razu:
                Po wykręceniu swojego czasu wpisujecie się na interesującą Was Listę kopiując (z poprzedniego posta w temacie) aktualną i dopisując się poprzez wpisanie swojego PSN id, wraz z osiągniętym czasem i zdjęciem ten czas potwierdzającym (bez zdjęcia można dopisać się jedynie na Listę Rezerwową).


                Wszystkim tym, którzy nie zdążyli wziąć udziału w Kwalifikacjach przypominam, że:
                Po zakończeniu Kwalifikacji, czyli od soboty (godz. 10:00) do niedzieli (godz. 18:00) możliwe jest jeszcze zapisanie się na niedzielny Turniej, ale na Listę Rezerwową już bez podawania czasu z Sesji Kwalifikacyjnej.


                Przypominam jeszcze, że jutro robimy sobie małe Beta testy nowego Regulaminu. Obowiązywać będą również kary za niesportowe zachowanie na torze.
                Ścigać będziemy się na następujących torach z ograniczeniami przedstawionymi poniżej:

                Ustawienia rozgrywki:
                Ustawienia Zawodów:
                - Typ startu: Pola Startowe - Sprawdzanie falstartu (Uwaga, niektóre tory mają prostą startową na wzniesieniu i przy starcie aby się nie stoczyć, co też jest uznawane za falstart do momentu startu należy trzymać hamulec. Pamiętajcie o tym.)
                - Szyk pól startowych: Według poprzednich wyników (odwrócony) - ostatni z poprzedniego wyścigu będzie pierwszym w następnym, drugi - przedostatnim itd. Wyjątek stanowi Prolog, w którym to obowiązuje zasada: Najszybsze z przodu.
                - Dodatkowa Moc: Brak
                - Kary (za ścinanie zakrętów i taranowanie): Duże
                - Utrata przyczepności na mokrej jezdni: Realistyczna
                - Uszkodzenia mechaniczne: Lekkie (Części mechaniczne mogą zostać uszkodzone, lecz będą automatycznie się regenerować po upływie krótkiej chwili). Wyjątek stanowią Zawody Specjalne - Nascar, w których uszkodzenia mechaniczne będą ustawione na: Ciężkie (Zniszczenia mechaniczne będą dotkliwsze i możemy je naprawić wyłącznie poprzez zatrzymanie się w Pit-Stopie).

                Warunki Uczestnictwa:
                - ASM, Wspomaganie kierownicy, Wychodzenie z poślizgu: Wyłączone
                - ABS, TCS i Linia pomocnicza: Wyłączone/Włączone (Ustawienia dowolne)
                - Typ opon: Maksymalnie Sportowe Miękkie


                Rozkład Jazdy:
                - Prolog - 5 okrążeń:
                1. Eiger Nordwand (tor krótki) / zmienna pogoda (deszczowo)
                - Tylko Gokarty (Nie są one dostępne w ogólnodostępnym garażu rozgrywki online, dlatego też proszę każdego z uczestników o dodanie w swoim prywatnym garażu Gokartu do listy samochodów ulubionych.)
                info: Wbrew pozorom gokarty świetnie prowadzą się również na mokrej nawierzchni.

                - Wyścigi - 8 okrążeń każdy:
                2. Top Gear Test Track
                - Moc ograniczona do 350 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)
                info: Jestem ciekaw co będzie się działo na torze w miejsach jego krzyżowania.

                3. Grand Valley Speedway
                - Moc ograniczona do 510 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

                4. Lazurowe Wybrzeże
                - Moc ograniczona do 700 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

                5. Suzuka Circuit / zmienna pogoda (deszczowo)
                - Moc ograniczona do 700 KM; Masa powyżej 1 tony (Samochód Wasz lub z Garażu Online)

                6. Nurburgring GP/F
                - M3 Coupe '07 [421 KM] lub R8 4.2 FSI R tronic ' 07 [420 KM] (oba z Garażu Online)

                - Zawody Specjalne - 35 okrążeń:
                7. Nascar - Daytona Superspeedway (tor owalny)
                - Wyjątkowo uszkodzenia mechaniczne: Ciężkie
                Dostępne wyłącznie samochody wybrane przeze mnie z Garażu Online:
                - 2010 Jeff Gordon #24 IMPALA [861 KM]
                - 2010 Dale Earnhardt Jr #88 IMPALA [861 KM]


                Cytat z Regulaminu:
                V. Zachowanie na torze:
                1. Każdy uczestnik zobowiązany jest do zachowania ostrożności na torze, zachowania zasad fair play i czystej jazdy wyścigowej.

                2. Każdy uczestnik zobowiązany jest do zaznajomienia się z zasadami i przepisami CRC -Clean Racers Club i obowiązkowego ich stosowania.

                3. Niedozwolone jest spychanie innych uczestników z toru na pobocze.

                4. Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Blokujący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie lub wcale.

                5. W przypadku opuszczenia toru, powracający na tor ma obowiązek zachowania szczególnej ostrożności, każdy wypadek spowodowany nieostrożnym powrotem na tor będzie surowo karany i rozstrzygany zawsze na niekorzyść powracającego na tor.

                6. Podczas Jazdy próbnej (mającej wpływ na rozstawienie graczy w Prologu) należy zachowywać szczególną ostrożność i starać się nie utrudniać jazdy innym, gdy nie jest się "na szybkim kółku".

                Nieznajomość owych zasad nie zwalnia uczestników od ich przestrzegania, a w przypadku kilkakrotnych upomnień/zażaleń od innych uczestników lub w przypadku obrażania innych uczestników dany gracz zostanie zdyskwalifikowany i wyrzucony z pokoju.


                VI. Protesty i Kary:
                1. W przypadku niesportowej jazdy rywala na torze poszkodowany ma prawo wnieść protest na czacie (tekstowym lub głosowym) gry tuż po zakończeniu danego wyścigu. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji, nick rywala oraz nr okrążenia na którym doszło do incydentu.

                2. Pierwsze okrążenie każdego wyścigu niedzielnego Turnieju "z urzędu" będzie dogłębnie analizowane na powtórce, a wszystkie wykroczenia będą karane liczbą ujemnych punktów. Dodatkowo będą również sprawdzane zgłoszone przez Was, w czasie trwania niedzielnego Turnieju wszelkie "incydenty wyścigowe".

                3. W przypadku ukarania kogoś w łącznej liczbie równej lub większej 30 pkt. podczas jednego niedzielnego Turnieju dana osoba zostanie zdyskwalifikowana (jego punkty nie przechodzą na rywali), a dodatkowo taka osoba otrzyma zakaz startu w kolejnym Evencie.

                Punkty Karne będą przyznawane wg następującego taryfikatora:
                - Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji: do - 4 pkt. (W tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnego wypadku, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie on kary.)

                - Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie poważne uszkodzenia samochodu lub wypadnie z toru: do - 8 pkt. (spowodowanie takiego wypadku w pierwszym zakręcie wyścigu: do - 12 pkt.)

                - Spowodowanie wypadku przy nieostrożnym powracaniu na tor: do - 8 pkt.

                - Blokowanie, utrudnianie szybkiego przejazdu podczas Jazdy Próbnej w Prologu: ostrzeżenie słowne, każde kolejne podobne przewinienie do - 4 pkt.

                - Niedozwolona obrona pozycji (zmiana kierunku jazdy więcej niż jeden raz): do - 4 pkt.

                - Wypychanie przeciwnika z toru na prostej: do - 8 pkt.

                - Wypychanie przeciwnika z toru w zakręcie: do - 4 pkt.

                Unikamy kontaktu samochodów ze sobą! Każdy niegroźny nawet kontakt można zgłosić po zakończeniu wyścigu, a kary z jednego wyścigu mogą się sumować.
                Ostateczną decyzję w sprawie nałożenia kar i ich wysokości (w zależności od indywidualnej sytuacji w danym momencie na torze) podejmuje organizator EVENTu i od tej decyzji nie ma odwołania.
                Analiza w postaci filmików zgłoszonych przez Was "Incydentów Wyścigowych", do których doszło podczas niedzielnych wyścigów będzie zamieszczana Tutaj

                Pozostaje mi mieć nadzieję, że informacja o Karach będzie dla Was przestrogą i w praktyce rzadko będzie zachodzić potrzeba ukarania kogoś.

                Do jutra.

                Komentarz


                • #38
                  Re: Gran Turismo 5 EVENT

                  Jeżeli można to:

                  Lista rezerwowych :
                  1. Jan Zwirek

                  Komentarz


                  • #39
                    Re: Gran Turismo 5 EVENT

                    drugi rezerwowy:
                    kmieciu4ever - DFGT

                    Komentarz


                    • #40
                      Re: Gran Turismo 5 EVENT

                      Aktualna Lista startowa (na Turniej w niedzielę 16.01.2011 o 20:30):
                      1. Bumier
                      2. tata_arek
                      3. pnabor
                      4. Barto98765
                      5. Watson20054133
                      6. kudlik
                      7. lukinio1
                      8. ZEFIR69_PL
                      9. arcadiush (host)
                      10. tygrysy
                      11. miko_laj - z rezerwy
                      12. Spartacus580 (sobota 11:16)

                      Lista rezerwowych :
                      1. Gawron88 (sobota 14:46)
                      2. Jan Zwirek (sobota 16:39)
                      3. kmieciu4ever (sobota 17:02)
                      4. Emet_PL (sobota 19:52)
                      ...

                      Komentarz


                      • #41
                        Re: Gran Turismo 5 EVENT

                        GT5 EVENT nr 7.
                        Data: 16.01.2011
                        Niedzielny Turniej (BETA test):
                        1. Bumier - 128 pkt.
                        2. pnabor - 107 pkt.
                        3. Barto98765 - 79 pkt.
                        4. kudlik - 75 pkt.
                        5. Kmieciu4ever - 63 pkt.
                        6. Watson20054133 - 50 pkt.
                        7. miko_laj - 49 pkt.
                        8. lukinio1 - 45 pkt.
                        9. arcadiush - 39 pkt.
                        10. Spartakus580 - 37 pkt.
                        11. Gawron88 - 33 pkt.
                        12. tata_arek - 18 pkt.
                        13. tygrysy - 10 pkt.
                        14. ZEFIR69_PL - 4 pkt. (lepszy bilans miejsc)
                        15. perek1977 - 4 pkt.


                        >> Tabela Pełnych Rozmiarów <<
                        Pełne wyniki wszystkich rozegranych EVENTów znajdziesz Tutaj



                        Filmik z incydentami wyścigowymi

                        Incydent nr 1
                        Eiger Nordwand
                        Ogromne zamieszanie na starcie spowodowane skokiem ala Małysz.
                        Bumier miał tutaj pretensje, że został uderzony.
                        Fakt dostał w tylne koło od Barto bodajże, jednak za względu na burdel po starcie cieżko Go za to winić.
                        Cóż ten tor można jeździć Gokartami tylko w wersji odwróconej - bez hopki na starcie.

                        Incydent nr 2
                        Eiger Nordwand
                        Spartakus vs kudlik
                        Spartakus nie przepisowa wyprzedza zajeżdzając kudlikowi drogę lekko uderzając i spychając Go na poboczę.
                        Kara - Spartakus -4 pkt.

                        Incydent nr 3
                        Top Gear
                        arcadiush startujący z pierwszej linii w Subaru na starcie doznaje defektu skrzyni biegów i "zostaje w blokach", przez co robi się zamieszanie.
                        arcadiusha cięzko za to winić i ukarać - on po prostu stał w miejscu.
                        Najbardziej w tej sytuacji ucierpiał kudlik - w Clio jednak ciężko w tej sytuacji winić Bumiera - w Audi TT, który sam uniknął zderzenia w ostatniej chwili wymijając arcadiusha.

                        Incydent nr 4
                        Top Gear
                        Spartakus vs Watson
                        W pierwszej fazie tego pojedynku ostra walka "bark w bark" na granicy przepisów.
                        Następnie na dohamowaniu na hamerheadzie Spartakus - w białym Subaru wjeźdza analnie w Watsona - C4 WRC, przez co Watson ścina trasę i dostaje karę od gry tracąc pozycję.
                        Kara - Spartakus -4 pkt.

                        Incydent nr 5
                        Grand Valley Speedway
                        pnabor vs Barto
                        Barto - w Audi uderza bokiem w pnabora - Nissan, przez co ten traci kontrolę nad samochodem i wypada z trasy.
                        Spartakus vs pnabor
                        Kara - Barto -6 pkt.

                        Incydent nr 6
                        Grand Valley Speedway
                        Spartakus vs pnabor
                        Spartakus - w srebrnym GT-R'ze na wejściu w zakręt przykleja się do pnabora, za co słusznie dostaje karę od gry.
                        Spartakus vs lukinio
                        Na kolejnym zakręcie to lukinio - Castrol Supra wjeżdza w Spartakusa, po czym panowie robią to samo tylko tym razem na odwrót - Spartakus wjeżdza w lukinio i dosteję karę od gry za kolizję.
                        Na korzyść Spartakusa przemawia fakt, że sam wcześniej został uderzony i mógł jeszcze nie odzyskać kontroli nad pojazdem.
                        lukinio wjeżdzając do tunelu potrąca jeszcze miko_laja przez co ten traci 2 pozycje.
                        Kara - lukinio 4+4 = -8 pkt.

                        Incydent nr 7
                        Grand Valley Speedway
                        pnabor vs Barto
                        pnabor będąc z przodu wpda w lekki poślizg przez co dochodzi do kontaktu z Barto, który jadąc po zewnętrznej nie miał już miejsca by Go wyprzedzić i wyjeżdza po za tor.
                        Wracając na niego uderza w lukinio, który rewanżuje mu się tym samym na kolejnym zakręcie.
                        Kara - Barto -6 pkt. - zagrożenie przy powrocie na tor
                        Kara - lukinio -4 pkt.

                        Incydent nr 8
                        Lazurowe Wybrzeże
                        Spartakus vs ZEFIR
                        Spartakus na prostej pod górkę zostaję "trafiony" w tył przez ZEFIRA, przywala w bandę i robi bączka. Tutaj nie jestem pewien w 100% czy ZEFIR zawinił bo nie udało mi się uchwycić momentu ich kontaktu.
                        Kara - ZEFIR -4 pkt. - "tylko" -4 ze względu na brak pewności

                        Incydent nr 9
                        Suzuka Circuit
                        arcadiush trafia w tył powracającego na tor lukinio, po chwili lukinio znów zajeżdza drogę - tym razem tyłem, na szczęście był już wtedy duchem.

                        Incydent nr 10
                        Nurburgring GP/F
                        tygrysy vs Barto
                        tygrysy - białe Audi, wściekle atakują Barto od tyłu, "przestraszony" Barto traci kontrolę nad czerwonym Audi i leci w krzaki.
                        Kara - tygrysy -8 pkt.

                        Incydent nr 11
                        Nurburgring GP/F
                        Zamieszanie po starcie, Bumier traci kontrolę nad BMW, uderza w kogoś, dostaje karę od gry i staje się przezroczysty dzięki czemu na kolejnym zakręcie nie doszło do kolizji z Audi ścinającym zakręt poboczem.

                        Incydent nr 12
                        Nurburgring GP/F
                        Barto vs arcadiush
                        Walka "bark w bark" w pierwszej fazie, arca dostaje przezroczystość dzięki czemu nie dochodzi do kolizji.
                        Na dohamowaniu Barto zamyka drzwi arcowi, jednak gra uznaje to za "faul" i przyznaje mu chyba niesłusznie karę.

                        Incydent nr 13
                        Daytona
                        ZEFIR i Barto stają w poprzek zaraz po starcie robiąc rozpiernicz wśród rywali.
                        Kary - ZEFIR i Barto po -8 pkt.


                        Co do przyznanych kar - mam nadzieję, że nigdzie (za bardzo) się nie pomyliłem i nikt moją oceną sytuacji nie będzie czuł się pokrzywdzony. Cóż rola sędziego do łatwych nie należy, więc miejcie to na uwadzę i nie klnijcie po mnie.


                        Po wczorajszych BETA testach nowego Regulaminu stwierdzam:
                        1. Eiger Nordwand może być dla Gokartów, ale tylko w wersji odwrócenej - bez hopki zaraz po starcie
                        2. Top Gear Test Trach wylatuje z klalendarza imprezy - samochody na skrzyżowaniach nie zamieniają się w duchy.
                        3. Na deszczu będą mniejsze ograniczenia mocy i brak ograniczeń co do wyboru opon.
                        4. Zamiast 8 okrążeń będzie trochę mniej - 6 bo wczorajszy Turniej zajął nam równe 3 godziny - o te pół za dużo.
                        5. Nie wiem czy to coś komuś pomogło, ale w czasie jazdy będziemy wyłączać swoje headsety/kamerki żeby nie obciążać łączy.

                        Mnie zastanawia jeszcze jedna rzecz - kiepska forma ZEFIRa, wczoraj jechał znami jego brat/siostra/babcia? Bo wczoraj rzeczywiście był łagodny i ciepły niczym wiatr co do Niego niepodobne.

                        Klasyfikacja miesiąca (czołówka):
                        1. Gawron88 - 533 + 2x33 pkt. = 599 pkt.
                        2. Bumier - 201 + 2x128 pkt. = 457 pkt.
                        3. ZEFIR69_PL - 412 + 2x4 pkt. = 420 pkt.
                        4. miko_laj - 319 + 2x49 pkt. = 417 pkt.
                        5. pnabor - 191 + 214 pkt. = 405 pkt.
                        Punkty zdobyte w minionym tygodniu, jak te które zdobedziecie do końca tego miesiąca, przy sumowaniu do Klasyfikacji Generalnej są mnożone razy 2, jako że w dwóch pierwszych tygodniach ich liczba do zdobycia była ponad dwókrotnie wieksza.

                        Nagroda dla każdej osoby z pierwszej trójki! - Ferrari Enzo '02


                        Kwalifikacje do EVENTu (który odbędzie się w najbliższą niedzielę 23.01.2011 o godz. 20:30, pokój zostanie utworzony pół godziny wcześniej):

                        Liczba uczestników: 12.
                        Na Wasze zgłoszenia czekam do soboty (22 stycznia) do godziny 10:00 (rano).

                        Świat GT>> Życie GT >> Zawody Sezonowe >> Próby Czasowe (2 zakładka od lewej) >> Tor - Trial Mountain >> Samochód - zgodnie z ograniczeniami (400 KM, masa 1200 kg, 4WD itd.) >> Opcje Jazdy - Dowolne.

                        Lista startowa:
                        1. arcadiush (host) - 1:37,410 - DF Pro - Foto

                        Lista rezerwowych (czekających w Pit Stopie na ewentualne zaproszenie):
                        1.

                        Lista kierowców testowych (nie biorących udziału w niedzielnym turnieju):
                        1.


                        W najbliższą niedzielę również zrobimy sobie jeszcze Beta testy nowego Regulaminu. Obowiązywać będą również kary za niesportowe zachowanie na torze.
                        Ścigać będziemy się następujących torach z ograniczeniami przedstawionymi poniżej:
                        Tory podam we wtorek - bo po wczorajszych wydarzeniach muszę jeszcze parę rzeczy pozmieniać.

                        Zapraszam i pozdrawiam.

                        Komentarz


                        • #42
                          Re: Gran Turismo 5 EVENT

                          Dziękuję wszystkim za wspólne ściganie, mam nadzieję, że nie przeszkadzałem za bardzo - to był mój pierwszy tego typu event, nie da się też ukryć, że umiejętnościami nie dorastam większości do pięt (jeszcze:]).

                          Mam małą uwagę co do incydentu nr 10 - z tego co pamiętam wczoraj, to ja jechałem czerwonym audi Nie patrzyłem za bardzo do tyłu, ale wydawało mi się, że "straszył" (być może nawet z małym pyrgnięciem w tył, które spowodowało wycieczkę w krzaczory) mnie miko_laj (ale nie będę się kłócił, jak mówię - nie bardzo się oglądałem do tyłu - widziałem tylko, że faktycznie straszyło mnie białe audi).

                          Jeszcze odnośnie braku uczestnictwa w jednym z wyścigów (nie chciało mi się wczoraj pisać szczegółowo na kierownicy, następnym razem będę miał headset) - faktycznie miałem wybrany samochód, ale chciałem wyłączyć TCS (który, nie wiedzieć czemu jest standardowo na 5 i nie da się go w czasie wyścigu online modyfikować przez pokrętło DFGT), i nie zdążyłem wrócić

                          Jeszcze raz dziękuję za wspólną jazdę, i do zobaczenia, mam nadzięję, następnym razem

                          Komentarz


                          • #43
                            Re: Gran Turismo 5 EVENT

                            Wielki szacun dla organizatora za przeprowadzenie turnieju i rozpatrzenie incydentów!
                            Dzięki wszystkim za wspólną zabawę, zwłaszcza tym, którzy jechali czysto.

                            Odnośnie wniosków z turnieju: w NASCARze powinniśmy mieć loty start. Po pierwsze - większy realizm, po drugie wiele osób uniknie niepotrzebnej wizyty w pit stopie. Mówię to, choć sam wziąłem kontrolę trakcji i po starcie wskoczyłem na drugą pozycję.

                            Ponadto, mam taką skromną sugestię, żeby zastąpić jeden z wyścigów 700 konnych wyścigiem samochodów klasycznych, np rok produkcji do 1980, moc do 200KM, trasa jak najbardziej kręta.

                            Komentarz


                            • #44
                              Re: Gran Turismo 5 EVENT

                              Kiedy zakończy się obecna seria? Bo chciałbym wystartować w kolejnej.
                              I may be slow but I'm still ahead of you.
                              Mój kanał Youtube: SasekPL

                              Komentarz


                              • #45
                                Re: Gran Turismo 5 EVENT

                                Zużyłem te 80MB limitu na transfer w komórce (w pracy YT zablokowane) i obejrzałem analizę incydentów - miko_laj (białe audi) wykonał na mnie klasyczny manewr PIT;]



                                Tak czy siak, zabawa była przednia - dzięki, Organizatorze

                                Jeżeli już mowa o sugestiach co do przyszłych wyścigów, myślę, że fajnie byłoby w przyszłości pokręcić parę kółek w nocy

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X